Jump to content

Basketbal

Tomasson
 Share

Recommended Posts

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Buddy kan zonder bal niet eens vrijkomen, Nova's defense is zo goed man. Aan de andere kant van de vloer is dit gewoon een hele slechte dag om Villanova tegen te komen :-D, ongekende shotmaking.

Nou, zeg het maar. UNC of Nova?

Ik neig toch naar Nova hoor, na dit te hebben gezien :cab:

Nova was belachelijk goed, maar ik zou me wel ernstig zorgen maken om al die offensive rebounds, dat is geen goed idee tegen Johnson & Meeks. Daarnaast is het vrij onwaarschijnlijk dat ze 2 games op rij zo schieten. Ik neig heel licht naar UNC, maar hoop vooral dat we weer eens een spannende pot krijgen, dat zou wel leuk zijn.

Ik irriteer me dood aan al die vergelijkingen tussen de Warriors en zowat elke goede team uit het verleden. Het is nu toch gewoon een hele andere game, als je bijv. die docu gaat kijken van de Bad Boys uit Detroit, dan had heel dat team met de referee's van vandaag gewoon max. 5 wedstrijden mogen spelen per seizoen door schorsingen haha. Of telkens het vergelijken met 95/96 Bulls. Dat is ook weer een andere tijd.

Bam !! 73 wins voor de Warriors is niet meer mogelijk. KAT is veel te goed voor een rookie, gozer is nu al zo skilled, Timberwolves zijn zo vreselijk leuk.

Vraagje voor jullie college volgers, welke van deze spelers. Ik ken nu Paige, Johnson, Jenkins en de man met een moeilijke achternaam.... Wie zullen de NBA halen (of gedraft worden) want grote namen zijn het niet!

Johnson maakt wel kans om in de 1ste ronde gedraft te worden, Meeks is waarschijnlijk een 2nd rounder, maar grote kans dat die nog een jaartje blijft. Jenkins, Hart, Ochefu maken kans in de 2de ronde te gaan, maar absoluut geen zekerheidjes, Hart kan ook nog een jaartje blijven. Paige en Arcidiacono zullen sowieso wel een aantal uitnodigingen krijgen voor de summer league, maar lijken me kansloos om gedraft te worden.

[twitter]717744814079545344[/twitter]

Holy shit :< wat een team gaat Duke krijgen volgend seizoen he. Enkel Ingram gaat, zoals verwacht, naar de draft. En Marshall Plumlee was een senior dus die is afgestudeerd.

Maar Allen, Kennard, Matt Jones, Amile Jefferson blijven dus, Chase Jeter gaat meer speeltijd krijgen, ohja en de #1 en #2 prospects van highschool komen allebei (de #11 ook btw). Ziek, ziek team wordt dat.

Pak slaag weer voor de Spurs in Oakland, weergaloos 3de Q van Curry. Spurs maken geen kans als het tempo hoog ligt.

Misten vooral in eerste half ontzettend veel open shots. Dat gevoel had ik althans. Bench met veel missers. Dat moet je natuurlijk niet tegen GSW doen.