Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Bulls offense ziet er prima uit ja ! op het lijf geschreven van Rose & Butler, zoals de President al terecht opmerkte. Rose z'n finishes zijn (helaas) erg matig tot nu toe, maar zeer positief hoe vaak hij in de paint komt.

Bill Simmons zei iig dat ze de '2 knuckleheads' rol overteden hebben met Lance en Smith. :D

Maar Josh Smith is helemaal geen ''knucklehead'', je hoort nooit iets slechts over hem. Hij is alleen niet gezegend met voldoende basketball-iq. Daarom is het belangrijk dat hij een duidelijk rol heeft, en speelt met spelers die duidelijk boven hem staan in de hiërarchie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint lekker :< Curry on fire, Perkins of all people on fire _O_

Haha Curry, wat een quarter.

PERK! :<

Edit: Craig Sager ook weer terug zie ik in de Highlights. Cool. (Y) Toch onderdeel van het NBA meubilair die man

bewerkt door Roprop
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben absoluut niet 'sold' on the Bulls. Hadden die pot allang moeten afmaken tegen een niet 100% Cavs. Denk dat Cleveland weer naar de finals gaat en waarschijnlijk ook weer verliest tegen een Western Conference team.

Tis nog allemaal vroeg maar ik vind de Eastern(Leastern) Conference al bepaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KCP CLUTCH

Goh wat ben ik blij met wat ik zie, hele taaie Jazz ploeg weten te verslaan. Favors was niet te stoppen, Hood en Burks ook bijna automatisch. Offense duurde een hele helft om op gang te komen, uiteindelijk kreeg iedereen zijn ritme te pakken en begon zelfs Blake goed te spelen. In 3e kwart heerlijke run en voorspron vol weten te houden. Gewoon 2 games gewonnen die je de afgelopen 7 jaar zeker verloren had.

En Drummond 8/11 van FT line :<:<:< Smullen, die is sowieso al niet meer de slechtste vrijeworpschieter in de NBA. 2-0 bitches! Wij staan bovenaan. :D Voor het eerst sinds 2008.

Link naar opmerking
Deel via andere websites