Jespresso Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Dit loopt toch wel de spuigaten uit zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Dat loopt het al een jaar of tien. Vraag me af bij welk bedrag het eindigt. Lijkt geen limiet op te zitten de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Tien minuutjes poepen: 710 euro rijker. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Elke dag 100.000 bijschrijven. Tsja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Haha dit kan echt niet meer. 84 miljoen voor een 32-jarige. Tevez zal wel geen heimwee meer hebben overigens. Loser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Haha dit kan echt niet meer. 84 miljoen voor een 32-jarige. Tevez zal wel geen heimwee meer hebben overigens. Loser. Voor zo'n bedrag zou ik me ook een jaartje over m'n heimwee heen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Loser? Haha, voor zo'n bedrag zou ik dat ook wel willen zijn, of... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Voor 39 miljoen speel ik ook met alle plezier een jaartje voor Aleppo FC, kom nou zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Voor zo'n bedrag laat ik me castreren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Haha dit kan echt niet meer. 84 miljoen voor een 32-jarige. Tevez zal wel geen heimwee meer hebben overigens. Loser. 84 miljoen transfersom ja? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Denk dat Tevez ook denkt als hij z'n loonbriefje ziet: wat ben ik toch een loser, was ik maar zo stoer als @Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Witsel hoogstwaarschijnlijk naar China :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Van Rusland naar China, vind ik niet eens zo'n heel verrassende stap... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Van Rusland naar China, vind ik niet eens zo'n heel verrassende stap... Gohja, enkele maanden geleden nét niet naar Juve, nu naar China :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Wat jammer van Witsel. Op financieel vlak is hij uiteraard binnen nu, maar ik had zijn sportieve carrière toch heel anders voorgesteld toen hij bij Benfica zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Dat Juve gerucht was er toch een transferperiode of twee drie? Waren zelfs geruchten van een toezegging /voorcontract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Verbaasd me helemaal niets dat Witsel ook naar China gaat :cab: Koos al eerder voor het grote geld door naar Zenit te gaan, maar was dus blijkbaar nog niet genoeg :huhu: Lekker laten gaan joh, Juve kan veel betere spelers halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Ik had hem graag bij Juventus gezien. Maar zo'n bedrag kan je niet afwijzen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Waarschijnlijk waarderen ze in China nog balletjes breed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Waarschijnlijk waarderen ze in China nog balletjes breed. Belachelijke post dit. Je weet wel beter, Cim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Kan het Witsel niet kwalijk nemen, maar ik mag hopen dat dit het einde van zijn periode (als basisspeler) bij de Rode Duivels betekend, anders geef je als bondscoach ook een verkeerd signaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Goh ja, je hebt natuurlijk Dembele en Nainggolan nog voor zijn positie dus basisspeler zal ie wel niet meer worden. Maar dat gedoe dat je hem nu al niet meer zou moeten selecteren ten faveure van pakweg Kums of Tielemans is natuurlijk weer schromelijk overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Halilovic waarschijnlijk naar Espanyol asap, huur/transfer nog niet rond, maar hij moet iig nog dit seizoen ergens gaan spelen. Halilovic wil t liefst in Spanje zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Zonde wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Het is beter dan naar China gaan toch? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten