Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Zawisza:

Blind rondt met Bayern München volgens Fabrizio Romano .

Ben echt geen hater van Blind, maar als je hem bij Bayern op links zat word je op de counter toch aan alle kanten voorbij gelopen

Niet alleen op links, maar ook centraal ;c 

Kan 2 kanten op gaan, Blind zijn positionering en passing vooruit (als hij er zin in heeft) blijven fenomenaal natuurlijk. Zoals Cruijff zei, je moet altijd een doelpunt meer scoren dan de tegenstander. Heb het gevoel dat Nagelsmann af en toe ook zo denkt. Denk alleen wel dat het vaak eerder richting de veel tegendoelpunten-kant op gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Zawisza:

Blind rondt met Bayern München volgens Fabrizio Romano :cab:.

Ben echt geen hater van Blind, maar als je hem bij Bayern op links zat word je op de counter toch aan alle kanten voorbij gelopen

Heerlijke dikke vinger naar Schreuder toe. 

En in het gros van de wedstrijden zal het wel mee gaan vallen. Niet vergeten dat hij louter als vervanger gehaald wordt van de geblesseerde Hernandez. Zal vermoedelijk meer op de bank gaan zitten denk ik. Al weet je het bij Blind nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Fantasy:

image.png.da3eb3cfb3931cd90e411f60bb4c1f73.png

Op basis van z'n naam en clubs vind ik dit een hele toffe transfer, maar eigenlijk heb ik 'm nooit echt zelf zien spelen. Wat jullie @RubenS2 en de andere Belgische voetbalvrinden? 

Een zeer goede doelman. Wat kleiner van postuur (voor een keeper), maar echt een puntenpakker wanneer hij in vorm is. Lijkt me een mooie aanwinst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Richarð.:

Vele%C5%BE-Mostar-POTPIS_Raphael.png

Raphael Lea'i, spits van de Salomonseilanden, transfereert naar Velez Mostar uit Bosnië. Scoorde, volgens Wikipedia, 91 (!) keer in 44 wedstrijden. Vind dit soort transfers altijd wel geinig. Benieuwd wat 'ie in Europa kan.

Is dat de Salomonseilandse variant van Rafael Leao?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal een combi zijn. Opbouwen heeft ie nooit gekund. Was wel een prima no nonsense verdediger maar dat viel dit seizoen ook zwaar tegen en is terecht gepasseerd. Het is geen speler die makkelijk een bankzitter zou worden dan is dit de beste oplossing. Hoop ik ook hoor qua instelling altijd een prima speler die ik graag zie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aouar dus transfervrij naar AS Roma, zonde van zo'n fijne speler.

Al Ittihad is ook bezig. Benzema komt 3 jaar daat ballen voor 600 miljoen totaal en ze gaan Kanté ook nog eens aantrekken voor 100 miljoen per jaar :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites