Hansje Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Hoe kan je nu een 3 point play weggeven laat in de wedstrijd als je een punt achter staat. Ongelooflijk. Ik snap het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Thunder doet het weer hoor, stealen weer een game in San Antonio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Hoe kan je nu een 3 point play weggeven laat in de wedstrijd als je een punt achter staat. Ongelooflijk. Ik snap het niet. Was toch een duidelijke foul van Kawhi, helaas niet duidelijk genoeg voor de scheidsrechters, blundertje weer hoor. OKC houdt zich verdedigend veel beter staande dan verwacht, er is nog maar weinig over van de vloeiend offense van de Spurs. Zijn alleen nog maar Aldridge post ups, Parker PnR's of Kawhi iso's. Toch zat wat mij betreft het grote verschil vannacht simpelweg in het maken van schoten, Aldridge die bijv. een stuk of 10 open midrangers mist (Uncontested Mid-Range jumpers schiet hij bijna 60% op), en Westbrook die aan de andere kant er 3 3-punters ingooit waar Curry trots op zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 OKC en Donovan verdienen absoluut lof, maar wat spelen de Spurs onherkenbaar zeg. Vind het echt pijnlijk om te zien bij momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ongelooflijk ja, niet verwacht dat ik een Pop team ooit zo waardeloos zou zien spelen. En ze begonnen nog behoorlijk goed, 19-13 na 8 minuten, 12-42 in de volgende 16 minuten :cab:. Mjah... wordt allemaal nog triester als je bedenkt dat dit waarschijnlijk Timmy's laatste game is :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Denk dat Duncan en Manu gaan stoppen ja. Yay ik krijg wat ik altijd wilde. GSW vs OKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 (bewerkt) Gaat misschien nog de grootste choke job ooit worden. Edit: Never mind, GSW - OKC it is! 13 mei 2016 bewerkt door ReggieBush Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Nou ga weer kijken, hopelijk elke game blowout win voor GSW. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Heb de social media een dagje ontweken en net de wedstrijd terug gekeken. Voor een OKC fan echt genieten hoor. De defence was echt fantastisch :< Spurs hadden vooral geen antwoord op de hustle, rebounding en inzet van de Thunder denk ik. Toch de jonge honden die echt spirit toonden. En als mannen als Roberson en Adams dan ook aanvallend sterk zijn dan is dit OKC heel sterk. Wel respect voor de spurs though. Vechten tot het eind weer. Echt een franchise die enorm veel respect verdient. Al heb ik me alsnog weer lopen ergeren aan Ibaka, die speelt ook nooit een echt beste pot in de play-offs :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Die 'basketbal interference' van Biyombo net :-D Een van de slechtste calls die ik ooit gezien heb denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 (bewerkt) Voor de mensen die het leuk vinden om zo nu en dan een basketbal wedstrijd mee te pikken. Over een aantal minuten begint de match: Miami Heat @ Toronto Raptors. Game 7. Dus wie deze match wint gaat door naar de finals waar ze worden afgedroogd door de Cavaliers. Maar dat doet niets af van het feit dat dit een hele spannende match gaat worden. In de vorige 6 games tussen deze 2 teams, hebben ze 3x moeten verlengen vanwege een gelijkspel, dus dan weet je dat dit naar alle waarschijnlijkheid een fucking spannend duel gaat worden. De Heat mist hun starting center Whiteside, de Raptors missen ook hun starting center Jonas Valanciunas. Bij de Raptors hebben ze een meer dan capabele vervanger genaamd Bismack Biyombo. De Heat gooit het om, en heeft als vervanger Justice Winslow. Een rookie waar ik verliefd op ben geworden, maar daardoor spelen ze wel super small. Wat natuurlijk altijd leuk is om naar te kijken. De starting line ups: Raptors: Lowry, DeRozan, Caroll, Patterson, Biyombo Heat: Dragic, Wade, Johnson, Deng, Winslow Alles of niets. Winner takes all. Seh! #HeatNation ofniet [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; Als je de match wilt kijken, het kost geld via de officiele kanalen (NBA League Pass) Of Ziggo Sport laat het zien. Of stuur me een pm; ik ken altijd wel een gratis website. ;) 15 mei 2016 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Ken deze sport niet, maar je warme pleidooi heeft me overtuigd Ilias. Ik zet 'm ook op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Scola geen starter meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Geen Cavs - Heat :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Geen Cavs - Heat :( Het laatste kwart moet nog beginnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Natuurlijk, maar vooralsnog ziet het er slecht uit voor de Heat, vandaar ;) Ik zie Heat dit niet meer rechttrekken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Natuurlijk, maar vooralsnog ziet het er slecht uit voor de Heat, vandaar ;) Ik zie Heat dit niet meer rechttrekken helaas. 8 puntjes, nog 1 kwart te gaan. Ik zie dit sowieso nog heel close worden. Mayb een OT. Anders wss 1/2 play game aan het eind. Hopen op de Heat. Hekel aan de Raptors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 8 puntjes, nog 1 kwart te gaan. Ik zie dit sowieso nog heel close worden. Mayb een OT. Anders wss 1/2 play game aan het eind. Hopen op de Heat. Hekel aan de Raptors. Goh ja, ik was een beetje te voorbarig ja. Op het moment van posten was het namelijk één en al Raptors dat de klok sloeg ;c In Basketbal kan het zo keren natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Tot volgend jaar :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 euh :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Huhu, posten de Cavs dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Op hun Facebook ja, ondertussen hebben ze het wel gewijzigd gelukkig. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Raptors!!! blij dat ze eindelijk zo ver zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 (bewerkt) Zin in Thunder - Warriors, geweldige teams, geweldige sterspelers, en zeer interessante match-ups :<. Benieuwd of OKC's nieuw gevonden super lineup, met Kanter en Adams, een heel klein beetje enigszins kan overleven tegen GSW's beste lineups. Kan het me bijna niet voorstellen, de Warriors zijn zo vreselijk meedogenloos in het afstraffen van slechte verdedigers en mismatches. Hoop dat de Thunder er een close serie van weten te maken, denk dat Durant & Ibaka daarvoor de beste series uit hun carrière voor moeten spelen. Edit: Niet dus :-D. OKC wint game 1 met een aanvallend, voor zijn doen, zeer matige Durant. OKC defense blijft me verbazen, 3de Q van Westbrook was heel erg vreselijk goed, Steven Adams is een verschrikkelijk goede center, geweldige 2de helft van de Thunder met slechts 2 turnovers. 17 mei 2016 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 OKC _O_ #Thunderstruck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten