Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Wil graag naar de Knicks als ik in november in New York ben. Wat ga ik kwijt zijn en waar kan ik m'n kaartjes best bestellen?

Je kan de kaartjes gewoon via de nba.com site bestellen. Daar kun je je team selecteren en dan word je doorgestuurd naar ticketmaster. De prijzen verschillen per wedstrijd. Ik ben anderhalf jaar terug geweest in Orlando tegen de Cavs. De normale prijzen voor een kaartje bovenin waren rond de $40 (ook een oefenwedstrijd van de 76ers geweest en dat was maar $25, dus het ligt echt aan plaats, tijd en tegenstander) alleen dankzij LeBron mochten we het dubbele betalen. Overigens zie je het helemaal bovenin nog vrij goed. Ik zou wel problemen in de breedte van het veld kaarten te kopen, wanneer je achter de basket zit zie je toch een gedeelte van het veld niet. Dus even kijken wanneer je er bent en dan kun je via het ticketsysteem goed zien hoe duur de kaarten zijn en belangrijker nog welke plekken er beschikbaar zijn. Wij hadden de kaarten ruim van tevoren besteld, omdat wij het echt niet wilden missen. Misschien dat er andere manieren zijn, maar daar ben ik niet bekend mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil graag naar de Knicks als ik in november in New York ben. Wat ga ik kwijt zijn en waar kan ik m'n kaartjes best bestellen?

Toevallig, ik ga ook in november naar New York (22 t/m 27) en ben ook op zoek naar kaartjes voor de Knicks of eventueel de Nets. Enige wedstrijden die mogelijk zijn zijn Knicks - Hornets of Nets - Celtics. Ik had op internet gelezen dat je het beste kaartjes kunt kopen via http://www.ticketmonster.com/New-Yor...20York%2C%20NY, dat is een website waar seizoenkaarthouders hun tickets aanbieden. Er stond ook bij dat het daardoor redelijk goedkoop zou zijn, alleen valt dat me heel erg tegen.

De losse kaarten moeten trouwens nog in de verkoop gaan op nba.com, dus misschien dat de prijzen daarna wat dalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel blij dat we weer begonnen zijn :<, en we meteen mogen genieten van Spurs - Warriors. Fantastische game van Simmons, had vorig seizoen al veel belovende momenten, benieuwd of hij z'n ontwikkeling dit jaar doortrekt. Kawhi is ook nog steeds de man, gaat MVP worden dit seizoen.

Toch wel erg lekker om de Warriors meteen een pak slaag te zien krijgen. Zou me niet verbazen als Kerr er stiekem ook blij mee is. Iedereen met beide voetjes op de grond, en verwachtingen getemperd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, wat een statement van de Spurs. Warriors hebben (terecht hoor) de meeste aandacht gekregen, dus even laten zien dat zij er ook nog zijn. Simmons inderdaad _O_ Gasol blijft een heel matige defender, maar wat geeft dat als de rest zo goed is. Lebron trouwens ook meteen een eerste triple double. Echt ziek gewoon hoe die weer stond te leiden en te verdelen. Is gewoon de coach van deze Cavs hoor. Mooi dat jij de weg naar MU ook weer gevonden hebt trouwens @El Blanquito :D Wilde je nog even een tagje gooien een van de dagen, maar je bent er dus al. bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tering, wat een monster game van Davis, 50p, 16r, 5a, 7s, 4b :|. Maar ook de loss, Pelicans hebben nog steeds een vreselijk graf roster.

Embiid ook eindelijk z'n debuut gemaakt. Niet erg efficiënt, maar wel 20p & 7r in 22m. Sergio Rodriguez z'n passing is kunst.

Edit: Nice game voor de jonge talenten van de Lakers, Clarkson z'n 2de helft was fantastisch. Randle verdedigend met een aantal indrukwekkende momenten, zou heel big zijn voor de Lakers als hij een goede verdediger kan worden.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat was slecht :D Maargoed, dit seizoen wordt ook gewoon niet op de score letten en genieten van Booker en Bledsoe. Mooi semicomebackje nog door de talentjes, vooral Bender zag er goed uit.

Edit- Site van de NBA is er trouwens niet op verbeterd zeg. Even een MU'tje gedaan daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites