Jump to content
Sign in to follow this  
Roprop

Mijn profrenner

Recommended Posts

In deels omdat ik zelf enorm benieuwd ben naar deze modus, en in deels om de activiteit hier wat op te krikken.

Deel hier de prestaties van je eigen renner in de nieuwe Be a Pro modus :)

In deels omdat ik zelf enorm benieuwd ben naar deze modus, en in deels om de activiteit hier wat op te krikken.

Deel hier de prestaties van je eigen renner in de nieuwe Be a Pro modus :)

Waar kan je de doelen vinden die je moet bereiken om de renner te laten verbeteren? Ik kan ze nergens vinden. [MENTION=709]Elano[/MENTION]; toevallig?

Waar kan je de doelen vinden die je moet bereiken om de renner te laten verbeteren? Ik kan ze nergens vinden. [MENTION=709]Elano[/MENTION]; toevallig?

Geen idee, je moet gewoon in het begin meegaan in de vlucht want je krijgt punten voor elke 50 kilometer dat je in de aanval bent dacht ik. Daarnaast gewoon resultaten rijden en berggruitjes verzamelen en dan krijg je vanzelf punten.

Geen idee, je moet gewoon in het begin meegaan in de vlucht want je krijgt punten voor elke 50 kilometer dat je in de aanval bent dacht ik. Daarnaast gewoon resultaten rijden en berggruitjes verzamelen en dan krijg je vanzelf punten.

Oke, jammer dat ze nergens te vinden zijn. Bergtruitjes wordt lastig met mijn sprinter. Wel al in een ontsnapping geweest, kreeg punten voor 20 en 50km ontsnapping. Bedankt voor het antwoord (y)

Inmiddels begin juli. Nog geen etappe kunnen winnen helaas, vind het nog lastig om voorin te komen zonder veel energie te verspelen vlak voor de sprint. Raak ook vrij snel ingesloten. Wel een massasprint gewonnen, maar helaas zat er toen nog een kopgroep voor het peloton. Training in het begin ook niet helemaal goed aangepakt in het begin. Daarnaast nog een keer tweede geëindigd. Volgend seizoen ga ik naar Bretagne. Al met al een heel leuke toevoeging vind ik. Speel overigens op moeilijk.

Eerste overwinning binnen, en dat in de laatste wedstrijd van het seizoen. Parijs Tours voor beloften. Nu beginnen aan het seizoen bij Bretagne. Bewust voor 1 seizoen getekend, volgend jaar wil ik naar de World Tour. Had dit jaar ook al gekunnen, maar ik ga liever eerst bij een kleinere ploeg voor mezelf rijden dan meteen knechten bij een grote ploeg.

Die ploeggenoten kunnen zo achterlijk zijn tijdens massasprints ;e Eerst willen twee renners een treintje voor me vormen. Prima, ik ga erachter. Even later stoppen ze er ineens mee. Ze laten zich gewoon zakken terwijl ze genoeg energie hebben. Dan zoek ik een andere sprinter op om zelf te gaan volgen. Zit ik goed, komen er twee andere renners van mijn ploeg aan die niet kunnen sprinten en tussen mij en de sprinter voor mij gaan rijden. Gevolg: ik raak de aansluiting kwijt, doei sprint. Is me echt al vaak overkomen, word daar nu wel erg moe van.

Het Zweedse sprinttalent Edvin Knut heeft zich hier aangesloten bij het continentale Team Unieuro Willier Trevigiani. Zo eens kijken hoe het een beetje werkt.;c

Puntenklassement van de Tour of Qinghai Lake gewonnen, kan dus eindelijk mee gaan doen aan de World Tour wedstrijden. Onder andere drie keer tweede geworden, helaas geen rit gewonnen. Wel een keer de sprint gewonnen, maar toen zat er nog een kopgroep voor. Is nu al de derde of vierde keer dat ik dat heb.

Puntenklassement van de Tour of Qinghai Lake gewonnen, kan dus eindelijk mee gaan doen aan de World Tour wedstrijden. Onder andere drie keer tweede geworden, helaas geen rit gewonnen. Wel een keer de sprint gewonnen, maar toen zat er nog een kopgroep voor. Is nu al de derde of vierde keer dat ik dat heb.

Hoe ziet je renner er nu uit? :)

Hoe ziet je renner er nu uit? :)

e11b122fee5dafda522befb6557c226f.png

Zojuist weer een niveau omhoog, o.a. sprint van 79 naar 81 gegaan. Ontwikkelen gaat dus best wel snel. Denk alleen wel dat ik zo met een ronderenner ga beginnen. Maak echt zo vaak mee dat mijn renner vlak voor de sprint ineens zijn man niet meer volgt. Soms omdat mijn ploeggenoten ertussen gaan zitten, maar vaak ook zonder dat iemand ertussen zit. Stopt er dan gewoon mee. Dan moet ik weer een gat dichtrijden waardoor ik al teveel energie kwijt ben voor de sprint. Daardoor ook pas 1 overwinning geboekt in twee seizoenen. Qua eigenschappen ziet het er prima uit, maar als je steeds je man niet meer volgt heeft het weinig zin. Soms als mijn ploeg een treintje voor mij maakt stoppen ze er ook vanuit het niks ermee, laten zich dan volledig zakken :cab: Dan kom ik er ook niet 1-2-3 langs, doei sprint.

Haha veel te snel goed + fout van het spel, ronderenner is inderdaad beter dan. Heb je ook meer eigenschappen waarop je jezelf moet verbeteren (Y)

Ronderenner echt veel leuker tot nu toe. Beste resultaten zijn vierde plek in PCMdaily Cup 2, zesde in La Flèche Ardennaise en in Olympia's Tour het bergklassement gewonnen, vierde in proloog en zevende in de tijdrit. Door een valpartij in de derde rit kon ik in de laatste rit aanvallen omdat mijn klassement eraan was, daarin de bergklassement bijeen gesprokkeld.

Hier ook opnieuw gestart met een ronderenner. Veel toffer inderdaad. Ontwikkelen gaat wel erg rap. Zeven koersen gewonnen in mijn eerste seizoen.:cab:

Ik had een meerdaagse koers met bergetappes, 1ste en buiten categorieën en dan meerdere per etappe. Was op één andere renner na de enige met 70+ klimmen, daar heb ik flink huisgehouden :D Volgens mij 4 etappes gewonnen, allen alleen aangekomen. Vanaf de voet van de voorlaatste berg op bolletje en zo iedereen eraf gereden. Achteraf had ik beter voor die optie gekozen dat hij langzaam ontwikkelt, nu gaat het wel snel ja.

Ik had een meerdaagse koers met bergetappes, 1ste en buiten categorieën en dan meerdere per etappe. Was op één andere renner na de enige met 70+ klimmen, daar heb ik flink huisgehouden :D Volgens mij 4 etappes gewonnen, allen alleen aangekomen. Vanaf de voet van de voorlaatste berg op bolletje en zo iedereen eraf gereden. Achteraf had ik beter voor die optie gekozen dat hij langzaam ontwikkelt, nu gaat het wel snel ja.

Haha die ronde heb ik denk ook gereden. Drie bergritten en een klimtijdrit met overmacht gewonnen. Alle klassementen gepakt en algemeen ook met 20 minuten voorsprong haha. Zit te twijfelen om er een novelle van te maken, maar ben alleen al wel bijna aan het einde van seizoen 1.

Haha die ronde heb ik denk ook gereden. Drie bergritten en een klimtijdrit met overmacht gewonnen. Alle klassementen gepakt en algemeen ook met 20 minuten voorsprong haha. Zit te twijfelen om er een novelle van te maken, maar ben alleen al wel bijna aan het einde van seizoen 1.

Doe maar, leuk om te lezen ;c Kan dat spel helaas zelf niet spelen

Klopt, met die tijdrit. Haalde daar degene voor me nog bijna in. Heerlijke ronde was dat. Heb nu getekend bij Giant, meteen de World Tour in. Leuke van een ronderenner is dat je wel snel goed kunt klimmen, maar totaal niet accelereren waardoor je eigenlijk alleen bolletje kunt gebruiken. Dat kan je dus later nog trainen als het klimmen optimaal is. Ik houd het op dit topic, soms speel ik het dagen niet, soms ram ik er binnen een dag driekwart seizoen doorheen. Nogal onhandig voor een novelle.

Ik probeer eerlijk gezegd juist die Qinsai Lake en dat soort koersen te vermijden, want die zijn ook gewoon te makkelijk in mijn ogen. Liever zo'n Oostenrijk dan iets vaags in China. Overigens helpt het niet als je maar 57 tijdrijden hebt als je als ronderenner iets wil bereiken.

Ronde de l'Isard? :D Had ik ook eerste vier overwinningen gepakt. Niemand met meer dan 70 klimmen behalve ik.

Nu begonnen als Deen met focus op noordelijke klassiekers. Doel is om van alles wat te kunnen dit keer.

In het derde seizoen

a9ff35a1a32ffcff80e32cbe51a9a31d.png

Laatste etappe dan maar proberen goed te maken:

[spoiler=]e4ee7a273b8813b4cdd38158692c8016.png

cfd5ad53008a436f41848aa4a55b31d9.png

Eerste eindoverwinning op WT-niveau :clap:

:-D die namen

Klopt is de standaard database

Heb ook de database van PCM daily, maar dan doet de be-a-pro mode het helaas niet