Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

ik heb het artikel niet bij de hand, en de cijfers dus ook niet, maar in het gros van de gevallen leverde het nauwelijks een voordeel op, omdat het ook een zeer negatief effect had op de offense van het ''foulende'' team. De Spurs gebruikte het veelvuldig in hun playoffs serie tegen de Clippers vorig jaar, en voor hun pakte het zelfs zeer negatief uit.

Clippers 11-1 als Jordan 15+ FT's schiet :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaat toch nergens op dit ontslag of zie ik dat verkeerd?

Vorig jaar gebotst op een te sterk GSW waarvan je nog zelfs twee games van wint, terwijl iedereen een sweep verwachtte en dit seizoen gewoon leider in de Eastern Conference, tsja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had blijkbaar een slechte relatie met LeBron, en probeerde confrontaties met hem zoveel mogelijke te vermijden. Andere spelers ergerde zich eraan dat hij LeBron nooit op z'n fouten wijste, als LeBron iets fout deed zat het bijvoorbeeld nooit in de filmsessie. Volgens Brendan Haywood had hij het respect van het team verloren.

De resultaten waren uiteraard geweldig, en ondanks dat hij nooit echt ''z'n stempel'' op het team heeft kunnen drukken (Heeft nooit z'n attractieve offense gespeeld waar hij in Europa, en met het Russische team, succes mee had), heeft hij bij vlagen wel laten zien een goede coach te zijn. Heeft bijvoorbeeld Budenholzer tactisch compleet outcoacht in de conference finals vorig jaar.

Die heeft waarschijnlijk volgend seizoen alweer een nieuw team. Gaan nu al geruchten dat Minnesota hem wil, en er zijn ontzettend veel coaches met aflopende contracten. In het ergste geval moet hij genoegen nemen met een rol als top assistent van Popovich, Kerr of Carlisle, die zijn allemaal zeer gecharmeerd van hem.

Edit: Hij had blijkbaar ook moeite met het optekenen van plays, dat vinden (een aantal) van z'n spelers in ieder geval: ''Word circulated to cleveland.com that Blatt had trouble drawing up plays out of timeouts. He would freeze up and waste precious seconds, one player said. He would even draw up plays for players who weren't in the game, another player said.'' Haha, dat laatste als het waar is :cab:, kan het me overigens niet voorstellen bij een coach met zo veel ervaring en succes.

Edit 2: Curry is crazy, Paul George speelt vrijwel nooit goed tegen bovengemiddelde verdedigers, Barnes is sinds z'n terugkeer ook heel erg matig, erg leuke Myles Turner game.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha.. ik ook inderdaad, Cavs waren ook slecht :D, zagen er ook helemaal niet extra gemotiveerd uit ofzo. Butler was weer erg goed, aan beide kanten van de vloer. Gasol en Mirotic ook met een prima wedstrijd.

Iets anders: DeMarcus Cousins in 2016: 32,6ppg, 13,7rpg, .500 FG%, .473 3P%, 8 wins, 3 losses. En de Kings staan nu 8ste, 1ste keer in z'n carrière dat de Kings na de jaarwisseling op een play-off plek staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ugh, wat een draken game Heat @ Bulls. Gelukkig wel een close game tot de laatste seconden. Bosh en Wade met de clutch plays voor Miami, ouwe bazen.

Maar dadelijk dan eindelijk de Warriors tegen de Spurs :<, wacht hier al 2 maanden op.

Edit: De Warriors zijn fucking speciaal man, wat een team. En mijn standaard reactie tijdens elke Warriors game die ik kijk: Curry :<_O_.

'

De Spurs kunnen gewoon geen enkele fatsoenlijke look creëren, ook voor mijn gevoel al zo'n 82 turnovers. Oh, en Draymond kan elke speler van de Spurs verdedigen, maar ook echt allemaal.... Gekkenhuis. 29p voorsprong na 3 Q's, Pop gooit de handdoek.

Ondertussen zo'n 120km verderop heeft Cousins 56p, nadat hij 2 nachten eerder nog een career high 47p scoorde. Gast is in vorm :clap:.

Damn... Cousins fouled out in 2nd OT, anders had hij voor 60 kunnen gaan. Goedkope 6de foul ook, jammer.

Na Carlisle & SVG ook Popovich met een sneertje richting de Cavs: "I'm glad my general manager wasn't in my locker room or I might've gotten fired."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPDATE: Blake Griffin injured right hand after hitting a member of team's equipment staff during an argument. (via @michaeleaves)

The altercation started in a restaurant. It proceeded outside where Griffin hit the equipment staffer multiple times.

Wow.....:cab: Zeer waarschijnlijk z'n hand gebroken, zal sowieso meerdere weken moeten missen. Hij was net zo goed als hersteld van een dijbeenspier blessure, zou deze week z'n rentree maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites