Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei La Pulga:

Ze hebben vast wel weer ergens een dealtje afgesloten.

Verder Lenglet nog weg, Fati weg en natuurlijk de 50 miljoen voor Dembele niet vergeten die ook nog een goed salaris had. Enige uitgave is tot nu toe alleen aan Romeu geweest, de rest kwam transfervrij. 

Ik hoop ook dat Cancelo vandaag nog rond komt, rechtsachtertje is wel nodig.

Waarom geen Ivan Fresneda?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Gala de laatste dagen nog wat activiteiten :-D

Uitgaand:

Akgun naar Leicester

Midtjo naar Pendikspor

Berkan Kutlu naar Genoa

Yusuf Demir naar Basel

Aankopen

Davinson Sanchez 9,5 miljoen

Ndombele huur

Het is nu echt een sterrenensemble, ik heb in mijn leven iig nooit zo'n sterk Galatasaray gezien. Zelfs niet Uefa Cup seizoen 2000 en CL kwartfinale in 2013 oid.

Opzich wel sterk staaltje werk van de TD om voor Icardi, Zaha, Ziyech, Sanchez, Demirbay, Kaan Ayhan, Angelino, Bakambu,Tete, en Ndombele minder dan 30 miljoen te betalen. Dat is zeg maar 1 Bergwijn ;c

@Acquafresca

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei cimbomcu:

Opzich wel sterk staaltje werk van de TD om voor Icardi, Zaha, Ziyech, Sanchez, Demirbay, Kaan Ayhan, Angelino, Bakambu,Tete, en Ndombele minder dan 30 miljoen te betalen. Dat is zeg maar 1 Bergwijn

@Acquafresca

Transferwise wel. Ben wel benieuwd naar de salarissen van al die gasten en waar dat van betaald wordt / kan worden. Kun jij me daar iets meer over vertellen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Grote Ree:

Transferwise wel. Ben wel benieuwd naar de salarissen van al die gasten en waar dat van betaald wordt / kan worden. Kun jij me daar iets meer over vertellen? 

Dit soort dingen weet @Acquafresca vaak beter.

Wat ik wel weet is dat er veel meer op aankoop/verkoop wordt gestuurd dan eerder. Zaniolo is voor 15 gehaald, kan volgend jaar voor bijna 30 naar Aston Villa. Nelsson (24) en Boey (22) zijn gezamenlijk voor minder dan 10 miljoen gekocht, kunnen misschien gezamenlijk wel 40 opleveren.  Zeker Boey is een goudmijn gebleken, gehaald voor 1 miljoen als onbekende rechtsback en is nu op Transfermarkt 16 miljoen waard. 

Hoop alleen niet dat er te veel risico wordt genomen. Nu heb je een elftal dat is gemaakt voor CL maar niet iedere aankoop mag bijvoorbeeld spelen in de Super Lig (nog steeds Turken regel) dat betekent er een paar van de grote aankopen altijd op de bank zullen zitten in de competitie. Maar goed, dat weten ze als het goed is.  Daarnaast hoop ik dat een speler als Akturkoglu hier niet de dupe van wordt omdat ik die wel erg goed vind, maar goed daar is dan de Turken regel wel goed voor.

Daarnaast wordt de druk wel erg hoog met zo'n selectie en dat is in Turkije ook niet altijg goed haha. Niet voor de club, voor de trainer en de organisatie. 

In de CL zal het dan zijn: Muslera, Boey, Nelsson, Sanchez, Angelino, Torreira, Ndombele, Zaha, Ziyech, Akturkoglu, Icardi

Competitie: Muslera, Boey, Nelsson, Bardakci, Angelino, Torreira, Demirbay, Zaha, Ziyech, Akturkoglu, Icardi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Lensherr:

En toch overtuigen die ronkende namen me helemaal niet op het veld. Maar op papier kan het wel tellen en ik denk ook dat het financieel zal tellen.

Zo'n Icardi, daar is ooit 80 miljoen voor betaald. Dat hij nu bij Gala speelt is een wonder, hij is ook veels te goed voor dit niveau, ook altijd fit.  Ziyech bij Chelsea helaas minder, maar de Ziyech van Ajax is natuurlijk ook een geweldenaar. 

Zaha was altijd 1 van de gevaarlijkste aanvallers in de PL. Zo kan ik nog wel even doorgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd het gevoel dat grote namen naar Turkije komen om lekker te genieten en uit te bollen. Ik kan ook fout zijn maar ik denk dat ze in Turkije ook aardig met geld en salarissen strooien. Dat maakt het dan ook een leuk plekje om als ster op retour of mislukte topclubtransfer lekker te genieten van het leven. Ik zie toch enkele namen die op retour zijn of niet gelukt zijn bij een topclub. Ik hoop dat dat ook op lange termijn leefbaar kan zijn voor de club

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lensherr:

Ik heb altijd het gevoel dat grote namen naar Turkije komen om lekker te genieten en uit te bollen. Ik kan ook fout zijn maar ik denk dat ze in Turkije ook aardig met geld en salarissen strooien. Dat maakt het dan ook een leuk plekje om als ster op retour of mislukte topclubtransfer lekker te genieten van het leven. Ik zie toch enkele namen die op retour zijn of niet gelukt zijn bij een topclub. Ik hoop dat dat ook op lange termijn leefbaar kan zijn voor de club

Ik denk oprecht dat je mijn post niet hebt gelezen dan. Letterlijk de enige die aan jouw profiel voldoet is Ziyech, en die is ook ''pas'' 30. 

Icardi gewoon topscorer aller tijden van Inter en aanvoerder.  Ndombele en Sanchez zijn gewoon midden twintigers. Spelers als Boey, Zaniolo en Nelsson begin 20.  

Het zijn vooral spelers die in Turkije goed kunnen verdienen en bij hun club geen perspectief hebben, die kunnen dan vaak na het sluiten van de transferperiode nog naar een Turkse club. Dat betekent niet gelijk dat het dan spelers zijn die al ''klaar'' zijn. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ons eerlijk zijn, die topspelers gaan niet naar Turkije voor het niveau van de competitie.  Maar dat is gewoon omdat ze er mooi veel geld kunnen verdienen.

Neem nu Onuachu, die gast wou perse weg bij Southampton, en toch vraagt hij 1 miljoen meer per jaar bij Trabzon, dan wat hij in Genk zou gaan verdienen.

bewerkt door Glenn08
Link naar opmerking
Deel via andere websites