Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 7 minuten geleden zei PJHoutman: Gehaald op basis van een toernooi waar hij bovenmatig presteerde. Je mag ook Royston Drenthe of James Rodriguez pakken, is mij om het even. Mwah, laat het al enkele jaren zien. De belangstelling van Liverpool werd voor het WK al gemeld, dus ik ga ervan uit dat het WK alleen maar hun beeld heeft bevestigd. De spelers die jij opnoemt, met name Maceo Rigter, lieten in de Eredivisie weinig zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 10 minuten geleden zei PJHoutman: Gehaald op basis van een toernooi waar hij bovenmatig presteerde. Je mag ook Royston Drenthe of James Rodriguez pakken, is mij om het even. HIj stond ook al op ruimschoots op de radar van Arsenal en United voor dat hele fucking ''toernooi',,,,,, En 36 goals in 106 duels en weet ik nog hoeveel assists, voor een buitenspeler is niet per se ''slecht'' te noemen maar gewoon goed. Enige waarin hij niet presteerde dit seizoen maar heb ik al tevaak herhaalt dus doe in spoiler: En je kan wel lacherig om doen maar ''zelfs'' Drenthe kwam tot 46 duels voor Real Madrid in 5 jaar tijd, je bent weer klassiek ouderwets zuur bezig Spoiler CL voorronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Zojuist zei Orrie: Mwah, laat het al enkele jaren zien. De belangstelling van Liverpool werd voor het WK al gemeld, dus ik ga ervan uit dat het WK alleen maar hun beeld heeft bevestigd. De spelers die jij opnoemt, met name Maceo Rigter, lieten in de Eredivisie weinig zien. Gakpo gaat naar Liverpool, een ploeg met CL-ambities. Dat vind ik net zo zeer een absurde stap als Maceo Rigters naar Blackburn. Gakpo is minder goed, minder beslissend en minder constant dan Depay in zijn laatste jaar PSV, en die viel bij United compleet door de mand. Denk eerder dat Gakpo op niveau Malen en Bergwijn zit qua prestaties bij PSV, en die zijn ook afgeschreven bij de top. Ik zie echt in niets waarom Gakpo klaar zou zijn voor Liverpool of een vergelijkbare ploeg. Als je kijkt dat ze daar vorig jaar nog Mané hadden lopen, dan heb je het over enkele magnitudes beter dan Gakpo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 5 minuten geleden zei Orrie: Mwah, laat het al enkele jaren zien. De belangstelling van Liverpool werd voor het WK al gemeld, dus ik ga ervan uit dat het WK alleen maar hun beeld heeft bevestigd. De spelers die jij opnoemt, met name Maceo Rigter, lieten in de Eredivisie weinig zien. Ik zou toch eerder zeggen 'met name James Rodríguez' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Haha, ja die liet helemaal niks zien in de Eredivisie. Maar die vond ik bij Real in zijn beginjaren enorm goed, waardoor ik hem überhaupt niet in het lijstje vindt passen. Ik vind 't ook een onlogische stap van beide kanten, maar enerzijds heb ik wel vertrouwen erin omdat de scouting van Liverpool de laatste jaren heel sterk is. Lijken ook wel een patent te hebben op goede wintertransfers, al zegt m'n gevoel dat dus waarschijnlijk zit ik er finaal naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 5 minuten geleden zei PJHoutman: Gakpo gaat naar Liverpool, een ploeg met CL-ambities. Dat vind ik net zo zeer een absurde stap als Maceo Rigters naar Blackburn. Gakpo is minder goed, minder beslissend en minder constant dan Depay in zijn laatste jaar PSV, en die viel bij United compleet door de mand. Denk eerder dat Gakpo op niveau Malen en Bergwijn zit qua prestaties bij PSV, en die zijn ook afgeschreven bij de top. Ik zie echt in niets waarom Gakpo klaar zou zijn voor Liverpool of een vergelijkbare ploeg. Als je kijkt dat ze daar vorig jaar nog Mané hadden lopen, dan heb je het over enkele magnitudes beter dan Gakpo. Hier ben ik het zeker weten helemaal mee eens. Mijn punt is en was je nog veel erger kan treffen dan Royston en James. Check reacties in PSV topic ik vind het ook te optimistisch. Bij Arsenal zou ie meer kans maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Gakpo is echt veel verder dan dat Malen en Bergwijn waren toen ze PSV verlieten, eerstgenoemde en Gakpo zijn sowieso niet te vergelijken aangezien het veel andere type spelers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Ik denk eigenlijk dat Gakpo het best wel eens goed kan doen. Heeft ook een veel professionelere mentaliteit dan Depay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Enige nummer dat nog vrij is bij Liverpool is 10. #nopressure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 19 uur geleden zei himan: Ik denk eigenlijk dat Gakpo het best wel eens goed kan doen. Heeft ook een veel professionelere mentaliteit dan Depay. Oef, ik vind dit een gedurfde uitspraak. Memphis is in mijn ogen op en top prof, hij verzorgd zijn lichaam perfect en hij leeft ervoor. Niets voor niets dat hij zo ontzettend snel terugkeerde van zijn kruisband blessure. Echter vind ik Gakpo wel op een andere manier professioneel, denk wel (eigenlijk weet ik het wel zeker) dat hij betere mensen om zich heen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 10 minuten geleden zei Orrie: Oef, ik vind dit een gedurfde uitspraak. Memphis is in mijn ogen op en top prof, hij verzorgd zijn lichaam perfect en hij leeft ervoor. Niets voor niets dat hij zo ontzettend snel terugkeerde van zijn kruisband blessure. Echter vind ik Gakpo wel op een andere manier professioneel, denk wel (eigenlijk weet ik het wel zeker) dat hij betere mensen om zich heen heeft. Is hij ook echt terug van z'n blessure dan? Vrijwel iedereen heeft gezien dat hij op het WK niet op 100% speelde, en ik denk dat dit deels kwam omdat hij nog niet fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 11 minuten geleden zei joostmakaay: Is hij ook echt terug van z'n blessure dan? Vrijwel iedereen heeft gezien dat hij op het WK niet op 100% speelde, en ik denk dat dit deels kwam omdat hij nog niet fit is. Met zijn kruisband blessure doelde ik op de blessure die hij toen voor het EK opliep. Was niet in topvorm toen, maar dat hij zo snel terugkeerde vergt toch flink was discipline en verzorging voor je lichaam. Dit WK was hij verre van fit, in ieder geval niet wedstrijd fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Memphis is een topatleet maar heeft geen top voetbalintelligentie want dan was hij oa geen stuk beton geworden. Ik hoop dat Gakpo de tijd krijgt want hij gaat echt nog wel stappen moeten maken. Hij heeft het grote voordeel dat hij ballen voor de pot kan gooien, een kwaliteit die je steeds minder ziet tegenwoordig bij buitenspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Cristiano gaat in de zandbak spelen, zoals het een klein kind betaamd; Ronaldo naar Al-Nassr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 4 minuten geleden zei PJHoutman: Cristiano gaat in de zandbak spelen, zoals het een klein kind betaamd; Ronaldo naar Al-Nassr. Prima back-up voor Aboubakar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Leuk om deze post te zien bij de meest populaire posts in dit topic @Nom de Guerre Het leek destijds ook een debiel gerucht, maar inmiddels is een opstelling met Yilmaz erin de meest normale zaak geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Nou, Enzo Fernandez dus voor 127m naar Chelsea. Wat een gekte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 6 minuten geleden zei Orrie: Nou, Enzo Fernandez dus voor 127m naar Chelsea. Wat een gekte. Benieuwd of Benfica zich dan weer bij Feyenoord melden. https://1908.nl/artikelen/orkun-kokcu-toont-gelijkenissen-met-enzo-fernandez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Is toch niemand thuis, allemaal op vakantie bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 11 uur geleden zei Orrie: Nou, Enzo Fernandez dus voor 127m naar Chelsea. Wat een gekte. Aardige waardevermeerdering in zes maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 2 uur geleden zei MetalMichael: Is toch niemand thuis, allemaal op vakantie bij Feyenoord. https://1908.nl/artikelen/te-kloese-reageert-ik-ben-weer-op-vakantie DTK komt rond vandaag terug van vakantie. Ben zeer benieuwd waar ze mee op de proppen komen en of Benfica concreet wordt voor Kokcu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 11 uur geleden zei Orrie: Nou, Enzo Fernandez dus voor 127m naar Chelsea. Wat een gekte. Waar staat het dan? Op de BBC zie ik het nog nergens staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 39 minuten geleden zei Arezo: https://1908.nl/artikelen/te-kloese-reageert-ik-ben-weer-op-vakantie DTK komt rond vandaag terug van vakantie. Ben zeer benieuwd waar ze mee op de proppen komen en of Benfica concreet wordt voor Kokcu. Volgens de berichten gaan ze voor een Argentijn van 20/25 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 29 minuten geleden zei delichris: Waar staat het dan? Op de BBC zie ik het nog nergens staan. The Athletic had het ook staan en ook onze grote transfervrienden Di Marzio en Romano maakten er melding van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten