Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Raiola die voor de Ligt even 12 miljoen salaris ging eisen bij PSG, meer dan Mbappé :-D Manmanman, wat doet die jongen afbreuk aan zijn imago door voor Raiola gekozen te hebben zeg. Ook wel mooi dat er werkelijk niemand is die de Ligt een geldwolf noemt maar overal Raiola de schuld van geeft :-D Alsof Raiola alles maar op eigen houtje doet en er geen inbreng van de speler is...

Ook wel opmerkelijk, West Ham United had 40 miljoen over voor Haller maar die heeft zelf bedankt. Toch niet verwacht toen hij bij ons weg ging dat hij zulke bedragen waard zou gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh tot nu toe is alles ‘van horen zeggen’ bij De Ligt. Elke zogenaamde top journalist zegt wat anders. De Telegraaf heeft elke dag een ander verhaal, Marca gooit het ene gerucht de wereld in na de andere, Gianluca di Marzio (zogenaamd transfer goeroe) heeft al 4 verschillende clubs als 100% zeker bestempeld. 

Het enige dat kamp De Ligt naar buiten heeft gebracht is dat ze Ajax respecteren en geen transfer gaan forceren. Verder zijn ze heel stil en is het alleen de media die allemaal een tof verhaal willen hebben om clicks te genereren.

buiten dat snap ik De Ligt maar al te goed als hij zo’n bedrag zou vragen. Je wordt begeerd door de absolute top van de wereld. Of je nou naar Juve, Barca, City of Bayern gaat maakt allemaal niet veel uit, ze hebben allemaal evenveel kans om de CL te winnen en domineren allemaal de eigen competitie.  Dan probeer je daar de beste deal uit te halen. In het geval van PSG snap ik het des te nog meer, daar dit vergeleken met die clubs hierboven toch een b club is in een b competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genoa huurde vorig jaar keeper Radu van Inter en heeft een optie bedongen van 8 miljoen daarbij, aan het eind van het seizoen lichten ze die optie en Radu vertrekt naar Genoa. In die optie staat wel een terugkoop clausule van 12 miljoen, 2 weken later licht Inter die clausule weer en Radu keert weer terug naar Inter. Om de cirkel rond te maken verhuren ze hem daarna zonder optie weer terug aan Genoa

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest het even 2 keer lezen cimmie, qua samenhangendheid lijkt het een beetje op die situatie ;c Toch mooi 4 miljoen winst voor Genoa. Zal wel een dubbele clausule ingestaan hebben oid, dat als ze die optie lichten Inter daarna weer de optie voor 12 miljoen heeft oid. Wel lekker als je die keeper bent ook :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kavinos:

PSG speelt in een B-competitie, maar is toch geen B-ploeg? Dat gaat wel iets te ver. 

Van de clubs waar De Ligt uit kon kiezen wel en daar doelde ik op. Als je de keuze hebt uit barca, juve, bayern, city en psg is die laatste toch echt de b keus.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei cimbomcu:

Ok.

Spelen tegen Arsenal, Chelsea, Liverpool, United en Spurs is volgens mij iets anders dan spelen tegen Lyon, Lille, Monaco, Guingamp en Nice

Dat gaat om de competitie niet om de club. Gezien de ander genoemde clubs kwam in het in mijn ogen over topclubs met historie en dan PSG wat gekocht succes is. Daar valt city dan ook onder.  Hoewel beide clubs gewoon een historie hebben in tegenstelling van clubs als red bull

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Van de clubs waar De Ligt uit kon kiezen wel en daar doelde ik op. Als je de keuze hebt uit barca, juve, bayern, city en psg is die laatste toch echt de b keus.. 

En waarom? Ja de competitie is minder aansprekend maar helemaal niet zo verkeerd met toch leuke clubs. Qua kampioen worden is het in de meeste competities toch 2 clubs die alles bepalen. Qua stad is Parijs leuker dan mlMunchen en Turijn en Manchester  in mijn ogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites