Edwin Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) Toen ik net inschakelde had ik niet verwacht 94-95 met nog 15 seconden te spelen op het bord te zien staan. :cab: OT nu. En 8-0 na 3 minuten OT. Oei wat zullen de Nets zuur zijn zeg, zo dichtbij geweest. 15 november 2015 bewerkt door Edwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Gewoon slechte coaching bij de Nets. Drie punten voorsprong moet je altijd de foul pakken op het moment dat de bal gevangen word. Zeker als je tegen de Warriors speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Gewoon slechte coaching bij de Nets. Drie punten voorsprong moet je altijd de foul pakken op het moment dat de bal gevangen word. Zeker als je tegen de Warriors speelt. Precies. Daarnaast moet Brook Lopez gewoon dat shot maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Bucks pullen het off en GSW heeft de voorsprong van Nets alweer goed doen slinken ;) Ongelooflijk leuke ploeg. Bucks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Ongelooflijk leuke ploeg. Bucks. Als het loopt zeker. Zit iig heel veel potentie in. Monroe zeer goed offensive, defensive niet goed, maar dan is het alleen maar goed dat ze er een paar bij hebben lopen die zeer goed kunnen defenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Knicks al bezig hoor boys. Davis is ook weer terug in de line, je kunt het meteen merken. Porzingis heeft een 'Melo' helft. Schiet helemaal niks erin, maar blijft het maar proberen. Vind het in tegenstelling tot de vorige matchen bijzonder matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Gewoon slechte coaching bij de Nets. Drie punten voorsprong moet je altijd de foul pakken op het moment dat de bal gevangen word. Zeker als je tegen de Warriors speelt. Knicks al bezig hoor boys. Davis is ook weer terug in de line, je kunt het meteen merken. Porzingis heeft een 'Melo' helft. Schiet helemaal niks erin, maar blijft het maar proberen. Vind het in tegenstelling tot de vorige matchen bijzonder matig. Ik vind het altijd wel goed als ze het blijven proberen. Zag je Seraphin zo net, gooit de bal naar zichzelf. Scheids laat doorspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Kijk Seraphin ff deze game overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Kijk Seraphin ff deze game overnemen. Heeft ie nou Paris op zn achterhoofd staan of ben ik blind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Yup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) Dubbelpost. 15 november 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 (bewerkt) Yup Kappertje heeft zijn werk goed gedaan, ziet er strak uit. Als ie zo elke match speelt, moet ie vaker naar de kapper gaan. edit: De Knicks winnen heuy! Bookies blijven slapen, lekker haha. Ze moeten wel wat aan de minutes van Anthony doen in het vierde kwart, allemaal leuk en aardig dat ie zoveel kan spelen maar zowat de hele kwart spelen dat heeft echt effect op zijn spel. Volgens mij schiet ie echt waardeloos in het vierde kwart, tenminste geen cijfers bij de hand maar dat kan nooit meer dan 40% zijn. Wolves vs Grizzlies, daarna Portland vs Hornets en een uur later schuin oog Hawks vs Raptors en dan slapen. Blazers zonder Lillard, goh dat wil je niet weten als Blazers fan denk ik. Heeft ook hoogste usage rate in the league zoals voorspelt door vele 'kenners', samen met Curry. Die van Curry gaat nog droppen i guess, maar Lillard die zie ik alleen maar stijgen haha. 15 november 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Wat een trieste trieste game weer. SVG die zonder reden weer met een hele bench unit het veld op komt. :cab: Al speelde iedereen kut, offense is hele seizoen al nergens, maar defense was ook echt dramatisch. Deed echt pijn aan mijn ogen. Echt belachelijk hoe je van zo'n slecht team kan verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 OKC verloor ook lekker van Celtics, dat vond ik ook wel n beetje sneu. :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 OKC verloor ook lekker van Celtics, dat vond ik ook wel n beetje sneu. :roll: Terecht. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 (bewerkt) Niet zo opmerkelijk toch. OKC is zonder Durant gewoon niet erg goed. De Celtics staan makkelijk in de top 5 van best gecoachte teams in de NBA, hebben een vrij aardig roster, en worden alleen maar beter. Edit: Over de Celtics gesproken, pakken een dagje later ook de overwinning in Houston, net teruggekeken. Erg leuk, diep, team. Verdedigend ongelooflijk hinderlijk en fel, Crowder, Smart, Bradley, IT... die forceren een potje turnovers. David Lee lijkt nu al z'n plaatsje in de rotatie kwijt te raken, is eigenlijk ook geen verrassing. Houston moet zich langzaamaan serieus zorgen gaan maken, wat een gedrocht van een team. Moeten ook meteen Beverley in de starting line-up gooien zodra die terug is. Lawson en Harden samen kan echt niet. 17 november 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Heerlijke 2nd half van de Celtics :< Mooi om te zien. Dallas ook met veel moeite langs de Sixers, leek nergens op die match. Sixers missen gewoon totale offense. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Marcus Smart btw, 1-11 shooting, 5 turnovers, en toch was hij fantastisch. Geweldige complete verdediger, schakelt z'n man uit, helpt de rest, duikt overal op. Heeft ook een onwaarschijnlijke grote motor. Ik denk niet dat hij aanvallend ooit goed genoeg wordt om echt een franchise speler te worden, maar hij is wel erg speciaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Marcus Smart btw, 1-11 shooting, 5 turnovers, en toch was hij fantastisch. Geweldige complete verdediger, schakelt z'n man uit, helpt de rest, duikt overal op. Heeft ook een onwaarschijnlijke grote motor. Ik denk niet dat hij aanvallend ooit goed genoeg wordt om echt een franchise speler te worden, maar hij is wel erg speciaal. Geweldige jonge speler inderdaad. Draaft alleen nog wat door met zijn shooting, maar dat zal wel door zijn leeftijd komen. Tegen OKC was hij aanvallend ook fantatisch. Kwestie van wisselvalligheid, verdedigend echter altijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Geweldige jonge speler inderdaad. Draaft alleen nog wat door met zijn shooting, maar dat zal wel door zijn leeftijd komen. Tegen OKC was hij aanvallend ook fantatisch. Kwestie van wisselvalligheid, verdedigend echter altijd goed. Aanvallend valt er echter wel wat bij te brengen i guess, hij hoeft geen elite aanvaller te worden en zal ie ook niet worden, but omdat zijn defense uitstekend is heeft ie wel een voordeel. Ik denk wel dat de coaching staff van de Celtics van hem wel een decent aanvallende speler kan maken met de jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Goh heerlijk spannende game tegen de Cavs _O_ Competitief van begin tot eind. LeBron was ouderwets niet te stoppen, maar beslist wel de game min of meer met een bizarre turnover, waardoor wij op voorsprong konden komen. Reggie vele malen beter dan tegen de Lakers en Drummond was weer een machine. Defensief vond ik de Cavs erg kwetsbaar, lieten de 3-puntlijn vrijwel constant open, wat veel gratis punten voor Ilyasova opleverde. Offensief vond ik ze echter zeer sterk en zijn ze duidelijk een van de beste teams in de NBA. 4e kwart ging DETROIT DEFENSE echter op volle toeren draaien en waren ze nergens meer qua offense, 35% shooting ofzo in 4e kwart. Nog steeds niet tevreden over het feit dat SVG weer volle bench units erin zet, maar gelukkig begint Dinwiddie steeds beter te spelen, heb je die Blake ook niet meer nodig. Losing streak dus ten einde, nu door naar de volgende game, bizar moeilijk schedule in het begin met een 6 game road trip in de west en games tegen Chicago, Atlanta en Cleveland gaat nu gelukkig een stuk makkelijker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Kevin McHale ontslagen bij de Rockets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 4 Losses achter elkaar. Wie denken jullie dat de opvolger gaat worden? Iets voor Mark Jackson? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Porzingis was enorm fijn gisteren zeg. Afflalo scheelt ook enorm. Mooi revanche genomen op Hornets, omdat we vorige week een fucking een fucking 0,5 sec. te laat waren met de buzzer. Bulls - Suns is wel een potje hoor. Maarja. Half 5. Morgen maar kijken. Speciaal voor [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten