Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Karl-Anthony Towns maakt mij in z'n eentje fan van de Timberwolves, ondanks dat ze een coach hebben met een basketball filosofie uit 1954, en Tayshaun Prince die 22 minuten per game te veel speelt. Nu al de beste rookie die ooit heb zien spelen.

Fournier van de Magic is ook een erg nice spelertje aan het worden, prachtige speelstijl ook. Betekent helaas wel dat Hezonja tot nu toe maar een heel kleine rol speelt voor de Magic.

Dion Waiters :(

[vine]iuJl9QuIA6q[/vine]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen spijt van om hier de wekker voor te zetten. :< Clippers vrijwel de hele wedstrijd 10+ punten voor gestaan, nu nog maar 1 punt van over met 9 minuten te spelen.

Ok nu ineens weer 9.

Ben, helaas, pas vanaf de 2de helft aan 't kijken. Genieten man, 2 fantastische teams, fantastische match-up.

Clippers (Paul vooral) waren het eerste kwart briljant, jammer dat je dat gemist hebt.

Toch weer Golden State dus, ongelooflijk. Grootste comeback van het seizoen ook, stonden ergens in het tweede kwart 23 achter. Met een minuut of 5/6 zelfs nog 10 achter, uiteindelijk met 7 gewonnen. Genoten, heerlijke wedstrijd.

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha... deze game :< De Warriors zijn insane. Hun defense de laatste 6/7 minuten joh _O_, vooral Draymond is oneerlijk, die kan gewoon letterlijk elke positie verdedigen.

Warriors nu 13-0, beste start ooit is 15-0. Volgende 3 games zijn Bulls, Nuggets, Lakers. Bulls natuurlijk het lastigste, die hebben ook een reputatie hoog te houden als streak breakers.

4 Losses achter elkaar. Wie denken jullie dat de opvolger gaat worden? Iets voor Mark Jackson?

Jackson is een homofobe zak die, oorspronkelijk vond dat Curry te veel 3 punters schoot, Jack een betere spelmaker dan Curry vond, en er ondanks een roster met Curry, Thompson, Barnes, Iggy, Bogut & Lee er niet in slaagde om een bovengemiddelde offense te produceren. Hij hoort nooit meer in de NBA te coachen. Helaas is hij echter nog wel redelijk populair, dus hij zal ongetwijfeld nog wel een kans krijgen bij een niet al te snugger team, de Kings of de Lakers ofzo.

Sowieso gaat Bickerstaff een echte kans krijgen, hij is schijnbaar erg populair bij de spelers en was al verantwoordelijk voor de defense (die vorig jaar erg goed was, helemaal wanneer je kijkt naar het aantal wedstrijden dat Howard mistte).

Morey (de GM van de Rockets) en de Owner zijn nog steeds heel goed met Jeff van Gundy, dus diens protégé's Thibodeau & Clifford zullen kans maken. Zij hebben ook allebei een verleden in Houston. Of misschien zelfs JvG zelf als hij nog zou willen.

Scott Brooks is ook een logische naam. Hij heeft een goede relatie met Harden, en staat er bekend om om spelers voor zich te kunnen winnen, en hard te laten spelen. Iets wat er bij de Rockets dringend nodig is. Hij slaagde er in OKC zelfs in om Harden defense te laten spelen.

Daarnaast zijn er nog een aantal jonge ‘’super assistenten’’ die vroeg of laat wel door iemand een kans gaan krijgen, o.a. Lue, Fizdale, Larranga, Atkinson. Ook Bickerstaff hoort op dat lijstje. En iemand die zich momenteel in record tempo naar de top van dat lijstje aan het werken is, is natuurlijk Walton.

Tot slot is Joerger een top favoriet voor elke hoofdcoach baan in de NBA als de Grizzlies hem serieus willen laten gaan. Hij heeft nooit een erg goede relatie gehad met de front office van de Grizzlies, was eerder al bijna naar de Timberwolves vertrokken, en bij elke slechte/matige streak van de Grizzlies schijnen ze hem te willen ontslaan. Ook dit seizoen weer.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n lekkere El Blanquito basketball post op de vroege morgen. Weinig beters dan dat.

Heerlijk idd.

Ik zou Scott Brooks wel graag weer terug willen zien in de NBA. Past qua team ook goed bij de Rockets denk ik, al zal het wel voor een verhoogd ISO gehalte zorgen voor The Beard.

Jeff van Gundy als coach is ook hilarisch natuurlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk idd.

Ik zou Scott Brooks wel graag weer terug willen zien in de NBA. Past qua team ook goed bij de Rockets denk ik, al zal het wel voor een verhoogd ISO gehalte zorgen voor The Beard.

Jeff van Gundy als coach is ook hilarisch natuurlijk :D

Is er iig een team minder die hack-a-Dre gaan doen, want daar hebben de Van Gundy broers een gruwelijke hekel aan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net pas de game terug gekeken, waar het de vorige keer vooral ongeloof was vanwege de gemiste FT's in het laatste kwart, is er nu vooral frustratie. Zo achterlijk goed starten, CP3 die Curry gewoon in z'n zak had, en dan 44 minuten lang aan de leiding gaan en eigenlijk zonder echt een zwak moment gewoon met 7 verschil verliezen :cab::cab::cab: Te belachelijk voor woorden eigenlijk. De vorige keer dacht ik oprecht, dat team is te kloppen, maar zoals je ze nu weer bezig zag... Niks over te zeggen. Curry trouwens met 40 pts, 11 rebs, dat zijn Shaq numbers :D

Overigens hè, ik volg de NBA nu pas een jaar of vijf, maar ik kan me serieus niet voorstellen dat er ooit een betere shooter is geweest dan Curry, op dit moment dan. Wat is jullie mening daar over? Zelfs zijn schoten die er niet in gaan zien er echt goed uit, van die 30ft jumpers die echt eruit rollen. Is echt absurd, heb zoiets nog nooit gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima potje Knicks @ Okc. Scheelt natuurlijk enorm dat Durant niet mee doet, maar je moet er wel van profiteren. Westbrook nog redelijk in toom kunnen houden. Melo speelt prima. Keurig, keurig dit.

Haha, dit einde. Benieuwd wat OKC kan doen, dom van Lopez, met twee time-outs left.

En dan zo'n rare driepunter van Westbrook met 10 seconden op de klok :D Beslissingen die genomen worden hier aan het eind niet heel best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warriors 14-0 _O_ Hinrich, met z'n beste game in 3/4 jaar, houdt Curry enigzins in bedwang, geeft de Bulls een kans. Maar uiteindelijk zijn de Warriors toch te goed, De ''Green at Center'' line up blijkt weer onverdedigbaar.

Ze krijgen nu zondag de kans om in Denver het record voor beste start ooit te pakken, en dan (als ze winnen uiteraard) dinsdag tegen de Lakers de kans om het te verbeteren.

Overigens hè, ik volg de NBA nu pas een jaar of vijf, maar ik kan me serieus niet voorstellen dat er ooit een betere shooter is geweest dan Curry, op dit moment dan. Wat is jullie mening daar over? Zelfs zijn schoten die er niet in gaan zien er echt goed uit, van die 30ft jumpers die echt eruit rollen. Is echt absurd, heb zoiets nog nooit gezien.

Ik heb Bird, Miller, Allen (in z'n beste jaren) etc. natuurlijk ook nooit zien spelen, maar volgens mij is er geen discussie meer over dat Curry de beste shooter ooit is. De combinatie van het aantal schoten dat hij neemt, de moeilijkheid ervan, en dan nog steeds zo effectief blijven is ongekend. Misschien komen er een paar spelers in de buurt als je alleen kijkt naar catch & shoot, of dat 3pt shooting spelletje tijdens all-star weekend. Maar verder is Curry gewoon van een ander niveau.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lelijke pot tegen de T-Wolves. Reggie en Drummond constant in foul trouble. Toch Dre weer met een double double. :D 12 op rij in 12 games. Weer zitten huilen om onze bench. Schoten 10-30 en dat is alleen verbloemd door de nette 6-10 van Stanley die het 4e kwart met de starters uitspeelde en open shots kreeg. Reggie vervolgens die eindelijk in het vierde kwart begint te driven en waardoor we eindelijk wat punten pakken. Bullock moeten we maar mee stoppen, die maakt nog geen open schot als hij 22 minuten de tijd heeft om er een te nemen.

Towns is trouwens een man, damn. Jumper is wet, goede hands, passing, ziet het spelletje. Aanvallend wel heel goed hoor. Die is een stuk verder dan bijvoorbeeld Stanley als rookie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net Nuggets-Suns gezien, belangrijke overwinning voor ons. Nuggets waren erg gefocused na die game van laatst tegen ons waar ze 30 punten achter stonden met de rust. Na 17-11 een gekke run van Denver, aanvallend zag het er niet uit en verdedigend nog minder. 3's van Teletovic (eerste echt goede match) en Price (ja, echt) hielden de marge rond de 10/15 punten, en na een prima derde kwart stonden we er terug bij om erover te knallen. Vooral onder impuls van Knight _O_ Chandler had wel een Flagrant-II moeten krijgen eigenlijk, kwamen we goed weg.

Maargoed, belangrijke overwinnig dus. Sowieso komen er belangrijke weken aan, ben een beetje sceptisch over onze goede start, denk dat er wat verbloemd is door het feit dat we enorm veel thuis hebben gespeeld (8 thuis, 3 uit voor deze pot). Dat komt de komende tijd wat meer in evenwicht, als we ook uit onze overwinningen kunnen halen zal ik al iets optimistischer kunnen zijn ;)

Is het trouwens mijn idee of is er helemaal geen sprake van de 'Leastern Conference'. Magic staan gewoon 12e met .500, even veel als laatste Western PO-plaats. Weet dat het nog vroeg in het seizoen is, maar toch opvallend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Clippers-Raptors gaat beginnen, voor de liefhebbers. Heerlijk toch, die vroege zondagavondwedstrijden.

Edit- Nou, spannend is het niet bepaald :cab: Lang gelden dat ik de Clips zo slecht heb zien spelen, niks lukt. Blake ook heel snel z'n tweede en derde fout dus weinig gespeeld.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites