Le Saux Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Ja! Wat wil je weten? Wil graag naar de Knicks als ik in november in New York ben. Wat ga ik kwijt zijn en waar kan ik m'n kaartjes best bestellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Wil graag naar de Knicks als ik in november in New York ben. Wat ga ik kwijt zijn en waar kan ik m'n kaartjes best bestellen? Je kan de kaartjes gewoon via de nba.com site bestellen. Daar kun je je team selecteren en dan word je doorgestuurd naar ticketmaster. De prijzen verschillen per wedstrijd. Ik ben anderhalf jaar terug geweest in Orlando tegen de Cavs. De normale prijzen voor een kaartje bovenin waren rond de $40 (ook een oefenwedstrijd van de 76ers geweest en dat was maar $25, dus het ligt echt aan plaats, tijd en tegenstander) alleen dankzij LeBron mochten we het dubbele betalen. Overigens zie je het helemaal bovenin nog vrij goed. Ik zou wel problemen in de breedte van het veld kaarten te kopen, wanneer je achter de basket zit zie je toch een gedeelte van het veld niet. Dus even kijken wanneer je er bent en dan kun je via het ticketsysteem goed zien hoe duur de kaarten zijn en belangrijker nog welke plekken er beschikbaar zijn. Wij hadden de kaarten ruim van tevoren besteld, omdat wij het echt niet wilden missen. Misschien dat er andere manieren zijn, maar daar ben ik niet bekend mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Wil graag naar de Knicks als ik in november in New York ben. Wat ga ik kwijt zijn en waar kan ik m'n kaartjes best bestellen? Toevallig, ik ga ook in november naar New York (22 t/m 27) en ben ook op zoek naar kaartjes voor de Knicks of eventueel de Nets. Enige wedstrijden die mogelijk zijn zijn Knicks - Hornets of Nets - Celtics. Ik had op internet gelezen dat je het beste kaartjes kunt kopen via http://www.ticketmonster.com/New-Yor...20York%2C%20NY, dat is een website waar seizoenkaarthouders hun tickets aanbieden. Er stond ook bij dat het daardoor redelijk goedkoop zou zijn, alleen valt dat me heel erg tegen. De losse kaarten moeten trouwens nog in de verkoop gaan op nba.com, dus misschien dat de prijzen daarna wat dalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Wat een klote off season zeg voor Miami :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 september 2016 Share Geplaatst 28 september 2016 Wat een klote off season zeg voor Miami :( Spijtig voor Bosh en Miami idd. Wordt een jaar om te ontwikkelen voor de Heat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 5 oktober 2016 Share Geplaatst 5 oktober 2016 Post-Kobe era begint nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Zeer blij met Ingram ;). En niemand gaat GSW verslaan. Al was dat wel te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Niemand echt 'excited' hierzo? Nja kan deels wel begrijpen. Je wordt bedankt nummer 35. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Ik heb dr wel zin an hoor. Al leeft het nog niet echt omdat ik nog niet echt wat gekeken heb van 't off-season. Als Westbrook fan kan ik echter mijn ogen uitkijken dit seizoen. Bring it on : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Kijk er ook niet echt naar uit ofzo, maar heeft meer te maken met de staat van mijn favoriete franchise dan het gedrag van KD ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Alles via Hassan. Ben er ook niet zo mee bezig als afgelopen jaren, maar ga vannacht toch wel even kijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Sluit me aan bij de reacties hier. Offseason heel weinig gevolgd, maar voel het nu toch wel kriebelen. Benieuwd hoe lang ik het vol hou om Suns games te kijken dit seizoen, al gaat Booker wel shinen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Heel blij dat we weer begonnen zijn :<, en we meteen mogen genieten van Spurs - Warriors. Fantastische game van Simmons, had vorig seizoen al veel belovende momenten, benieuwd of hij z'n ontwikkeling dit jaar doortrekt. Kawhi is ook nog steeds de man, gaat MVP worden dit seizoen. Toch wel erg lekker om de Warriors meteen een pak slaag te zien krijgen. Zou me niet verbazen als Kerr er stiekem ook blij mee is. Iedereen met beide voetjes op de grond, en verwachtingen getemperd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 (bewerkt) Zo, wat een statement van de Spurs. Warriors hebben (terecht hoor) de meeste aandacht gekregen, dus even laten zien dat zij er ook nog zijn. Simmons inderdaad _O_ Gasol blijft een heel matige defender, maar wat geeft dat als de rest zo goed is. Lebron trouwens ook meteen een eerste triple double. Echt ziek gewoon hoe die weer stond te leiden en te verdelen. Is gewoon de coach van deze Cavs hoor. Mooi dat jij de weg naar MU ook weer gevonden hebt trouwens @El Blanquito :D Wilde je nog even een tagje gooien een van de dagen, maar je bent er dus al. 26 oktober 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Kawhi Leonard is ene zieke beest, wat blijft hij impressive zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Huhu wat een begin. Statement van de spurs dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 (bewerkt) Maar goed de kleintjes zijn geweest. Nu tijd voor de echte teams. Vooral om 04:30. 26 oktober 2016 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Heel de bench van Spurs deed het lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Maar goed de kleintjes zijn geweest. Nu tijd voor de echte teams. Vooral om 04:00. Bledsoe-Booker-Dudley-Tucker (nu wel nog geblesseerd)-Chandler/Len. Knight sixth man en verder Barbosa en heel wat talent (Bender, Chriss, Ulis, Warren) van de bank. Should be fun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Ben zeer benieuwd naar Booker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 27 oktober 2016 Share Geplaatst 27 oktober 2016 (bewerkt) De tering, wat een monster game van Davis, 50p, 16r, 5a, 7s, 4b :|. Maar ook de loss, Pelicans hebben nog steeds een vreselijk graf roster. Embiid ook eindelijk z'n debuut gemaakt. Niet erg efficiënt, maar wel 20p & 7r in 22m. Sergio Rodriguez z'n passing is kunst. Edit: Nice game voor de jonge talenten van de Lakers, Clarkson z'n 2de helft was fantastisch. Randle verdedigend met een aantal indrukwekkende momenten, zou heel big zijn voor de Lakers als hij een goede verdediger kan worden. 27 oktober 2016 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 27 oktober 2016 Share Geplaatst 27 oktober 2016 Jordan Clarksoooooooooon _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 oktober 2016 Share Geplaatst 27 oktober 2016 Zo, dat was slecht :D Maargoed, dit seizoen wordt ook gewoon niet op de score letten en genieten van Booker en Bledsoe. Mooi semicomebackje nog door de talentjes, vooral Bender zag er goed uit. Edit- Site van de NBA is er trouwens niet op verbeterd zeg. Even een MU'tje gedaan daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 27 oktober 2016 Share Geplaatst 27 oktober 2016 Hehe, een MU'tje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten