Jump to content

Transfernieuws

Mvdv
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei Kavinos:

PSG speelt in een B-competitie, maar is toch geen B-ploeg? Dat gaat wel iets te ver. 

Van de clubs waar De Ligt uit kon kiezen wel en daar doelde ik op. Als je de keuze hebt uit barca, juve, bayern, city en psg is die laatste toch echt de b keus.. 

11 uur geleden zei cimbomcu:

Ok.

Spelen tegen Arsenal, Chelsea, Liverpool, United en Spurs is volgens mij iets anders dan spelen tegen Lyon, Lille, Monaco, Guingamp en Nice

Dat gaat om de competitie niet om de club. Gezien de ander genoemde clubs kwam in het in mijn ogen over topclubs met historie en dan PSG wat gekocht succes is. Daar valt city dan ook onder.  Hoewel beide clubs gewoon een historie hebben in tegenstelling van clubs als red bull

2 uur geleden zei Lazy:

Van de clubs waar De Ligt uit kon kiezen wel en daar doelde ik op. Als je de keuze hebt uit barca, juve, bayern, city en psg is die laatste toch echt de b keus.. 

En waarom? Ja de competitie is minder aansprekend maar helemaal niet zo verkeerd met toch leuke clubs. Qua kampioen worden is het in de meeste competities toch 2 clubs die alles bepalen. Qua stad is Parijs leuker dan mlMunchen en Turijn en Manchester  in mijn ogen. 

Die mag voor 30 miljoen weg, dus kan vast wel elders naartoe toch=

Arsenal moet zich vooral richten op de achterste 5 (excl. keeper) in plaats van de voorste 5. Fekir lekker laten lopen, fatsoenlijke backs halen en als het kan ook nog een VC. 

17 uur geleden zei Isco22:

Maxi Gomez richting Valencia en Santi Mina bewandeld de omgekeerde weg. Prima transfer voor Valencia denk ik zo ?

Dat Valencia heeft een leuke ploeg en beginnen eindelijk weer een beetje richting de top 3 van Spanje te klimmen. Zou mooi zijn als zij weer op het oude niveau terugkeren en beetje kunnen concurreren met drie erboven :) 

• Richarð. changed the title to Transfernieuws
  • Rogier. unpinned this topic
  • Rogier. pinned this topic