Jump to content

Transfernieuws

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Sneijder heeft al gezegd dat hij niet gaat vertrekken omdat er voor het eerst in 4 jaar een keer geen Europees voetbal wordt gespeeld, zijn letterlijke quote was ''ik loop niet weg voor de problemen''. Zoals Ozan zegt, denk alleen dat hij vertrekt wanneer het niet loopt tussen hem en de voorzitter.

Zou de handhaving van de Europese ban er niet iets mee te maken kunnen hebben? Of het grote geld van Engeland natuurlijk. Ik dacht inderdaad ook dat hij wel héél goed zat daar in Turkije.

De Europese ban interesseert hem niet denk ik hoor. Hij zit echt goed in Istanbul, Yolanthe ook trouwens. Verdient sowieso wel meer geld dan dat hij bij Everton zou verdienen en wordt als koning behandeld. Hij is één van die spelers die zelfs door de Fener supporters etc geliefd is. Sneijder gaat nergens heen zolang er niks geks gebeurd binnen in de club waar wij niks van weten. Hij houdt ook wel van de club, hij kon tot nu toe al elk jaar vertrekken maar wilt zelf echt gewoon blijven.

Nee je hebt vast gelijk, ik ken de belastingregels in Engeland ook niet echt. In Turkije gewoon alles netto? :mrg:

Volgens mij betalen voetballers in Turkije minder belasting dan 'normale' burgers. Zit dan ook nog verschil in welk niveau, eerste of lagere divisie. Al kan dat oud zijn ;c

Nee je hebt vast gelijk, ik ken de belastingregels in Engeland ook niet echt. In Turkije gewoon alles netto? :mrg:

Voetballers betalen heel weinig belastingen in Turkije.

Sneijder krijgt met wedstrijdpremies erbij 5 miljoen per jaar [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Zenit St Petersburg forward Hulk is expected to make a record £41.5m move to join Sven-Goran Eriksson's Chinese Super League side Shanghai SIPG.

The 29-year-old Brazil striker is due in China on Wednesday for a medical.

The fee, believed to be around €50m, could break the Asian transfer record of £38.4m that Jiangsu Suning paid for Hulk's compatriot Alex Teixeira.

:nuts:

Jeff Stans is bijna klaar voor NAC

BREDA - De berichten dat Jeff Stans er al uit is met NAC, spreekt de middenvelder van Excelsior tegen. „Maar mijn gevoel bij NAC is zo goed, dat dat heel snel wel het geval is. Dinsdag (vandaag, red.) hebben we een volgend gesprek”, laat de 26-jarige Vlaardinger weten. Waar een definitief ‘ja’ nog van afhangt? „Op het totaalplaatje. Daaruit gaat het ook om wat kleinere, bijkomende zaken. Om een auto en dat soort dingen.”

In grote lijnen, zegt hij helemaal te geloven in de stap richting NAC. „Ik geloof in waar de club nu mee bezig is en ik heb vertrouwen in trainer Dijkhuizen.” Onder hem werkte Stans eerder bij Excelsior.

De afweging ere- of eerste divisie, speelt wat hem betreft geen rol. „Anders ga je niet met NAC praten. Ik ben die uitdaging eerder al aangegaan door van RKC naar Excelsior te gaan. Natuurlijk kijk je op je 26ste ook meer naar de financiën dan toen, maar een beetje inleveren is geen probleem. Ik zie NAC als een club die in de eredivisie thuishoort en ik wil er aan meehelpen om ze daarin terug te krijgen.”

:< Haal die platte kar maar weer naar buiten.

Batschuayi voor 40 miljoen naar Chelsea.

Weet echt niet waarom fucking iedere Belg naar daar gaat. Echt de meest hatelijke ploeg van Europa. Zal daar ook geen minuut spelen.

ef5a7f76cfe50f735f67c4cc66935472.png

Mevrouw van der Wiel zojuist op Twitter.

Laten we hopen dat ze ok is.

Edited by Lakigigar

After bowing out of EURO 2016 with Spain, Nolito could be a Manchester City player by the end of this week.

Linked with City throughout the summer, The Telegraph is reporting that Nolito will be flying to Manchester on Wednesday to undergo a medical and complete the move.

The transfer fee is believed to be around $18 million.

editje: nog meer Spaans nieuws, Reyes verlaat Sevilla en gaat voor 2 jaar aan de slag bij Espanyol

Edited by Simonsav

• Richarð. changed the title to Transfernieuws
  • Rogier. unpinned this topic
  • Rogier. pinned this topic