Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Miz:

Genk-doelman Maarten Vandevoordt trekt naar RB Leipzig. Werd vandaag officieel bekend gemaakt. Wat wel vreemd is, is dat de transfer pas in 2024 zal plaatsvinden. Sterker nog: Vandevoordt zal eerst zijn contract bij Genk nog verlengen tot 2026 want zijn huidige contract loopt eind dit seizoen af. :cab:

Apart ja, kans op slagen daar? Kans op opvolging Courtois ooit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Miz:

Genk-doelman Maarten Vandevoordt trekt naar RB Leipzig. Werd vandaag officieel bekend gemaakt. Wat wel vreemd is, is dat de transfer pas in 2024 zal plaatsvinden. Sterker nog: Vandevoordt zal eerst zijn contract bij Genk nog verlengen tot 2026 want zijn huidige contract loopt eind dit seizoen af. :cab:

Ook echt iets puur en typisch Belgisch hé...

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Apart ja, kans op slagen daar? Kans op opvolging Courtois ooit?

Kans op slagen zeker. Werd gezien als heel groot talent en de opvolger van Courtois en doet het vooralsnog heel goed in de competitie. Heeft uiteraard nog heel wat groeimarge maar of hij effectief ooit zo goed als Courtois zal worden valt af te wachten. Die stond op 18-jarige leeftijd al een stuk verder vind ik.

@KyrillHet zijn de Duitsers die het zo willen, liever dan een uitleenbeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een transfer op til: Club Brugge heeft een akkoord met FC Groningen over Bjorn Meijer voor liefst zes miljoen euro. 

Jullie zullen hem beter kennen dan de Belg die ik ben. Doet Club hier een goede zaak mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Miz:

Nog een transfer op til: Club Brugge heeft een akkoord met FC Groningen over Bjorn Meijer voor liefst zes miljoen euro. 

Jullie zullen hem beter kennen dan de Belg die ik ben. Doet Club hier een goede zaak mee?

Ik vind het een hoop geld. Goed van Groningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Miz:

Speelt pas na de winterstop in de basis. Doet dat prima maar goed aangezien onze rechtsback Dankerlui is dat ook niet lastig om positief op te vallen. 

Vind 6 miljoen een flink bedrag. Komt hiermee op plek 5 van hoogste bedragen. Nog meer dan we voor Tadic kregen. Evenveel als Gudmundsson die ik beter vond. Al was die gehaald als aanvallende middenvelder. 

Om eerlijk te zijn geen idee kan een prima transfer zijn ( voor Groningen sowieso ) Potentie heeft ie zeker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste zomertransfers zijn inmiddels bekend en/of bijna officieel. Ben heel benieuwd hoe het WK in november invloed gaat hebben op de rest van de transferzomer. Veel spelers (denk aan bv J.Timber, Geertruida, De Ketelaere, Trossard) zullen er misschien voor kiezen langer bij hun club te blijven ivm een redelijke zekerheid op speeltijd. Andere spelers (Van de Beek) zullen misschien nog willen verhuizen om zich alsnog in de kijker te spelen. Dit zou in het voordeel kunnen zijn van de, Europees gezien, kleinere clubs (=oa Nederlandse en Belgische clubs). Wat denken jullie?

Na het WK zal het ook interessant zijn om te zien of het een drukkere winterperiode wordt vanwege eventueel 'uitgestelde' transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei 007mark:

Danilho Doekhi verruilt Vitesse voor Union Berlin. Had ik eigenlijk wel wat voor Feyenoord gevonden, zeker omdat hij transfervrij is.

Komt gewoon te kort hoor. Zo geweldig was het allemaal niet, liet ook vaak steekjes vallen. Ik ben er niet heel rouwig om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

De Champions League-finale tegen Real Madrid wordt vermoedelijk het laatste optreden van Sadio Mané voor Liverpool. De dertigjarige Senegalees heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Bayern München, meldt BILD donderdagavond.

Mané is na zes jaar toe aan een nieuwe uitdaging. 'Win de Champions League, zeg dag tegen Liverpool en hallo tegen Bayern', zo schetst BILD het plan van de aanvaller, die nog maar tot medio 2023 vastligt bij Liverpool. Bayern wil een transfersom van dertig miljoen euro voor hem betalen. Dat is vergelijkbaar met het bedrag dat de Premier League-topclub over had voor Thiago, toen die nog maar een eenjarig contract had in de Allianz Arena.

Volgens het Duitse medium wordt Mané niet gezien als de vervanger van Robert Lewandowski, maar als de opvolger van Serge Gnabry. Ook laatstgenoemde bereikte nog geen akkoord met Bayern om zijn in de zomer van 2023 aflopende verbintenis te verlengen. 

Mané kwam in de zomer van 2016 over van Southampton en bleek een schot in de roos op Anfield. Hij won onder meer de Champions League en de Premier League met The Reds. Dit seizoen was hij goed voor 23 doelpunten en vijf assists in vijftig duels.

Bayern versterkte zich voor het nieuwe seizoen al met Noussair Mazraoui. Ook Ryan Gravenberch zal overkomen van Ajax.

Begint toch wel een aardig team te worden daar, nu nog Nunez als vervanger van Lewan en dan kan je er weer tegenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt wel te gebeuren idd. Gnabry lijkt ook niet te verlengen. Zou wat zijn als we ze konden ruilen (3 jaar jonger), maar meen te herinneren dat Arsenal zijn club is in Engeland. Diaby, Wirtz of Nkunku binnenhalen zou ik zeggen. Diaz is wss de nieuwe linksbuiten en dan heb je toch echt een goede aanvaller nodig die kan rouleren met Jota. 

bewerkt door Acquafresca
Omdat
Link naar opmerking
Deel via andere websites