Wokulski Gepost April 2, 2016 Share Gepost April 2, 2016 Dit vraagt om wat Buddy heroics. Maar potdikke wat is Nova goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost April 2, 2016 Share Gepost April 2, 2016 Tering die play van Buddy net voor de time out. :mrg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost April 2, 2016 Share Gepost April 2, 2016 Oklahoma sinds start van het tweede deel echt al 100 offensive rebounds :-D wel leuk zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Blanquito Gepost April 2, 2016 Share Gepost April 2, 2016 Buddy kan zonder bal niet eens vrijkomen, Nova's defense is zo goed man. Aan de andere kant van de vloer is dit gewoon een hele slechte dag om Villanova tegen te komen :-D, ongekende shotmaking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost April 2, 2016 Share Gepost April 2, 2016 Nou ik geloof het wel, kan de ogen niet meer open houden. Hoop voor jullie dat de volgende game spannender wordt :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReggieBush Gepost April 2, 2016 Share Gepost April 2, 2016 Via wat kijken jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kerfts Gepost April 3, 2016 Share Gepost April 3, 2016 Bulls nu, hele belangrijke game, winst dan kwalificeer je jezelf eigenlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost April 3, 2016 Share Gepost April 3, 2016 Buddy kan zonder bal niet eens vrijkomen, Nova's defense is zo goed man. Aan de andere kant van de vloer is dit gewoon een hele slechte dag om Villanova tegen te komen :-D, ongekende shotmaking. Nou, zeg het maar. UNC of Nova? Ik neig toch naar Nova hoor, na dit te hebben gezien :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Blanquito Gepost April 3, 2016 Share Gepost April 3, 2016 Nova was belachelijk goed, maar ik zou me wel ernstig zorgen maken om al die offensive rebounds, dat is geen goed idee tegen Johnson & Meeks. Daarnaast is het vrij onwaarschijnlijk dat ze 2 games op rij zo schieten. Ik neig heel licht naar UNC, maar hoop vooral dat we weer eens een spannende pot krijgen, dat zou wel leuk zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost April 3, 2016 Share Gepost April 3, 2016 Griffin is back. :love: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReggieBush Gepost April 4, 2016 Share Gepost April 4, 2016 OKC al voor de 14de keer een lead begin Q4 weggegeven.....:cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost April 4, 2016 Share Gepost April 4, 2016 Ik irriteer me dood aan al die vergelijkingen tussen de Warriors en zowat elke goede team uit het verleden. Het is nu toch gewoon een hele andere game, als je bijv. die docu gaat kijken van de Bad Boys uit Detroit, dan had heel dat team met de referee's van vandaag gewoon max. 5 wedstrijden mogen spelen per seizoen door schorsingen haha. Of telkens het vergelijken met 95/96 Bulls. Dat is ook weer een andere tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Blanquito Gepost April 5, 2016 Share Gepost April 5, 2016 [YOUTUBE]L7FFJUz0tdo[/YOUTUBE] Beste finale die ik gezien heb (Is pas m'n 6de, maargoed), geweldige game, onwaarschijnlijk goed einde. Dat schot van Paige ook, fantastische laatste minuten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost April 5, 2016 Share Gepost April 5, 2016 Wauw, sicke finale hoor :D echt een instant classic. Wat een geweldig einde met inderdaad eerst dat shot van Paige en dan alsnog de winner. Villanova verdiende winnaar, dat wel, eigenlijk van begin tot eind dit toernooi de beste ploeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost April 5, 2016 Share Gepost April 5, 2016 Vraagje voor jullie college volgers, welke van deze spelers. Ik ken nu Paige, Johnson, Jenkins en de man met een moeilijke achternaam.... Wie zullen de NBA halen (of gedraft worden) want grote namen zijn het niet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Blanquito Gepost April 6, 2016 Share Gepost April 6, 2016 Bam !! 73 wins voor de Warriors is niet meer mogelijk. KAT is veel te goed voor een rookie, gozer is nu al zo skilled, Timberwolves zijn zo vreselijk leuk. Vraagje voor jullie college volgers, welke van deze spelers. Ik ken nu Paige, Johnson, Jenkins en de man met een moeilijke achternaam.... Wie zullen de NBA halen (of gedraft worden) want grote namen zijn het niet! Johnson maakt wel kans om in de 1ste ronde gedraft te worden, Meeks is waarschijnlijk een 2nd rounder, maar grote kans dat die nog een jaartje blijft. Jenkins, Hart, Ochefu maken kans in de 2de ronde te gaan, maar absoluut geen zekerheidjes, Hart kan ook nog een jaartje blijven. Paige en Arcidiacono zullen sowieso wel een aantal uitnodigingen krijgen voor de summer league, maar lijken me kansloos om gedraft te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost April 6, 2016 Share Gepost April 6, 2016 Kan nog altijd hè ;) Moeten ze wel 4-0 finishen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost April 6, 2016 Share Gepost April 6, 2016 De Wolves :D Town is niet normaal man, echt bizar wat die gozer al kon op deze leeftijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Blanquito Gepost April 6, 2016 Share Gepost April 6, 2016 Kan nog altijd hè ;) Moeten ze wel 4-0 finishen. Damn, je hebt gelijk ja. Waar zat ik met m'n hoofd vanochtend dan :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost April 6, 2016 Share Gepost April 6, 2016 Wat een talent op dat roster van de Wolves. En die zijn dan 26-52 :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost April 6, 2016 Share Gepost April 6, 2016 Hebben veel alles-of-niets games, maar dat is niet zo gek met die leeftijd. Plus ze hebben daar ook wat rondlopen op de bench wat niet meer NBA-waardig is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost April 6, 2016 Share Gepost April 6, 2016 [twitter]717744814079545344[/twitter] Holy shit :< wat een team gaat Duke krijgen volgend seizoen he. Enkel Ingram gaat, zoals verwacht, naar de draft. En Marshall Plumlee was een senior dus die is afgestudeerd. Maar Allen, Kennard, Matt Jones, Amile Jefferson blijven dus, Chase Jeter gaat meer speeltijd krijgen, ohja en de #1 en #2 prospects van highschool komen allebei (de #11 ook btw). Ziek, ziek team wordt dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias. Gepost April 7, 2016 Share Gepost April 7, 2016 Sam Hinkie kapt ermee, volgens bronnen bij ESPN. Gaf in een podcast al aan dat ie 20 kg was afgevallen door de slechte prestaties van de Sixers. This wasn't part of the process. :mrg: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Blanquito Gepost April 8, 2016 Share Gepost April 8, 2016 Pak slaag weer voor de Spurs in Oakland, weergaloos 3de Q van Curry. Spurs maken geen kans als het tempo hoog ligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost April 8, 2016 Share Gepost April 8, 2016 Pak slaag weer voor de Spurs in Oakland, weergaloos 3de Q van Curry. Spurs maken geen kans als het tempo hoog ligt. Misten vooral in eerste half ontzettend veel open shots. Dat gevoel had ik althans. Bench met veel missers. Dat moet je natuurlijk niet tegen GSW doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts