Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Thierryvane:

Hoe gaan die gasten dan precies spelen? @cimbomcu Icardi staat toch gewoon spitta?

Icardi minimaal een maand geblesseerd.  

Batshuayi wissel.

In principe had je niet perse een spits nodig, maar je bent wel gek als je niveau Osimhen niet haalt, die kan bij meerdere Europese topclubs zo in de basis. Daarnaast is Icardi al wat ouder en steeds vaker blessie, en speelt Osimhen voor een jaartje mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die (aanstaande) transfer van Depay naar Corinthians wel echt heel tof. Hij spreekt vaak over 't christelijk geloof, nou daar kan hij in Brazilië wel wat mee, maar ook in de tijd van veel transfers richting 't Midden-Oosten doet hij gewoon weer lekker z'n eigen ding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-9-2024 om 08:28 zei FlyD:

Wel een goede! Speelt laatst echt heel sterk tegen Jong PSV. Als ze hem als (wing)back gebruiken kan die gaan verrassen dit seizoen.

ik hoop het...

hebben ook Grifftih van Jong Az... Maar die is echt te licht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei cimbomcu:

Ben benieuwd of Depay wel gaat worden opgeroepen straks.

Zou hij dan alleen worden opgeroepen gezien zijn status? 

Lijkt mij toch niet. Vond het al bijzonder dat hij zo openlijk Bergwijn bekritiseerd terwijl hij wel Wijnaldum meenam en de hemel bleef inprijzen. Tuurlijk was Gini op een andere leeftijd maar dat strookt niet met argument dat je op niveau moet spelen om in aanraking te komen. Dat zou nu voor Depay ook niet opgaan in mijn ogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Lenstra:

Hij zal natuurlijk zeggen dat Brazilië en Saudi-Arabië niet hetzelfde zijn. Niet dat het een goed argument is, maar wel eentje die je van mijlenver ziet aankomen. 

Daar ben ik ook bang voor, maar zou schandalig zijn.

Gooi het dan gewoon op de reputatie van Depay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites