Jump to content

Transfernieuws

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Zojuist zei Kyrill:

Hoe meot Cardiff hem ooit kunnen betalen?

99% van de selectie en personeel weg doen?

Door een akkoord te bereiken over een lager salaris. Voor het geld hoeft Bale het niet meer te doen hoor.

Zojuist zei Tim':

Door een akkoord te bereiken over een lager salaris. Voor het geld hoeft Bale het niet meer te doen hoor.

Dan zou ie nog steeds onbetalbaar voor ze zijn. Ze spelen niet eens PL:classic_rolleyes::cab: Is verschil tussen lager en gratis spelen...

1 minuut geleden zei Kyrill:

Dan zou ie nog steeds onbetalbaar voor ze zijn. Ze spelen niet eens PL:classic_rolleyes::cab: Is verschil tussen lager en gratis spelen...

Topverdieners in het Championship spelen niet voor een onkostenvergoeding hoor. Ik zeg niet dat het maar een beetje lager is, maar als hij het zou willen, had het gewoon een deal kunnen zijn.

Salaris van absolute topspeler in championship is 70K pond per week, Bale zat bij Real op 543K per week en 31 miljoen per jaar. Is echt volstrekt waanzinnig om te denken dat Bale nu al terug zou gaan naar Cardiff... Hij is ook echt pas 32 lol

Als ie misschien 36-39 was, was Cardiff optie geweest, nu totaal niet.

https://www.latimes.com/sports/soccer/story/2022-06-25/gareth-bale-agrees-to-deal-with-lafc

Ik neem het terug hij gaat bij LAFC:

Citaat

Bale will be joining LAFC as a free agent and will not occupy a designated player spot, meaning his salary will be less than $1.612 million.

Van 31 miljoen per jaar naar dit....

Ja dan had ie idd voor Cardiff kunnen gaan spelen net zo goed @Tim' @FlyD

Dit is wel erg weinig ivm wat ie had...

21 uur geleden zei Kyrill:

https://www.latimes.com/sports/soccer/story/2022-06-25/gareth-bale-agrees-to-deal-with-lafc

Ik neem het terug hij gaat bij LAFC:

Van 31 miljoen per jaar naar dit....

Ja dan had ie idd voor Cardiff kunnen gaan spelen net zo goed @Tim' @FlyD

Dit is wel erg weinig ivm wat ie had...

Wel wat beter weer en mooiere stad. 

Had hem ook liever bij Cardiff gezien maar snap het ergens ook wel 

3 uur geleden zei Djurovski:

Wel wat beter weer en mooiere stad. 

Had hem ook liever bij Cardiff gezien maar snap het ergens ook wel 

Stuk beter weer ook. Weg uit Europa vind hij stiekem ook wel lekker denk ik. Heb het idee dat hij er een beetje klaar meer is. Die wil gewoon nog een paar jaar voor zijn plezier voetballen. 

33 minutes ago, La Pulga said:

Raphinha ineens naar Chella, goeie aankoop hoor Azpi

Goede speler, als dat doorgaat ben ik er wel blij mee. Geeft me beetje herinneringen aan Willian die zou naar Tottenham gaan en ging uiteindelijk naar Chelsea

Als dit door gaat (als, want ik probeer niet te vroeg te juichen want je ziet maar hoe het in 1 dag kan veranderen). Dat Arsenal fans dachten dat hij naar hun zou gaan maakt het toch nog een beetje mooier.

Sterling komt ook nog waarschijnlijk :classic_blush:  Sterling Havertz Raphinha is niet niks 

Edited by Azpi

2 minutes ago, La Pulga said:

Wel het einde voor Ziyech dus?

TT heeft zelf gezegd dat Ziyech niet past in zijn systeem. Werner gaat ook vertrekken denk ik.

"We switched systems lately. If we play in a back four, a 4-1-4-1, with a right winger position - this suits Hakim (Ziyech) very best.

"This position was not available from the start in the final so we took the tactical decision to play with the back three so did not leave us with the same position for Hakim so he came from the bench."

3 uur geleden zei delichris:

Malacia op weg naar United zo te zien. Maar dan zijn er vier linksbacks Shaw, Telles, Williams en Malacia. Ik vermoed dat Willams en Telles verkocht gaan worden.

Vier linksbacks is wat veel. Al zou je bijna denken dat Williams met zijn fysiek ook in het centrum van de verdediging zou moeten kunnen spelen.

13 uur geleden zei Azpi:

TT heeft zelf gezegd dat Ziyech niet past in zijn systeem. Werner gaat ook vertrekken denk ik.

Sowieso nooit een heel gelukkig huwelijk geweest, Tuchel en Ziyech. Beter voor hem om elders te gaan voetballen. Waar hij zijn kwaliteiten weer kan etaleren.  

3 hours ago, Thierryvane said:

Zou hij niet hoger inschatten dan West Ham?

Top 6 in Engeland is in realiteit hoger niveau dan de meeste Europese clubs in andere competities, met uitzondering van een paar van de top teams. West Ham heeft gewoon de Halve Finale van de Europa League gehaald. 

1 uur geleden zei Azpi:

Top 6 in Engeland is in realiteit hoger niveau dan de meeste Europese clubs in andere competities, met uitzondering van een paar van de top teams. West Ham heeft gewoon de Halve Finale van de Europa League gehaald. 

Villareal speelde halve finale van de Champions League en won het jaar daarvoor de EL.

Als ik Danjuma was zou ik nog een jaartje bij Villareal blijven. Eerst bevestigen in La Liga, kun je daarna nog altijd zien.