Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Bill Simmons zei iig dat ze de '2 knuckleheads' rol overteden hebben met Lance en Smith. :D Edit: Marcus Morris begint lekker zeg, wat ziet die er goed uit. Gretig en fit. 28 oktober 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Bulls zien er offensief in ieder geval erg veelbelovend uit, en Noah-Gibson van de bank, pfoe. Cavs hadden het er iig enorm lastig mee. Oh, en het beste aan een nieuw NBA-seizoen is misschien wel nieuwe reclames met Milana Vayntrub :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Bulls offense ziet er prima uit ja ! op het lijf geschreven van Rose & Butler, zoals de President al terecht opmerkte. Rose z'n finishes zijn (helaas) erg matig tot nu toe, maar zeer positief hoe vaak hij in de paint komt. Bill Simmons zei iig dat ze de '2 knuckleheads' rol overteden hebben met Lance en Smith. :D Maar Josh Smith is helemaal geen ''knucklehead'', je hoort nooit iets slechts over hem. Hij is alleen niet gezegend met voldoende basketball-iq. Daarom is het belangrijk dat hij een duidelijk rol heeft, en speelt met spelers die duidelijk boven hem staan in de hiërarchie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Don't shoot the messenger, ik quote alleen ons aller Bill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Pau Gasol die de game wint met een defensive play... The NBA - Where Amazing Happens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goh zag er op momenten wel heel sick uit. KCP die geen schot kon missen, hustle plays van Drummond en Ilyasova en die Marcus Morris man, holy shit wat heeft die man een gepolijste offensive game. Prima winst, al waren de Hawks (op Schröder en Millsap na) niet op hun best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Begint lekker :< Curry on fire, Perkins of all people on fire _O_ Haha Curry, wat een quarter. 28 oktober 2015 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Curry is echt belachelijk goed. En Luke Walton head coach is ook pretty awesome trouwens :D _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Warriors wat slordig, maar verdedigen wel goed. Vooral Davis heeft het moeilijk, raakt ook niet veel FT's. Smith wel goed aan de kant van Pelicans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Begint lekker :< Curry on fire, Perkins of all people on fire _O_ Haha Curry, wat een quarter. PERK! :< Edit: Craig Sager ook weer terug zie ik in de Highlights. Cool. (Y) Toch onderdeel van het NBA meubilair die man 28 oktober 2015 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ben absoluut niet 'sold' on the Bulls. Hadden die pot allang moeten afmaken tegen een niet 100% Cavs. Denk dat Cleveland weer naar de finals gaat en waarschijnlijk ook weer verliest tegen een Western Conference team. Tis nog allemaal vroeg maar ik vind de Eastern(Leastern) Conference al bepaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Matchday! Zin in zeg, meteen een leuke, thuis tegen de Mavs. Matchen die je eigenlijk wel moet winnen om mee te doen voor de PO's #MeteenEenBelangrijke #Druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Thunder up! Vanavond tiny? Hansje en de rest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Thunder up! Vanavond tiny? Hansje en de rest? Ik ben erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik is er ook bij [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 http://tinychat.com/roprop Ik weet niet of dit werkt, maar laten we het maar proberen :D [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; @The Kerfst; En wie er allemaal nog wil komen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 hello, is it me you're looking for? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Het is ook heeeel gezellig in mijn eentje in de tiny hoor. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 ik zit er ook in. maar nu ben je weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Haha... Kawhi defense :-D hou op man, wat een monster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Lekker spannend einde bij Magic-Wizards hoor :D Nu weer terug OKC-Spurs kijken, mooi potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 KCP CLUTCH Goh wat ben ik blij met wat ik zie, hele taaie Jazz ploeg weten te verslaan. Favors was niet te stoppen, Hood en Burks ook bijna automatisch. Offense duurde een hele helft om op gang te komen, uiteindelijk kreeg iedereen zijn ritme te pakken en begon zelfs Blake goed te spelen. In 3e kwart heerlijke run en voorspron vol weten te houden. Gewoon 2 games gewonnen die je de afgelopen 7 jaar zeker verloren had. En Drummond 8/11 van FT line :<:<:< Smullen, die is sowieso al niet meer de slechtste vrijeworpschieter in de NBA. 2-0 bitches! Wij staan bovenaan. :D Voor het eerst sinds 2008. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Hier de eerste overwinning ook binnen. _O_ Williams gewoon weer goed vanaf de bank. Melo wederom dramatisch. :cab: Trekt de lijn van de voorbereiding vrolijk door tegen de Bucks. Morgen komen de Hawks in de Garden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Rubio maakt 3 punters, Cousins maakt 3 punters.... Wat is er gebeurt afgelopen zomer ? [vine]eYFL3QhKPj7[/vine] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 4/5 ook meteen :cab: Wat een zieke skillset heeft die jongen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten