Socrates Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Nu Pogba nog. Zaniolo of Chiesa zou ook leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Pogba gaat waarschijnlijk naar Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 juli 2019 Share Geplaatst 10 juli 2019 Catania heeft Catania aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 "Riechedly Bazoer keert terug naar Nederland. De middenvelder verruilt Wolfsburg voor Vitesse." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Raiola die voor de Ligt even 12 miljoen salaris ging eisen bij PSG, meer dan Mbappé Manmanman, wat doet die jongen afbreuk aan zijn imago door voor Raiola gekozen te hebben zeg. Ook wel mooi dat er werkelijk niemand is die de Ligt een geldwolf noemt maar overal Raiola de schuld van geeft Alsof Raiola alles maar op eigen houtje doet en er geen inbreng van de speler is... Ook wel opmerkelijk, West Ham United had 40 miljoen over voor Haller maar die heeft zelf bedankt. Toch niet verwacht toen hij bij ons weg ging dat hij zulke bedragen waard zou gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Joh tot nu toe is alles ‘van horen zeggen’ bij De Ligt. Elke zogenaamde top journalist zegt wat anders. De Telegraaf heeft elke dag een ander verhaal, Marca gooit het ene gerucht de wereld in na de andere, Gianluca di Marzio (zogenaamd transfer goeroe) heeft al 4 verschillende clubs als 100% zeker bestempeld. Het enige dat kamp De Ligt naar buiten heeft gebracht is dat ze Ajax respecteren en geen transfer gaan forceren. Verder zijn ze heel stil en is het alleen de media die allemaal een tof verhaal willen hebben om clicks te genereren. buiten dat snap ik De Ligt maar al te goed als hij zo’n bedrag zou vragen. Je wordt begeerd door de absolute top van de wereld. Of je nou naar Juve, Barca, City of Bayern gaat maakt allemaal niet veel uit, ze hebben allemaal evenveel kans om de CL te winnen en domineren allemaal de eigen competitie. Dan probeer je daar de beste deal uit te halen. In het geval van PSG snap ik het des te nog meer, daar dit vergeleken met die clubs hierboven toch een b club is in een b competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Dan mag je city ook gewoon een b club noemen als je PSG een b club vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Dat lijkt me niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Dat lijkt me wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Ok. Spelen tegen Arsenal, Chelsea, Liverpool, United en Spurs is volgens mij iets anders dan spelen tegen Lyon, Lille, Monaco, Guingamp en Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Je kan vinden van PSG wat je wil, maar het is gewoon een topclub. Zelfde geldt voor City. Persoonlijk hoop ik dat hij naar Juventus gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Als hij echt een uitdaging zoekt dan zou ik naar United gaan. Hij kan daar de leider worden in de verdediging. Het enige minpunt is dat er dit seizoen geen CL wordt gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 PSG speelt in een B-competitie, maar is toch geen B-ploeg? Dat gaat wel iets te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Genoa huurde vorig jaar keeper Radu van Inter en heeft een optie bedongen van 8 miljoen daarbij, aan het eind van het seizoen lichten ze die optie en Radu vertrekt naar Genoa. In die optie staat wel een terugkoop clausule van 12 miljoen, 2 weken later licht Inter die clausule weer en Radu keert weer terug naar Inter. Om de cirkel rond te maken verhuren ze hem daarna zonder optie weer terug aan Genoa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Moest het even 2 keer lezen cimmie, qua samenhangendheid lijkt het een beetje op die situatie Toch mooi 4 miljoen winst voor Genoa. Zal wel een dubbele clausule ingestaan hebben oid, dat als ze die optie lichten Inter daarna weer de optie voor 12 miljoen heeft oid. Wel lekker als je die keeper bent ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Only in Serie A :r Zou mij niet verbazen als er ergens ook wat enveloppen aan wat schimmige figuren zijn gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Hahahahaha die Griezmann soap :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 En Hagi kiest voor Genk. Benieuwd of de zoon van het in zijn tweede buitenlandse avontuur wel gaat redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 4 uur geleden zei Kavinos: PSG speelt in een B-competitie, maar is toch geen B-ploeg? Dat gaat wel iets te ver. Van de clubs waar De Ligt uit kon kiezen wel en daar doelde ik op. Als je de keuze hebt uit barca, juve, bayern, city en psg is die laatste toch echt de b keus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 11 uur geleden zei cimbomcu: Ok. Spelen tegen Arsenal, Chelsea, Liverpool, United en Spurs is volgens mij iets anders dan spelen tegen Lyon, Lille, Monaco, Guingamp en Nice Dat gaat om de competitie niet om de club. Gezien de ander genoemde clubs kwam in het in mijn ogen over topclubs met historie en dan PSG wat gekocht succes is. Daar valt city dan ook onder. Hoewel beide clubs gewoon een historie hebben in tegenstelling van clubs als red bull Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 (bewerkt) Oh ja, ik bedoelde inderdaad de competitie. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355189 Goede speler, belangrijk in de kampioenschappen. Maar op leeftijd en verdiende veel. Mooi moment om afscheid van te nemen 12 juli 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 2 uur geleden zei Lazy: Van de clubs waar De Ligt uit kon kiezen wel en daar doelde ik op. Als je de keuze hebt uit barca, juve, bayern, city en psg is die laatste toch echt de b keus.. En waarom? Ja de competitie is minder aansprekend maar helemaal niet zo verkeerd met toch leuke clubs. Qua kampioen worden is het in de meeste competities toch 2 clubs die alles bepalen. Qua stad is Parijs leuker dan mlMunchen en Turijn en Manchester in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Wonen daarentegen wel veel Fransen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 Fekir onderweg naar Betis blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten