Tom. Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Men abo liep nog een weekje, gelukkig niet net verlengd :cab: Komen ze nog terug? Die van mij verloopt op 1 mei, kijken of ik nog wat geld terug kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Mwa, enige speler die ik weg zie gaan (als ik al iemand weg zie gaan) is Lee bij de Celtics. Dus lijkt me sterk dat de Celtics een Horford of een Howard kunnen acquiren. Sullinger en Smart met nets pick voor Horford... Iets in die trant is mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Sullinger en Smart met nets pick voor Horford... Iets in die trant is mogelijk. Smart gaan de Celtics niet wegdoen. Topverdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Horford heeft nog maar 4 maanden contract, daar geef je Sullinger niet eens voor op. Laat staan een top pick of Smart. Je trade ook niet voor Horford om hem komende zomer een super max te kunnen aanbieden, dan betaal je hem straks als hij 34 & 35 is nog ff 60 miljoen. Nieuwste gerucht: Melo naar de Cavs, Love naar de Celtics, picks en wat spelers (o.a. Mozgov) naar de Knicks. Volgens Frank Isola van NY daily news hebben de Cavs en Celtics er al serieus over gesproken. Grootste obstakel lijkt Melo, die zal z'n ''no trade clause'' moeten waiven (lees: z'n vrouw moeten overhalen om in Cleveland te gaan wonen), en vandaag liet hij weten dat voorlopig nog niet van plan te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Horford heeft nog maar 4 maanden contract, daar geef je Sullinger niet eens voor op. Laat staan een top pick of Smart. Je trade ook niet voor Horford om hem komende zomer een super max te kunnen aanbieden, dan betaal je hem straks als hij 34 & 35 is nog ff 60 miljoen. Nieuwste gerucht: Melo naar de Cavs, Love naar de Celtics, picks en wat spelers (o.a. Mozgov) naar de Knicks. Volgens Frank Isola van NY daily news hebben de Cavs en Celtics er al serieus over gesproken. Grootste obstakel lijkt Melo, die zal z'n ''no trade clause'' moeten waiven (lees: z'n vrouw moeten overhalen om in Cleveland te gaan wonen), en vandaag liet hij weten dat voorlopig nog niet van plan te zijn. Hij gaf wel aan in een interview dat ie graag met een andere ster wilt samenspelen. Maar de kans dat dit gaat gebeuren lijkt me haast onmogelijk.Sowieso alle rumors gaan om topspelers zoals Horford, Melo, Howard etc. Ik denk niet dat een GM zoveel risico durft te nemen. Zou wel supertof zijn om bijv. Love bij de Celtics te zien; Melo bij de Cavs en de Knicks ergens onder de Nets (;c) Zelf denk k wel dat de Raptors sowieso voor een PF gaan; aangezien de geruchten telkens over power forward's gaan, + dat ze daar wel wat versterking nodig hebben omdat ze daar Scola hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Melo bij de cavs wordt geil...................................... CAVS CHAMPIONS! #LEBRONnation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Denk niet dat Melo bij de Cavs gaat belanden. KAT btw gewonnen van Isaiah Thomas in de skills challenge, heerlijk hoe de Bigs naar hem toe rennen wanneer hij die 3 maakt :D Dan Klay lettin' it fucking rain met 22 en 27. Tof dat die Booker het aardig deed. Dan had je nog Aaron Gordon die het aardig deed, Lavine leek concurrentie te krijgen. Maar dan laat die kerel zien dat er geen concurrentie is voor hem. Hoevaak gaat die de dunk contest nog winnen? :r Waren gewoon 2 50-point dunks, die hij doet in 3,5 pogingen. Wat een beest. Owjah, dan had je nog de unofficial 3pt contest Draymond Green v Kevin Hart :-D Ik heb genoten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Omg dat was de beste dunk contest in jaren. Maar wat mij betreft had Aaron Gordon hem mogen winnen, die dunk met die draaiende mascotte was echt unreal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Zach had die jury even omgekocht ja, man man man. Shaq ook met z'n negens :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Laatste dunks van Gordon met de mascotte waren ziek, heel ziek. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Gordon hard bestolen zeg. Mag LaVine nooit winnen na die zieke dunk over die mascotte heen. Dat was echt monsterlijk, nog nooit zoiets zieks gezien. En dit was in 2011 nog 45 pts waard: DcCHtvMF3LU LaVine doet een stap extra over de lijn en krijgt wel 50? Celtics moeten trouwens nooit aan zo'n trade gaan beginnen. Wiggins wegtraden voor Love was al een belachelijke trade, dikke overschatte non-speler en loser die Love. Al is Melo dat net zo goed. 14 februari 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Nu overdrijven ze wel hoor, 182 punten halfweg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Recordtje ja, nog geen echte frontrunner voor MVP. Al gaan PG13 en Westbrook wel lekker nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Blij voor Westbrick dat hij dit wel kan winnen, want titels pakken zal hem nooit gaan lukken, daar moet je iets meer dan een hersenloze chucker voor zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Calmaaaaaaaaaaaaaaa Was vroeger nooit een Westbrook fan maar hij is beter geworden dan ik dacht. Amazing. In mijn ogen de meest 'exciting' player van de NBA. Ja, zelfs over Curry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 CP3 16 assists in 19 minuten #MVP :LO: Overigens nooit een echte Kobe fan geweest omdat ik in zijn beste jaren nog niet echt basketbal volgde, maar mooie eerbetonen gister hoor, paar kippenvelmomentjes wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Chris Bosh of the Miami Heat is dealing with another blood-clot scare, making this the second consecutive year that he’s spent the All-Star break facing a most uncertain future because of a health issue. Bah, alweer na all-star. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Jennings en Ilyasova gone. :( Krijgen Harris ervoor terug, stuk meer potentie. Maar kon beide spelers zeer waarderen. Overigens vind ik het als deal zelf niet verkeerd. Gezonde trade dit, weinig risico ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Zo, Duke draait misschien een minder seizoen, maar vannacht wel gewoon winst bij UNC (d)_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 De Nets hebben een nieuwe GM, en dat op trade deadline. De naam is Sean Marks. Was gisteren nog assistant general manager van de Spurs. Aan hem de taak om van 'vrijwel niks', 'iets' te maken. Op de eerste plek: een nieuwe coach zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 De Nets hebben een nieuwe GM, en dat op trade deadline. De naam is Sean Marks. Was gisteren nog assistant general manager van de Spurs. Aan hem de taak om van 'vrijwel niks', 'iets' te maken. Op de eerste plek: een nieuwe coach zoeken. Ben benieuwd wat die met Young gaat doen. Zijn meerdere geïnteresseerden in hem, waaronder Boston en Toronto. Aldus Woj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Thornton & Motiejunas naar Detroit voor Anthony & hun 2016 1st. round pick (Top 8 protected). Ik ben een groot fan van Motiejunas, maar een 1st. round pick voor een PF die al een jaar amper speelt, en over 4 maanden restricted free agent is, is erg duur. Mag je toch ernstig hopen dat je hem gezond gaat krijgen, en hem kunt overtuigen een goed contract te tekenen komende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Vind m fijn hoor. Lekker de bench goed verbreden. Grootste minpunt dit jaar. Heb geen idee hoe goed de draft class is dit jaar, maar het wordt echt een keer tijd om voor die playoffs te gaan. Heb je met Thornton iig iemand die een schot kan maken, hoef je geen Reggie Bullock meer erin te zetten en Donuts heeft genoeg potentie. Als die fit is en gewoon in de rotation kan met Tobias heb je daar al op gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Markieff eindelijk weg, naar Washington voor een (1-9 protected) 2016 first round pick, DeJuan Blair en Kris Humphries. Beiden hebben volgend jaar een non-guaranteed contract. Full tank-mode! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Zo, ff de Warriors@Blazers teruggekeken.. Lillard geen all-star, damn wat een antwoord van hem. Slacht de Warriors helemaal af. 51 puntjes. Harkless ook geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten