Thierryvane Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Zojuist zei Bogatyr: RIP Batshuayi Zag dat hij de laatste pot op 10 stond. Ook verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 4-3-3 plat met 3 spitsen. Osimhen en Batsman op de buitenkanten en Icardi in het midden. Gaan met die banaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Victor Osimhen arrives in Istanbul for medical ahead of shock move to Turkish side Galatasaray (youtube.com) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 10 uur geleden zei Thierryvane: Hoe gaan die gasten dan precies spelen? @cimbomcu Icardi staat toch gewoon spitta? Icardi minimaal een maand geblesseerd. Batshuayi wissel. In principe had je niet perse een spits nodig, maar je bent wel gek als je niveau Osimhen niet haalt, die kan bij meerdere Europese topclubs zo in de basis. Daarnaast is Icardi al wat ouder en steeds vaker blessie, en speelt Osimhen voor een jaartje mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Zet die trofee van de Europa League maar klaar voor Gala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Daar hebben we een iets beter coach voor, of in iedergeval iemand die niet met Batshuayi op middenveld, en Baris Yilmaz op rechtsback begint tegen Young Boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Ik vind die (aanstaande) transfer van Depay naar Corinthians wel echt heel tof. Hij spreekt vaak over 't christelijk geloof, nou daar kan hij in Brazilië wel wat mee, maar ook in de tijd van veel transfers richting 't Midden-Oosten doet hij gewoon weer lekker z'n eigen ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Ik support m'n boy altijd maar volgens mij gaat het helemaal niet zo lekker met dat Corinthians? Mega hoge schulden, staan op plekkie 17 van de 20, niet top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Een aparte transfer van Depay. Ik had het niet verwacht dat hij naar Brazilië zou gaan vertrekken. Hopelijk kan hij daar goed zijn best doen en terug komen in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Op 3-9-2024 om 08:28 zei FlyD: Wel een goede! Speelt laatst echt heel sterk tegen Jong PSV. Als ze hem als (wing)back gebruiken kan die gaan verrassen dit seizoen. ik hoop het... hebben ook Grifftih van Jong Az... Maar die is echt te licht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Ben benieuwd of Depay wel gaat worden opgeroepen straks. Zou hij dan alleen worden opgeroepen gezien zijn status? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september 8 minuten geleden zei cimbomcu: Ben benieuwd of Depay wel gaat worden opgeroepen straks. Zou hij dan alleen worden opgeroepen gezien zijn status? Lijkt mij toch niet. Vond het al bijzonder dat hij zo openlijk Bergwijn bekritiseerd terwijl hij wel Wijnaldum meenam en de hemel bleef inprijzen. Tuurlijk was Gini op een andere leeftijd maar dat strookt niet met argument dat je op niveau moet spelen om in aanraking te komen. Dat zou nu voor Depay ook niet opgaan in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Hij zal natuurlijk zeggen dat Brazilië en Saudi-Arabië niet hetzelfde zijn. Niet dat het een goed argument is, maar wel eentje die je van mijlenver ziet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Er is ook wel een verschil tussen op je 32e en op je 26e (?) verkassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Tuurlijk, maar voor het Nederlands elftal maakt dat niet zoveel uit toch: zolang je maar goed genoeg bent voor deze cyclus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 12 uur geleden zei Lenstra: Hij zal natuurlijk zeggen dat Brazilië en Saudi-Arabië niet hetzelfde zijn. Niet dat het een goed argument is, maar wel eentje die je van mijlenver ziet aankomen. Daar ben ik ook bang voor, maar zou schandalig zijn. Gooi het dan gewoon op de reputatie van Depay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten