Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Zelfs als Prokhorov er een miljard in wil steken, ze kunnen toch echt maar 1 max. deal uitdelen komende zomer. En dan nog 1, of dan 2, in 2017. Maar een Curry, Durant of Westbrook gaat echt niet naar Brooklyn komen om met Lopez, Young & Hollis-Jefferson te spelen. Die man lijdt aan waanideeën.

Btw, bijna net zo schandalig als die trades zelf, was het aantal ''experts'' dat dacht dat het goede deals waren.

1 topspeler naast Young & Lopez en je bent al een play-off team, als je daar dan nog wat leuke spelertjes erom kunt krijgen kan je misschien nog top 4 eindigen. Enige probleem is dat helemaal niemand naar de Nets wilt, dat begrijp ik volledig. Maar misschien dat ze daarom die coach van Kentucky willen aantrekken, zodat ie een topspeler kan overtuigen om onder hem te komen spelen. Alleen wilt ie Kentucky coach een contract van 120 mln voor 10 jaar, en wss GM+coach zijn. Terwijl Prokhorov zegt een aparte GM te willen aantrekken en een coach. Enige manier om nog wat te kunnen deze 5 jaar is door geld uit te geven omdat je geen picks hebt, je weinig waardevolle spelers hebt die je kunt wegtraden voor picks. Als ze maar niet zo dom gaan doen door precies hetzelfde te flikken in de toekomst met picks na 2019. :mrg:

EDIT: Als het aan mij ligt doen ze het op een andere manier. Brook Lopez wegtraden nu die het heerlijk doet bij de Nets en er zoveel mogelijk picks voor terugkrijgen. En dan in de zomer voor spelers als Barnes, Clarkson en/of Whiteside gaan. Een GM aanstellen die op de lange termijn met een goede scouting rustig aan de slag kan gaan om er een stabiele team van te maken.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lach me kapot als er daadwerkelijk een NBA team Callipari zou aanstellen, laat staan voor zo’n bedrag. Is helemaal geen bijzondere coach. Heeft ook helemaal niks gepresteerd de vorige keer dat hij werkzaam was in de NBA. Van z’n oud spelers zijn in de komende 2 jaar ook alleen maar Jones, Evans, Rose & Patterson free agents. Als dat al een echt ding zou zijn, dat zijn oud spelers zo vreselijk graag voor hem zouden willen spelen, is het voorlopig nog niet al te aantrekkelijk.

Lange termijn denken is uiteraard de enige juiste strategie voor de Nets, en zo lang je geen picks hebt gokken op jonge spelers met de potentie om misschien ooit tot all-stars uit te groeien. Is helaas erg moeilijk, de halve league zal geïnteresseerd zijn in Barnes & Clarkson, en het is erg onwaarschijnlijk dat hun teams niet alles zullen matchen. Jones, Fournier, Ezeli en Motiejunas (als die ooit van z'n rugklachten af komt, en z'n vorm terug vindt) zijn ook interessante, helaas restricted, jonge free agents. Maar Prokhorov kennende lijkt het me waarschijnlijker dat ze bijvoorbeeld Rondo en Batum voor 4 jaar en gigantisch veel geld vastleggen.

Btw, geheel terzijde, maar mijn favoriete nieuwe team voor Barnes zou de Timberwolves zijn. Zou daar helemaal perfect passen, wat zou dat vreselijk leuk zijn. Maar kan me niet voorstellen dat de Warriors hem laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste twee matchen van Knicks teruggekeken op de heen en terugweg. Goed partij geboden tegen Spurs met een bazen Porzingis. Easy winn tegen Bucks. Woensdagnacht komen de Celtics in de Garden. Bij winst komen we op 0.5. Knicks. _O_

19-21 or 20-20? Are u watching?

[MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; Batum is wel een fijne spelerke. Rondo hoef ik niet, alhoewel nu een seizoen lang Larkin en Sloan op PG...

--

Porzingis!!! Sterkk begin.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DJ mist na 360 games straight zijn eerste sinds 2011, en wel door longontsteking :(:( Maar 10W baby, en voor het eerst tegen een .500 team, zonder je beide bigmen. Niks mis mee, Prigioni overigens 8 steals in minder dan een kwartier spelen...

Whiteside 5 to's in minder dan 20 min haha. CP3 is wel helemaal los afgelopen maand, hopelijk kan ie et vasthouden tot en met de play offs.

Damian Lillard sinds ie terug is ook enorm sterk, heeft hem goed gedaan. Denk alleen niet dat ze de playoffs gaan halen, maar das ook niet erf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde dat wanneer je in vorm begint te geraken, Melo kwijtraakt. Net de tweede helft gezien van Knicks @Nets. Vannacht was de eerste helft al niet best, tweede ietsje beter. Porzingis helaas niet de vorm als tegen Celtics, maar dat mag je ook niet verwachten. Dan moet je hopen op een supergame van Afflalo, maar helaas. Zure nederlaag. Hopen dat Melo snel terug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Griffin en Kawhi. :mrg: Alhoewel Draymond en Durant moeten sowieso erbij, plekje die openstaat is eigenlijk voor Kawhi of Griffin.. Kawhi gaat mn voorkeur dan naar uit; want fanboy. Davis nummer 6 is een prima plek voor hem; zijn team doet het niet al te best haha. Melo of Drummond spannend.. Gun het Drumstick wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

What the fuck.. Noel staat klaar voor jump ball.. Net voordat de match begint wordt ie gewisseld. :-D

Sixers staan de Bulls echt te verkrachten, maar echt gewoon. Bulls met de ziekste turnovers, gewoon geen defense. En dan zo een halve lul op de bank die een beetje staat te knikken en praten in zichzelf. Ik zou lekker Noah en Gibson wegtraden, misschien kan je er nog wat voor krijgen. Brooks echt nooit meer minuten geven, zo een wanvertoning dan mag je nooit meer spelen. Mirotic 0 uit 7; open 3s open lay ups; mrja... Echt WTF echt alles gaat mis.. ballen laten lopen en verwachten dat ze de bal wel krijgen van de ref.. Hoe fucking dom kan je zijn. Ook gewoon bizar dat offensief gezien is het Butler vs de Sixers met heel soms Gibson. Rest van de team raakt niks, gewoon echt helemaal niets. Ja Noah maar dan wel goaltending haha.

Jimmy Butler 14/16 free throws haha. En dan moet second half nog beginnen. Die doet echt alles zelf, groot gelijk. Ik zou als het kon zelfs de bal naar mezelf ingooien.

Kan iemand fucking Noah vertellen dat ie geen point guard is; die man levert vaker de bal in aan de tegenpartij dan de fucking kerstman. Butler 20/23 ft. Moet er nog 8 maken om Chamberlain te evenaren voor most made in a game volgens mij. :mrg:

BAM! Jimmy Bucketsss! 77-79, 4th quarter gaat van start. Wat een zieke speler is dat, 0 turnovers. 0! Kan Noah de point guard nog wat van leren..

Dit is niet normaal wat Butler laat zien, helemaal uitgeput. Hij moet blijven spelen haha, rest vd team kan echt niet. Dit is echt zo een match van Butler waar ze aan et einde vd carriere nog over hebben.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Butleerr! IK fucking hou jouw! ANDD ONE!

JIMMYYY G BUVCCCKETTSSS. AND ONE AGAINNN! All STAR!!!

E'Twaunee MOORE! Give me somethinggg moree!

Tering kut Smith, 104 - 104. 17 sec te gaan.. Dit is echt de leukste match sinds een tijdje. Butler vs de Sixers.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Cavs zijn altijd zo goed voorbereid en gedisciplineerd in de grote wedstrijden. Geweldige verdedigende 1ste helft in San Antonio. Shumpert is zo slim, één van de allerbeste help-defenders in de league. Parker houdt de Spurs er tot nu toe in z'n eentje in.

Je kijkt de verkeerde match, schakel snel in naar de Sixers haha. OT is coming! Butler moest ie double team zien aankomen, maar shit happens. Hopelijk kan ie nog 5 minuten lopen, die man zit er helemaal doorheen.

ETWAUN MOORE Go to workkk young fella.. - Bulls commentator waar ik vanaf vandaag zo erg van hou. Heerlijke lines gooit ie eruit.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de laatste possesion van regular time gezien, hoe de fuck kun je nou Noah op de vloer laten !? Makkelijke keuze om z'n man te laten double teamen. Hoiberg doet zo nu en dan echt de meest domme dingen.

Maar nu begint Cavs - Spurs weer, snel weer naar het echte basketball switchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He wears Jordanss, but his name is Jimmy Butler. :-D - Bulls commentator.

[MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; ik vind Hoiberg sowieso wel echt tegenvallen. Soms slaat het echt nergens op wat ie aan het doen is, ook telkens zo fucking irritant met een frontcourt. Zie je de Cavs trouwens winnen? Ik schakel zo in als er geen OT2 komt..

Kyrie Irving is the joystick, this is his game. - Commentator .. Ze droppen straight fire vandaag, 2pac is trots op ze. Sowieso die handles van Irving zijn sick. Maar die handen van Leonard haha, zitten overal wel aan.

Spurs laten ze alle hoeken zijn in het vierde kwart haha.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige 2de helft van de Spurs. Kawhi is zo'n vreselijk monster, die gozer is overal, altijd. Hij in z'n eentje is al een top 3 defense.

Kevin Love is een probleem btw, z'n pick & roll defense is op een of andere manier alleen maar slechter geworden. Spurs hebben hem helemaal kapot gemaakt. Pijnlijk om te zien hoe verloren hij soms staat toe te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Markieff is helemaal geen bijzondere verdediger, beter dan Love uiteraard, maar niet bovengemiddeld. Cavs zullen hem willen als belangrijke bank speler, en omdat hij nu mogelijke voor weinig te krijgen is, niet als vervanger van Love. Love is trouwens, ondanks z'n waardeloze defense, wel nog altijd een dikke plus, omdat de offense met hem op de vloer zo veel beter is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Markieff is helemaal geen bijzondere verdediger, beter dan Love uiteraard, maar niet bovengemiddeld. Cavs zullen hem willen als belangrijke bank speler, en omdat hij nu mogelijke voor weinig te krijgen is, niet als vervanger van Love. Love is trouwens, ondanks z'n waardeloze defense, wel nog altijd een dikke plus, omdat de offense met hem op de vloer zo veel beter is.

Wat een onzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je begrijpt mijn post verkeerd btw El Blanquito, lijkt me ook onzinnig om Love uit de line up te halen voor Markieff. Maar Love mag wel wat meer tijd in zijn defense gaan steken, dan kan de Cavs echt beestachtig worden. Zal vast niet gebeuren, mrja Markieff zou wel een leuke toevoeging zijn.

John Wall blijft zo leuk om naar te kijken, zijn drives naar de basket smullen.

EDIT: Net nu ik dit typ komt ie ff met een top 10 plays van de dag.. :-D

Brook Lopez fucking lekkere block op Lillard, echt fucking lekkere block. :mrg:

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan aan mij liggen, maar dat maak ik inderdaad op uit je post. Misschien had ik vroeger beter moeten opletten bij begrijpend lezen.

Wat een onzin.

Goeie post (y). Waar ben je het niet mee eens ? Met Keef z'n defense, of dat Love een dikke plus is ? Ik kan je garanderen dat beide waar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites