Jump to content

Transfernieuws

Mvdv
 Share

Recommended Posts

21 minuten geleden zei Jotew:

Omdat ze zoveel verstand van voetbal heeft ... ? ;e  Wat een gure pony

Kan mij het schelen joh, zit al een tijdje non-stop naar Here we go te luisteren en elke transferdeal die 18x herhaald wordt en dan ineens komt dit in beeld :D

Zojuist zei Karlo:

Kan mij het schelen joh, zit al een tijdje non-stop naar Here we go te luisteren en elke transferdeal die 18x herhaald wordt en dan ineens komt dit in beeld :D

Ja achja in bepaalde situaties ben je net wat sneller tevreden he! :P 

3 uur geleden zei Jotew:

Als dat gebeurd dan kijk ik pertinent nooit meer naar Barcelona, laat staan dat ik ze uberhaupt nog serieus ga nemen...

Ah joh, is een hele verbetering tov Griezmann....

Het is dik nadat de transferdeadline is verlopen toch allemaal nog rond gekomen. Saul moest eerst nog naar Chelsea vertrekken, dan kon Atletico Griezmann halen en uiteindelijk Barcelona Luuk de Jong.

Het leek allemaal niet door te gaan, maar het is toch gelukt.

Naja ik denk dat Neres nog wel het meest baalt van iedereen, die heeft gewoon geen uitzicht op speeltijd. Hij is gelukkig nog wel dichtbij een coffeeshop dus daar zal die zijn tijd wel daar voortbrengen. 

Ik heb mij er bij neergelegd trouwens dat De Jong voortaan in een Barca shirt te zien zal zijn. Even twee jaartjes volhouden en dan is alle troep weg en kunnen we opnieuw bouwen. Ik hoop dat mijn kleinkinderen ooit nog een kampioenschap van Barcelona mee zullen maken.

2 uur geleden zei La Pulga:

Naja ik denk dat Neres nog wel het meest baalt van iedereen, die heeft gewoon geen uitzicht op speeltijd. Hij is gelukkig nog wel dichtbij een coffeeshop dus daar zal die zijn tijd wel daar voortbrengen. 

Ik heb mij er bij neergelegd trouwens dat De Jong voortaan in een Barca shirt te zien zal zijn. Even twee jaartjes volhouden en dan is alle troep weg en kunnen we opnieuw bouwen. Ik hoop dat mijn kleinkinderen ooit nog een kampioenschap van Barcelona mee zullen maken.

Neres moest gewoon blijven. Marketing technisch voordeel. Die kop in dat Bob Marley tribute tenue :D

Haha ik heb dus gedroomd dat ik met jullie zat te kletsen op het forum en dat doen Luuk de Jong naar Barcelona ging :-D

Fucking hell. Ik aanbad (of aanbidde) die club vroeger. Wat denkt die Koeman echt? Pelle was ook transfervrij op zich. Als je dan toch een targetman zoekt..

Op 1-9-2021 om 11:05 zei La Pulga:

Misschien had Neres dan in de afgelopen twee jaar wanneer hij fit was iets meer moeten brengen. Laten we wel zijn, als ik hem langs de kant zie staan om in te vallen weet ik al voldoende. Het wordt hem weer niet. Zijn goal in de bekerfinale tegen Vitesse was een van de weinige hoogtepunten de afgelopen twee jaren. 

Edited by ElMarcos