Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

AxvMkjx.jpg

De FMovie 100 viert dit jaar zijn vijfde verjaardag met mij als organisator, dus dat betekent dat ik dit jaar wat extraatjes in petto heb. De eerste daarvan is dit opwarmertje; de FMovie 100 Jubileum-Quiz. Hierbij stel ik een aantal vragen, die jullie mij per PM kunnen beantwoorden (dus niet in dit topic!) en degene met de meeste punten wint de quiz. De winnaar krijgt een blu-ray van Sin City en mag daar bovenop vijf dvd's kiezen uit deze selectie:

• 8½

• Antichrist

• Caché

• Casablanca

• Eternal Sunshine of the Spotless Mind

• Fight Club

• Gladiator

• La haine

• Lost in Translation

• Mulholland Dr.

• Paris, Texas

• The Thin Red Line

• True Romance

• Zodiac

Na afloop neem ik contact op met de winnaar om deze keuze te maken en zal ik de films per post toesturen.

KqhRZwL.jpg

In totaal zijn er 50 punten te verdienen. Bij vraag 1, 2 en 3 wordt de procentuele afwijking van het gegeven antwoord afgetrokken van het maximaal te behalen punten (10, 10 en 5). Bij een gelijke stand heb ik een extra vraag die uitsluitsel moet geven.

Hierbij wil ik jullie vragen geen gebruik te maken van het afgelopen jaar door mij geüploade Excel-bestand, maar denk gewoon rustig na en gok er lekker op los. De oude topics doorscrollen staat uiteraard vrij. Ik kan hier geen controle op uitvoeren, maar ik vertrouw op jullie eerlijkheid.

wPhtBXj.jpg

De deadline stel ik in op 28 juni 2015.

hlhhVvh.jpg

01. Hoeveel films zijn er in totaal genoemd in de vier voorgaande FMovie-jaargangen?

02. Hoeveel verschillende regisseurs(-combinaties) hebben deze films gemaakt?

03. Wat is het gemiddelde jaartal van alle genoemde films (afgerond in 1 decimaal)?

04. Hoeveel films van de gebroeders Coen hebben de top 100 gehaald en welke waren dit?

05. Hoeveel Nederlandse films hebben de top 100 gehaald en welke zijn dit?

06. Van welke vijf landen zijn, na de VS, in alle edities de meeste films genoemd?

07. Noem drie van de vier Nederlandse films die in alle edities zijn genoemd?

08. Van welke drie regisseurs zijn de meeste films genoemd?

09. Welke twee regisseurs hebben meer dan 5 films in één top 100 gehad?

10. Welke twee films hebben op nummer 1 hebben gestaan?

11. Wat is de oudste film die in alle edities is genoemd?

12. Wat is de oudste film die ooit een top 100 heeft gehaald?

13. Hoeveel Harry Potter-films zijn in alle edities genoemd?

14. Wat is de duurste film die is gemaakt die de top 100 minimaal één keer heeft gehaald?

15. Wat is de film met de meeste karakters in de titel die de top 100 minimaal één keer heeft gehaald?

Geplaatst
  • Auteur

AxvMkjx.jpg

De FMovie 100 viert dit jaar zijn vijfde verjaardag met mij als organisator, dus dat betekent dat ik dit jaar wat extraatjes in petto heb. De eerste daarvan is dit opwarmertje; de FMovie 100 Jubileum-Quiz. Hierbij stel ik een aantal vragen, die jullie mij per PM kunnen beantwoorden (dus niet in dit topic!) en degene met de meeste punten wint de quiz. De winnaar krijgt een blu-ray van Sin City en mag daar bovenop vijf dvd's kiezen uit deze selectie:

• 8½

• Antichrist

• Caché

• Casablanca

• Eternal Sunshine of the Spotless Mind

• Fight Club

• Gladiator

• La haine

• Lost in Translation

• Mulholland Dr.

• Paris, Texas

• The Thin Red Line

• True Romance

• Zodiac

Na afloop neem ik contact op met de winnaar om deze keuze te maken en zal ik de films per post toesturen.

KqhRZwL.jpg

In totaal zijn er 50 punten te verdienen. Bij vraag 1, 2 en 3 wordt de procentuele afwijking van het gegeven antwoord afgetrokken van het maximaal te behalen punten (10, 10 en 5). Bij een gelijke stand heb ik een extra vraag die uitsluitsel moet geven.

Hierbij wil ik jullie vragen geen gebruik te maken van het afgelopen jaar door mij geüploade Excel-bestand, maar denk gewoon rustig na en gok er lekker op los. De oude topics doorscrollen staat uiteraard vrij. Ik kan hier geen controle op uitvoeren, maar ik vertrouw op jullie eerlijkheid.

wPhtBXj.jpg

De deadline stel ik in op 28 juni 2015.

hlhhVvh.jpg

01. Hoeveel films zijn er in totaal genoemd in de vier voorgaande FMovie-jaargangen?

02. Hoeveel verschillende regisseurs(-combinaties) hebben deze films gemaakt?

03. Wat is het gemiddelde jaartal van alle genoemde films (afgerond in 1 decimaal)?

04. Hoeveel films van de gebroeders Coen hebben de top 100 gehaald en welke waren dit?

05. Hoeveel Nederlandse films hebben de top 100 gehaald en welke zijn dit?

06. Van welke vijf landen zijn, na de VS, in alle edities de meeste films genoemd?

07. Noem drie van de vier Nederlandse films die in alle edities zijn genoemd?

08. Van welke drie regisseurs zijn de meeste films genoemd?

09. Welke twee regisseurs hebben meer dan 5 films in één top 100 gehad?

10. Welke twee films hebben op nummer 1 hebben gestaan?

11. Wat is de oudste film die in alle edities is genoemd?

12. Wat is de oudste film die ooit een top 100 heeft gehaald?

13. Hoeveel Harry Potter-films zijn in alle edities genoemd?

14. Wat is de duurste film die is gemaakt die de top 100 minimaal één keer heeft gehaald?

15. Wat is de film met de meeste karakters in de titel die de top 100 minimaal één keer heeft gehaald?

Geplaatst

Oew, tof plan. Ik zal hier in de aankomende week eens naar kijken :)

Geplaatst

Mooi hoor. Na de examens kijk ik ook wel eens of ik wat vragen kan beantwoorden. Ik kijk trouwens al enkele dagen uit naar de nieuwe FMovie Top 100. :)

Geplaatst

Awesome _O_ Heb al een aantal ideetjes maar ik ga er toch nog een weekje over broeden uiteraard. Films uit de persoonlijke collectie trouwens?

Geplaatst
  • Auteur
Awesome _O_ Heb al een aantal ideetjes maar ik ga er toch nog een weekje over broeden uiteraard. Films uit de persoonlijke collectie trouwens?

Klopt. Ik heb ze allemaal dubbel, dus waarom zou ik iemand anders er niet blij mee maken als onderdeel van een schaamteloos stukje promotie voor de uiteindelijke top 100?

Geplaatst

Ik hoef niet te winnen want ik heb geen bluray speler ;c

Alhoewel, de kans om een Casablanca DVD te winnen, die mag ik toch niet laten liggen.

Geplaatst

en tegen wanneer kunnen we fmmovie 2015 verwachten, ik kijk er al naar uit.

Lijstje trouwens al ingezonden omdat ik het bestand toch veel gebruik, en daar geen misbruik van wil maken.

Geplaatst
  • Auteur

Jullie hebben nog tot en met zondag!

[spoiler=tags]

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=7141]Tom[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=6690]iefow[/MENTION]; [MENTION=16456]Bundy.[/MENTION]; [MENTION=831]Goodfella[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=6708]Malinwa[/MENTION]; [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];

Geplaatst
Jullie hebben nog tot en met zondag!

[spoiler=tags]

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=7141]Tom[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=6690]iefow[/MENTION]; [MENTION=16456]Bundy.[/MENTION]; [MENTION=831]Goodfella[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=6708]Malinwa[/MENTION]; [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION];

Ik heb toch al 1.5 week geleden ingestuurd ;)?

Geplaatst

Top dit. Die prijzen hoeven voor mij niet eens. Ga er dit jaar er nog wat beter voor zitten dan afgrlopen jaar. Heb ook wat films voor een 2e keer gekeken om zo weer terug te halen hoe goed het nou was.

Geplaatst

Ik zie deze topic pas net voor het eerst, maar zie dat ik maar tot zondag heb om een lijstje in te sturen. Hopelijk heb ik daar dan nog de tijd voor.

Geplaatst

Deadline is alleen voor de quizvragen of niet? Niet voor de filmlijstjes zelf toch?

Geplaatst
  • Auteur
Deadline is alleen voor de quizvragen of niet? Niet voor de filmlijstjes zelf toch?

Dit is inderdaad alleen voor de quiz.

Geplaatst

Tof vinny, maar gaat hem voor mij nu niet worden. Heb sowieso geen idee van een antwoord op de meeste vragen en zit per vandaag voor een weekje in Lissabon.

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag is de laatste kans om in te leveren!

[spoiler=tags]

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; [MENTION=7141]Tom[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=6690]iefow[/MENTION]; [MENTION=16456]Bundy.[/MENTION]; [MENTION=831]Goodfella[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.