Jump to content
Sign in to follow this  
Christian.

Pro Evolution Soccer 2016

Recommended Posts

Keepers zijn altijd al wel een zwak punt geweest van PES. Twee jaar geleden iig was het ook al treurig gesteld met de doelmannen.

[MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; Op welk niveau speel je? Indien je op regular speelt, dan kan ik begrijpen dat ze slecht zijn. Als je het spel wat gewoon wordt, up dan de difficulty minstens naar professional/top player (y)

Speel op de hoogste men. Sowieso is elke kans voor de CPU raak maar ik leg ze er zelf ook vrij makkelijk in.

Doet Ribery bij jullie ook alles achter zijn standbeen? :huhu: Gaf net 2 voorzetten op die manier en scoorde daarna zo met een intikkertje.

Ook nog een lekkere omhaal met Lewandowski gescoord.

Ik speel zelf ook op super star maar heb niet echt het probleem dat elke kans van de CPU binnen is. Heb wel wat problemen met de voorzetten, ze zijn precies erg lang onderweg en ik krijg nooit de kans om de bal te raken, de bal wordt altijd weggekopt. Speel de demo wel op ps3, dus de fox engine (PS4 en XBone) wordt daar niet gebruikt en kan het misschien daaraan liggen dat de gameplay wat anders is.

Ik speel zelf ook op super star maar heb niet echt het probleem dat elke kans van de CPU binnen is. Heb wel wat problemen met de voorzetten, ze zijn precies erg lang onderweg en ik krijg nooit de kans om de bal te raken, de bal wordt altijd weggekopt. Speel de demo wel op ps3, dus de fox engine (PS4 en XBone) wordt daar niet gebruikt en kan het misschien daaraan liggen dat de gameplay wat anders is.

De old gen is inderdaad anders dan de next gen. Speelde zelf pes op de pc, maar was daar niet zo tevreden over. Ga wachten op reviews van de ps4 game, en koop dan een ps4 (of niet als de reviews slecht zijn). Want de old gen wordt enorm verwaarloost door Konami.

Net maar even een paar potjes gespeeld met die demo. Speelde erg lekker zeg_O_. Wel echt tering makkelijk om kansen te creëren en te scoren, maar dat kan ook komen omdat ik met Bayern tegen Corinthians speelde geloof ik. Lekker Lewandowski aanspelen en een lange bal geven op Robben of Ribery en je bent weg:mrgy:. Nog erger overpowered dan Fifa leken die lange steekballen.

Paar potjes gespeeld op de PS3 en vond het vrij lekker spelen. Alleen voorzet en schieten zitten andersom en sprinten is R1 ipv R2, volgens mij is dit ook niet aan te passen. Al heb ik niet heel erg goed gezocht. Grafisch vond ik het wel erg matig.

Paar potjes gespeeld op de PS3 en vond het vrij lekker spelen. Alleen voorzet en schieten zitten andersom en sprinten is R1 ipv R2, volgens mij is dit ook niet aan te passen. Al heb ik niet heel erg goed gezocht. Grafisch vond ik het wel erg matig.

Bij kant kiezen moet je op vierkantje klikken en dan staat in de lijst type 1, daar weer op klikken en dan type 2 kiezen

Bij kant kiezen moet je op vierkantje klikken en dan staat in de lijst type 1, daar weer op klikken en dan type 2 kiezen

Dank u. (y)

Gister ook gespeeld. Nee niet mijn ding. Gameplay is oke maar ALLES wordt elke keer herhaald en is niet snel weg te klikken. Speelde met Juve op top player tegen As Roma en verloor 1-4. Maar had Vidal, Pirlo en Tevez nog steeds...

Gister ook gespeeld. Nee niet mijn ding. Gameplay is oke maar ALLES wordt elke keer herhaald en is niet snel weg te klikken. Speelde met Juve op top player tegen As Roma en verloor 1-4. Maar had Vidal, Pirlo en Tevez nog steeds...

Het is een demo, daarin zijn transfers meestal nog niet verwerkt. En herhalingen kan je doordrukken met 'start'.

Er zitten goede dingen in, maar die passes zijn veel te hard en de tackles zijn stuk voor stuk aanslagen op de enkels van de tegenstander.

De demo is ook totaal niet representatief voor de definitieve versie. Kun je net zo goed niet spelen. Dit geldt ook voor FIFA.

Geen verschillende knoppen voor tackle en sliding, heel vreemd. Passen lukt prima met dit spel, maar vind het niet echt fijn spelen. Kan ook geen trucjes?

Geen verschillende knoppen voor tackle en sliding, heel vreemd. Passen lukt prima met dit spel, maar vind het niet echt fijn spelen. Kan ook geen trucjes?

Als je de controls niet hebt veranderd dan kan je 2x op X (ps) of A (xbox) drukken om al staande de bal te veroveren. En voor de trucjes moet je eens een tutorial opzoeken van PES 2015, het is iet wat ingewikkeld om het via tekst zonder beeld uit te leggen.

Als je een kant kiest, kan je op vierkantje drukken. Ik weet niet welke dat bij xbox is, ik denk X.

Hmm.. Eerste potje gespeeld op 'Star Player' ofzoiets.. Bayern vs Juve, 2-1 gewonnen. Het speelt bij vlagen wel aardig, maar grafisch vind ik het echt niet mooi. Daarnaast zijn de keepers verschrikkelijk.

Tijdje terug de demo gespeeld, heb het één wedstrijdje kunnen volhouden. Was toch alsof ik de tijdmachine naar 2005 had genomen...

Tijdje terug de demo gespeeld, heb het één wedstrijdje kunnen volhouden. Was toch alsof ik de tijdmachine naar 2005 had genomen...

Dat dus. Die menu's zijn nog lelijker dan FIFA 2004 op de Nintendo :cab:

Ging het maar terug naar 2005. Was een zieke toen. PES 6 volgens mij. Hoogtepunt hoor met die anusverkrachter Adriano op de voorkant en Colina.

Gouden tijden. Weet nog dat ik echt gestoorde vrije trappen maakte met Simon Cziommer. :< Ja wat een geweldig spel was dat.