Chiemel Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 2 uur geleden zei ForzaUtreg: Fekir onderweg naar Betis blijkbaar Lijkt mij ook een vreemde stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 Het moet enorm frustrerend zijn om Arsenal fan te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 Die mag voor 30 miljoen weg, dus kan vast wel elders naartoe toch= Arsenal moet zich vooral richten op de achterste 5 (excl. keeper) in plaats van de voorste 5. Fekir lekker laten lopen, fatsoenlijke backs halen en als het kan ook nog een VC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 14 juli 2019 Share Geplaatst 14 juli 2019 Maxi Gomez richting Valencia en Santi Mina bewandeld de omgekeerde weg. Prima transfer voor Valencia denk ik zo ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 17 uur geleden zei Isco22: Maxi Gomez richting Valencia en Santi Mina bewandeld de omgekeerde weg. Prima transfer voor Valencia denk ik zo ? Dat Valencia heeft een leuke ploeg en beginnen eindelijk weer een beetje richting de top 3 van Spanje te klimmen. Zou mooi zijn als zij weer op het oude niveau terugkeren en beetje kunnen concurreren met drie erboven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Haller toch onderweg naar West Ham United, voor 50 miljoen We schijnen een lekker doorverkooppercentage te hebben dus voor ons ook kassa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Vanwaar je verbazing als ik vragen mag? Door de prijs, clubkeuze van Haller of spelerkeuze van West Ham? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Haller 50 millie, wordt steeds gekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Daar is die hoor. Geland in Turijn ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Van wie is dat vliegtuig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Torino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Zal wel de JET zijn van de directie. Wel mooi om te zien ook al die filmpjes op Twitter. Zich netjes, en nobel, voorstellen aan de taxichauffeur enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 10 uur geleden zei Sophomore: Idioot Volgens mij bedoelt hij het niet op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 10 uur geleden zei Sophomore: Idioot Waarom meteen iemand uitschelden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 10 uur geleden zei Magikarp: Van wie is dat vliegtuig? Ga uit van Juve, al kan Matthijs met die 12 miljoen per jaar het gemakkelijk ook zelf betalen nu... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 2 minuten geleden zei delichris: Waarom meteen iemand uitschelden? Hij denk dat er verwezen wordt naar het vliegtuig ongeluk van Torino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Nou dat is wel erg verknipt als iemand zo denkt, want er staat een vliegtuig en een speler met zijn duimen omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 11 minuten geleden zei delichris: Nou dat is wel erg verknipt als iemand zo denkt, want er staat een vliegtuig en een speler met zijn duimen omhoog. Meet Sophomore..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 verwees hij niet naar dat 2e clubje uit Turijn? XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 36 minuten geleden zei Pino: Meet Sophomore..... De man van de smakeloze holocaustgrappen die dit te ver vindt gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: De man van de smakeloze holocaustgrappen die dit te ver vindt gaan Oh bitterzoete ironie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 37 minuten geleden zei Aaron21: verwees hij niet naar dat 2e clubje uit Turijn? XD Dat denk ik inderdaad ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 1 uur geleden zei Aaron21: verwees hij niet naar dat 2e clubje uit Turijn? XD Het lijkt me voor iedereen al duidelijk ja, maar ik verwees hier naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 13 minuten geleden zei Isco22: Het lijkt me voor iedereen al duidelijk ja, maar ik verwees hier naar. Nouja een vliegtuigongeluk uit 1949 ligt natuurlijk wel vers in het geheugen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten