delichris Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Zolang het niet officieel is dan is het niet rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Als die gasten / Athletic het melden is het voor mij voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Blind rondt met Bayern München volgens Fabrizio Romano . Ben echt geen hater van Blind, maar als je hem bij Bayern op links zat word je op de counter toch aan alle kanten voorbij gelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 2 minuten geleden zei Zawisza: Blind rondt met Bayern München volgens Fabrizio Romano . Ben echt geen hater van Blind, maar als je hem bij Bayern op links zat word je op de counter toch aan alle kanten voorbij gelopen Niet alleen op links, maar ook centraal Kan 2 kanten op gaan, Blind zijn positionering en passing vooruit (als hij er zin in heeft) blijven fenomenaal natuurlijk. Zoals Cruijff zei, je moet altijd een doelpunt meer scoren dan de tegenstander. Heb het gevoel dat Nagelsmann af en toe ook zo denkt. Denk alleen wel dat het vaak eerder richting de veel tegendoelpunten-kant op gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 31 minuten geleden zei Zawisza: Blind rondt met Bayern München volgens Fabrizio Romano . Ben echt geen hater van Blind, maar als je hem bij Bayern op links zat word je op de counter toch aan alle kanten voorbij gelopen Heerlijke dikke vinger naar Schreuder toe. En in het gros van de wedstrijden zal het wel mee gaan vallen. Niet vergeten dat hij louter als vervanger gehaald wordt van de geblesseerde Hernandez. Zal vermoedelijk meer op de bank gaan zitten denk ik. Al weet je het bij Blind nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Zal vast uitgespeeld worden op zijn beste positie: Links bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Op basis van z'n naam en clubs vind ik dit een hele toffe transfer, maar eigenlijk heb ik 'm nooit echt zelf zien spelen. Wat jullie @RubenS2 en de andere Belgische voetbalvrinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 38 minuten geleden zei Fantasy: Op basis van z'n naam en clubs vind ik dit een hele toffe transfer, maar eigenlijk heb ik 'm nooit echt zelf zien spelen. Wat jullie @RubenS2 en de andere Belgische voetbalvrinden? Een zeer goede doelman. Wat kleiner van postuur (voor een keeper), maar echt een puntenpakker wanneer hij in vorm is. Lijkt me een mooie aanwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Als je je bedenkt dat Hobie Verhulst reserve keeper van het Nederlands G elftal is, moet elke keeper een versterking zijn toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Vond dit een leuke speler bij Twente. Blijkbaar doet 'ie het goed in Italië, geen idee? Mijn barber is Turks/Fener fan dus krijg zo nu en dan wat mee. Die was in ieder geval happy met Oosterwolde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Raphael Lea'i, spits van de Salomonseilanden, transfereert naar Velez Mostar uit Bosnië. Scoorde, volgens Wikipedia, 91 (!) keer in 44 wedstrijden. Vind dit soort transfers altijd wel geinig. Benieuwd wat 'ie in Europa kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 2 minuten geleden zei Richarð.: Raphael Lea'i, spits van de Salomonseilanden, transfereert naar Velez Mostar uit Bosnië. Scoorde, volgens Wikipedia, 91 (!) keer in 44 wedstrijden. Vind dit soort transfers altijd wel geinig. Benieuwd wat 'ie in Europa kan. Is dat de Salomonseilandse variant van Rafael Leao? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 12 uur geleden zei Bogatyr: Is dat de Salomonseilandse variant van Rafael Leao? Of van Salomon Kalou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Het contract van Te Wierik ontbonden bij Groningen en nu naar Emmen. Toch wel snel gegaan, in november was hij nog aanvoerder en basisspeler, nu mocht 'ie zo naar een concurrent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Gelukkig staat het achterin bij Groningen als een huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Niet rouwig om. Was bij lange na niet de Te Wierik voor zijn Engelse avontuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Snap ik, maar toch wel benieuwd of dat nou echt aan Te Wierik lag of meer aan de algehele malaise. Gaan we zien. Hoop wel dat ie weer opbloeit bij Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Zal een combi zijn. Opbouwen heeft ie nooit gekund. Was wel een prima no nonsense verdediger maar dat viel dit seizoen ook zwaar tegen en is terecht gepasseerd. Het is geen speler die makkelijk een bankzitter zou worden dan is dit de beste oplossing. Hoop ik ook hoor qua instelling altijd een prima speler die ik graag zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Ik ben benieuwd of deze spelers nog een leuke club gaan vinden. Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1065278/transfervrije-buitenkansjes-deze-bekende-spelers-zitten-nog-zonder-club.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Gok dat veel van die jongens in Turkije tekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Gok dat veel van die jongens in Turkije tekenen. En in de MLS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Zitten wel paar prima spelers tussen. Wij hebben nog wel een cv nodig, helaas zijn deze jongens niet in staat om de concurrentie aan te gaan met Werker, Asante en Van Breemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Aouar dus transfervrij naar AS Roma, zonde van zo'n fijne speler. Al Ittihad is ook bezig. Benzema komt 3 jaar daat ballen voor 600 miljoen totaal en ze gaan Kanté ook nog eens aantrekken voor 100 miljoen per jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 WK 2030 lijkt me wel bekend. Gaan er ongetwijfeld nog meer heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 9 uur geleden zei 007mark: Aouar dus transfervrij naar AS Roma, zonde van zo'n fijne speler. Laten we dan maar hopen dat Mourinho weg gaat daar. Maar ik las dat Dybala echt een bizar lage afkoopsom heeft dus Aouar zal al wel gehaald zijn als zijn vervanger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten