Jump to content
Sign in to follow this  
Satyr

Europa League 2015/16

Recommended Posts

Dat Rubin stelt tegenwoordig ook niet veel meer voor volgens mij. Dat die nog in pot 1 zitten joh, denk dat die binnenkort flink gaan kelderen op die lijst. Is toch alweer een tijdje terug dat zij wat gepresteerd hebben.

Welke andere teams uit die pot zie jij met 4-0 van Barça winnen? :cab:

Ajax.

Toch apart aangezien ze blij mogen zijn dat ze meedoen, jaar na jaar inmiddels wel bewezen dat dit het Europese niveau is waar die club thuis hoort voor mijn gevoel.

Betreft de lotingen van de Nederlandse clubs, goh .. ik moet het nog maar zien. Ajax heeft met Fenerbache een zeer sterke tegenstander, Celtic is ook altijd een stugge ploeg om tegen te spelen en Ajax heeft meestal de laatste jaren moeite met ploegen die niet 'willen' voetballen, Celtic is daar een perfect voorbeeld van. Vond de twee wedstrijden twee jaar terug (?) in de CL alles behalve overtuigend. Maar bon, wie weet, je hebt zeker kansen, dat heb je altijd. Molde zou je in principe twee keer van moeten winnen, maar ja dat had was ook het geval bij Rapid Wien en dat liep ook anders.

AZ gaat het denk ik lastig krijgen met Athletic en Augsburg, ook Partizan uit is altijd een taaie wedstrijd. Groningen geef ik als laatste ook niet al teveel kansen, maar mooi dat ze een ploeg als Marseille loten. Toch een redelijke naam in Europa.

Goh, Dortmund weer een aantal gure tripjes zeg :cab:. Rusland en Azerbaijan. Normaal gesproken wel een poule waarin ze eenvoudig door zouden moeten gaan. Wat vind jij [MENTION=10166]Markuss[/MENTION];?

Nou dit zou toch makkelijk moeten kunnen ja, wel jammer dat het allemaal van die kutclubs zijn. Had stiekem op een Nederlandse club gehoopt, als dat mogelijk was met de loting.

Wordt Groningen - Olympique vanavond uitgezonden? Zal wel niet.

Nope, RTL heeft gekozen voor Ajax en AZ.

Gezellig, zo'n potje voetbal.

[twitter]644514230448848896[/twitter]

Edited by Niels

Heb juist veel sympathie voor l'OM fans

Knetttergek volk joh.

Kreeg net een filmpje binnen dat het terras van de Drie binnen 30 seconden compleet kapot gegooid wordt, stelletje idioten