Jump to content
Sign in to follow this  
Christian.

Pro Evolution Soccer 2016

Recommended Posts

CHJf5YsW4AAvD1v.jpg

[YOUTUBE]WaDcV2STcnw[/YOUTUBE]

PES 2016 release en veel meer details zijn bekend

Konami heeft de PES 2016 release uit de doeken gedaan. Het spel komt op 17 september naar de PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 en PC.

Konami onthulde eerder deze week de boxart en de eerste teaser trailer voor Pro Evolution Soccer 2016 en komt nu in de week voorafgaand aan de E3 2015 ook met de PES 2016 releasedatum.

PES 2016 verbeteringen

De serie bestaat 20 jaar en dit wordt gevierd met een tal van verbeteringen. Een geavanceerd systeem moet botsingen tussen spelers beter nabootsen. Daarnaast is er een nieuw systeem voor luchtduels en een aangepast verdedigingsmodel.

Ook zijn de reactietijden verbeterd, hierdoor zit er minder tijd tussen jouw input en de actie in het veld. Daarnaast is de AI intelligenter gemaakt. Doelmannen hebben nu meer eigenschappen, waaronder Catching en Deflecting. Er is ook voor het eerst een handmatig celebration systeem, zoals FIFA ook kent. Eerder zagen we in de teaser trailer al het bekende selfie moment van Francesco Totti voorbij komen na het maken van een doelpunt.

Daarnaast zijn de graphics en bal physics in het spel verbeterd. Er is ook een nieuw dynamisch weersysteem. Dit betekent dat een wedstrijd bijvoorbeeld droog kan beginnen en dat het in het verloop van de wedstrijd kan gaan regenen.

Eigen kits en licenties

PlayStation 4 en PlayStation 3 spelers zijn in staat om beelden te importeren in de editor-modus van dit jaar. Hierdoor wordt het makkelijker om real-life kits na te maken en badges te importeren.

Gisteren werd bekend dat Konami de rechten van de UEFA Champions League en Europa League heeft voor de komende drie jaar. Hiermee heeft PES 2016 een sterk verkooppunt ten opzichte van FIFA 16, de laatstgenoemde beschikt namelijk niet over deze licenties.

Pre-order bonussen

Als je een pre-order plaatst krijg je verschillende bonussen in myClub. De Day One Edition wordt geleverd met een Neymar player loan, één speler uit het UEFA.com TOTY 2014, 10,000 GP voor 10 weken, 10 Recovery Items en 3 Player Contracts.

De PlayStation exclusive Anniversary Edition geeft je Neymar voorgoed, één speler uit het UEFA.com TOTY 2014, 10,000 GP voor 20 weken, 20 Recovery Items, 5 Player Contracts, 1000 myClub coins en een Steelbook. De PSN exclusive digital pre-order bevat hetzelfde als de Anniversary Edition, minus het Steelbook en myClub coins.

Heb zelf afgelopen jaar de voorkeur aan PES gegeven en dat beviel me prima. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die n.a.v. het gedoe rondom Fifa 15 er aan zitten te denken om dit jaar PES te gaan halen?

CHJf5YsW4AAvD1v.jpg

[YOUTUBE]WaDcV2STcnw[/YOUTUBE]

PES 2016 release en veel meer details zijn bekend

Konami heeft de PES 2016 release uit de doeken gedaan. Het spel komt op 17 september naar de PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 en PC.

Konami onthulde eerder deze week de boxart en de eerste teaser trailer voor Pro Evolution Soccer 2016 en komt nu in de week voorafgaand aan de E3 2015 ook met de PES 2016 releasedatum.

PES 2016 verbeteringen

De serie bestaat 20 jaar en dit wordt gevierd met een tal van verbeteringen. Een geavanceerd systeem moet botsingen tussen spelers beter nabootsen. Daarnaast is er een nieuw systeem voor luchtduels en een aangepast verdedigingsmodel.

Ook zijn de reactietijden verbeterd, hierdoor zit er minder tijd tussen jouw input en de actie in het veld. Daarnaast is de AI intelligenter gemaakt. Doelmannen hebben nu meer eigenschappen, waaronder Catching en Deflecting. Er is ook voor het eerst een handmatig celebration systeem, zoals FIFA ook kent. Eerder zagen we in de teaser trailer al het bekende selfie moment van Francesco Totti voorbij komen na het maken van een doelpunt.

Daarnaast zijn de graphics en bal physics in het spel verbeterd. Er is ook een nieuw dynamisch weersysteem. Dit betekent dat een wedstrijd bijvoorbeeld droog kan beginnen en dat het in het verloop van de wedstrijd kan gaan regenen.

Eigen kits en licenties

PlayStation 4 en PlayStation 3 spelers zijn in staat om beelden te importeren in de editor-modus van dit jaar. Hierdoor wordt het makkelijker om real-life kits na te maken en badges te importeren.

Gisteren werd bekend dat Konami de rechten van de UEFA Champions League en Europa League heeft voor de komende drie jaar. Hiermee heeft PES 2016 een sterk verkooppunt ten opzichte van FIFA 16, de laatstgenoemde beschikt namelijk niet over deze licenties.

Pre-order bonussen

Als je een pre-order plaatst krijg je verschillende bonussen in myClub. De Day One Edition wordt geleverd met een Neymar player loan, één speler uit het UEFA.com TOTY 2014, 10,000 GP voor 10 weken, 10 Recovery Items en 3 Player Contracts.

De PlayStation exclusive Anniversary Edition geeft je Neymar voorgoed, één speler uit het UEFA.com TOTY 2014, 10,000 GP voor 20 weken, 20 Recovery Items, 5 Player Contracts, 1000 myClub coins en een Steelbook. De PSN exclusive digital pre-order bevat hetzelfde als de Anniversary Edition, minus het Steelbook en myClub coins.

Heb zelf afgelopen jaar de voorkeur aan PES gegeven en dat beviel me prima. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die n.a.v. het gedoe rondom Fifa 15 er aan zitten te denken om dit jaar PES te gaan halen?

Ik zeker. Wilde het vorig jaar al doen, maar kreeg FIFA van de vrouw. Lullig om dan ook nog eens PES te halen.

Welke licenties hebben ze nog meer? Mijn laatste FIFA is FIFA 13, daarna is het steeds triester geworden, dus overweeg om weer eens PES te gaan halen. Dat ze zo weinig licenties hebben (hadden?) was alleen altijd een groot minpunt.

Als de licenties en online mogelijkheden beter worden wil ik best een keer overstappen, tot die tijd blijft het toch FIFA denk ik.

Als de licenties en online mogelijkheden beter worden wil ik best een keer overstappen, tot die tijd blijft het toch FIFA denk ik.

Same. Een Clubs bijvoorbeeld met wat jongens blijft nog altijd erg tof om te doen, ook als je ziet hoeveel fouten per wedstrijden de game wel niet maakt.

De antwoorden hieronder zijn gebaseerd op PES 2015, maar ik verwacht dat daar niet heel veel verandering in zal zitten.

Welke licenties hebben ze nog meer? Mijn laatste FIFA is FIFA 13, daarna is het steeds triester geworden, dus overweeg om weer eens PES te gaan halen. Dat ze zo weinig licenties hebben (hadden?) was alleen altijd een groot minpunt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pro_Evolution_Soccer_2015#National_Leagues

Hier een overzichtje van wat in PES 2015 zat. Ga d'r vanuit dat dit niet schrikbarend veel zal verschillen met PES 2016.

Hoe zit het met carriere dan? Kun je inmiddels transfers doen in PES?

Ja en de masterleague gaat voor PES 2016 ook nog op de schop. Weet nog niet precies hoe ze dat verder gaan invullen.

Worden de oudjes nog steeds herboren als 16-jarige fraudenaars? :<

Jazeker, na een paar jaar is Totti als jonge god één van de beste spelers van het spel :D

Vind ik echt een pluspunt aan PES, bij Fifa heb je bij een carriere niet zoveel aan die oude spelers, toch zonde.

PES Masterleague :love:

Vroeger zoveel plezier aan beleefd. Ik durf alleen PES 2015 niet voor de PC te halen. Krijgt echt vernietigende user kritieken op metacritic :(

Niet EA maar Konami krijgt licentie voor game rondom voetbaltoernooi Euro 2016

Niet EA, maar Konami heeft een licentie verkregen voor het uitbrengen van gamecontent rondom Euro 2016, het Europees Kampioenschap voetbal, dat volgend jaar in Frankrijk plaatsvindt. De licentie speelt vooralsnog nog geen rol in de eerstvolgende PES-game.

Doordat Konami de licentie heeft verkregen, mag EA geen gamecontent maken rondom het grote voetbaltoernooi. Dat deed het vorige keren nog wel met de release van Euro 2012 en daarvoor Euro 2008. UEFA heeft nu echter een overeenkomst gesloten met concurrent Konami. De licentie is exclusief, zo laat de uitgever weten.

Er zal in elk geval geen EK-content zitten in PES 2016, dat in september verschijnt. Hoe Konami de licentie wil gaan inzetten, maakt het begin volgend jaar bekend, zo laat de uitgever weten. EA bracht Euro 2012 uit als 'expansion pack' bij Fifa 12. Euro 2016 begint op 10 juni volgend jaar. EA had de licentie voor EK's sinds 2000.

Interessant, ben benieuwd hoe Konami dit gaat aanpakken :)

Edit: Demo is trouwens op 13 augustus beschikbaar

Heb internet met boven de 100 download maar dat fantastische psn netwerk vertraagt de boel weer tot over de 10 uur.. Vond je het niks nee, [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; ?

Net 2 potjes gespeeld. Wel vermakelijk, maar denk niet dat ik hem ga halen. Af en toe heb je wel leuke aanvallen, maar het voelt allemaal een beetje nep aan. En dat van een man die FIFA kapot speelt. Maarja 2 potjes in een demo zijn natuurlijk niet representatief voor de hele game, wellicht later nog wat meer proberen en de reviews tegen die tijd afwachten.

Het spel voelt veel te langzaam, zelfs Ribery lijkt een draaicirkel van een tractor te hebben. En kan je ook trucjes doen? Of is dat er gewoon niet?

Ik kan ook gewoon langs de keeper rennen zoals in FIFA?

Het spel voelt veel te langzaam, zelfs Ribery lijkt een draaicirkel van een tractor te hebben. En kan je ook trucjes doen? Of is dat er gewoon niet?

Ik kan ook gewoon langs de keeper rennen zoals in FIFA?

Ik heb tot zover alleen de schaar kunnen doen :cab: En dat laatste ook ja, liep nog makkelijker langs de keeper dan in FIFA zelfs. :r

Ik ga ook voor PES dit jaar, net gepreorderd bij yourgamezone voor €45,- (PS4). Die gameplay speelt zooo lekker. :<:<:<

[YouTube]nGZDAUqLr7E[/YouTube]

[MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; Op welk niveau speel je? Indien je op regular speelt, dan kan ik begrijpen dat ze slecht zijn. Als je het spel wat gewoon wordt, up dan de difficulty minstens naar professional/top player (y)