Jump to content
Mvdv

Transfernieuws

Recommended Posts

Lees net dat Feyenoord, AZ, Celtic en een Duitse club strijden om de handtekening van Lewis Gibson van Everton. 19-jarige jeugdinternational die transfervrij overgenomen kan worden. Is een centrale verdediger.

Een tweede George Johnston? :D

1 uur geleden zei Jespresso:

Dani Olmo naar RB Leipzig. Zeer benieuwd naar zijn prestaties daar.

Duitse clubs doen het goed op deze transfermarkt. Grote talenten als Olmo, Palacios en Haaland die bewust voor een team met een plan kiezen in plaats van meteen een stap naar Real, Barça of de Premier League-toppers. 

Hij zit in ieder geval niet bij de selectie. Absurde transfer, die jongen steekt er in de Eredivisie al niet bovenuit. Die zien we over een jaartje of drie/vier bij Utrecht. 

Qua techniek en en behendigheid vind ik hem beter dan Depay. Alleen zit er bij Depay gewoon een betere sportkop op, ook de Depay bij PSV al (al beweren sommigen van niet, toen was hij al vol bezig met zijn eigen progressie dmv extra trainingen en dergelijke)

21 uur geleden zei Erwin.:

Qua techniek en en behendigheid vind ik hem beter dan Depay. Alleen zit er bij Depay gewoon een betere sportkop op, ook de Depay bij PSV al (al beweren sommigen van niet, toen was hij al vol bezig met zijn eigen progressie dmv extra trainingen en dergelijke)

Ik vind Bergwijn anders niet in de buurt komen van het niveau dat Depay bij PSV haalde. Technisch is Depay ook beter. Bergwijn is behendiger en heeft wellicht een betere dribbel, maar is voor de rest een stuk minder goed.

1 uur geleden zei Dysproz:

Ik vind Bergwijn anders niet in de buurt komen van het niveau dat Depay bij PSV haalde. Technisch is Depay ook beter. Bergwijn is behendiger en heeft wellicht een betere dribbel, maar is voor de rest een stuk minder goed.

Dat eerste ben ik ook zeker met je eens hoor. Techniek is misschien debatable, van Depay is het denk ik vooral functioneler dan van Bergwijn.

Bij Bergwijn heb ik een aantal keer gedacht van nu gaat ie loskomen en écht belangrijk worden maar altijd kreeg hij dan weer een terugval.

2 uur geleden zei cimbomcu:

Kerim Frei naar Emmen @Elsjorro1990 mocht het een beetje fit enzo zijn is dit een uitstekende speler voor Emmen. 

Ik las het ja. Leuk spelertje lijkt het me wel. Was hij niet een aantal jaar terug op FM ook een vrij groot talent? Vervanger van slagveer, dus in dat opzicht hoeft hij niet veel te doen om zijn voorganger te laten vergeten. 

Op 26-1-2020 om 15:21 zei MetalMichael:

Bergwijn -> Tottenham: Done deal, aldus Jan Joost van Gangelen.

Fake news

Fledderus heeft het maar druk vandaag.

Sierhuis zo goed als weg . 2 miljoen verdienen op een huurling prima.

Te Wierik blijft waarschijnlijk net als Django. Memisevic waarschijnlijk nog naar China en ook is er belangstelling voor Hrustic lekker laten gaan 

Ik snap er weinig van dat Groningen gaat mee verdienen, iig niet 2 miljoen.

Hij is toch gewoon van Ajax? 

22 minuten geleden zei cimbomcu:

Groningen krijgt waarschijnlijk een vergoeding voor het feit dat hij verkocht wordt, maar dat zal vast geen 2 miljoen zijn nee. Het schijnt dat de terugkoopclausule van Zeefuik van 8 ton eruitgehaald is en is veranderd in een percentage van een eventuele transfersom. Als je dat een beetje wegstreept tegen elkaar, denk ik dat Groningen max. 1 miljoen hier aan overhoudt.

Edited by Rogier.

2 uur geleden zei cimbomcu:

Ja Groningen krijgt 2 miljoen . En ja hij was van Ajax maar Groningen had eerste optie op koop . 1 miljoen maar pas aan einde van seizoen . Ajax kon hem daarna weer terugkopen voor 2,5 miljoen 

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/218344/FC-houdt-2-miljoen-over-aan-transfer-Sierhuis

Edited by komodo25

11 uur geleden zei PJHoutman:

Sofyan Amrabat voor €20,000,000 naar Fiorentina. (: 

Daar heeft Hellas leuk aan verdiend in paar dagen tijd. 

Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met de spits Henri Anier. Heeft 61 keer gespeeld voor het nationale elftal van Estland.  Doelman Jeroen Houwen is gehuurd van Vitesse en is de vervanger van de uit de selectie gezette Jay Gorter. Zou zich niet netjes tegenover de staf en teamgenoten gedragen hebben.