Michaelinho* Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 24 minuten geleden zei Satyr: Venken won van Robbie Knops, die gooit bij de concullega's van Nouveau 1. Ik gooi bij Nouveau 11. De afgelopen jaren werden hun kampioen en wij 2e. Roberto van Daele gooide in groep 1A mee, maar was niet zo succesvol. Roberto speelt ook bij Nouveau 1, maar hij gooit ook samen met mij in de Superleague. Tof man! Nu alles stil ligt vanwege corona hoe blijven jullie dan een beetje ‘in vorm’? Behalve zelf te trainen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 42 minuten geleden zei Michaelinho*: Tof man! Nu alles stil ligt vanwege corona hoe blijven jullie dan een beetje ‘in vorm’? Behalve zelf te trainen dan. Ja, niet. Ik sta iig niet uren per dag aan het bord. Ik loop een paar keer per dag langs het bord (hangt in de woonkamer) en gooi eens 9 pijlen en dan denk ik: 'Ik kan het nog' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 46 minuten geleden zei Satyr: Ja, niet. Ik sta iig niet uren per dag aan het bord. Ik loop een paar keer per dag langs het bord (hangt in de woonkamer) en gooi eens 9 pijlen en dan denk ik: 'Ik kan het nog' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Ha, Florian Hempel. Daar miest iemand uit mijn dartteam tegen toen we meededen met een groepje aan de Dutch Open Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 2 uur geleden zei Satyr: Ja, niet. Ik sta iig niet uren per dag aan het bord. Ik loop een paar keer per dag langs het bord (hangt in de woonkamer) en gooi eens 9 pijlen en dan denk ik: 'Ik kan het nog' ? Heb je in de superleague nog tegen Groningen gespeeld? Ken daar wel een aantal jongens van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Zojuist zei Vis: ? Heb je in de superleague nog tegen Groningen gespeeld? Ken daar wel een aantal jongens van. Nee, ik gooi in de regio Zuid/Oost. Als we promoveren, spelen we landelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Ah juist! Tof man! Vind het echt jammer dat we momenteel geen competitie kunnen spelen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Heeft Barney zijn tourkaart al binnen eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Q-school is dit jaar in twee fases opgedeeld. Hij heeft zich geplaatst voor de hoofdfase waarbij vanaf woensdag(?) de tourkaarten worden verdeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Vanaf morgen, er zijn echter niet heel veel kaarten en hij zal echt, echt goed moeten zijn. In de Europese Q school krijgen alleen de dagwinnaars een tourcard, dus elke dag wordt uitgespeeld, en maar een paar via de ranglijst. De verdeling is waarschijnlijk zo: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 20 uur geleden zei Richarð.: Teleurstellend waren vandaag Danny Baggish, wederom verloren in zijn eerste pot, Diogo Portela, zal op de laatste dag nog zeker minstens 1 punt moeten pakken, Anastasia Dobromyslova, moet morgen minstens twee keer winnen wil ze de tweede fase halen, en Alan Norris, lage gemiddeldes vandaag maar met 4 punten wel al redelijk zeker van de volgende fase. Baggish; begint de dag met een 6-0 overwinning. Portela; verliest z'n eerste wedstrijd van de voormalig zanger van Oasis en lijkt met 2 punten niet de tweede fase te gaan halen. Dobromyslova; wint haar eerste partij, maar nog niet overtuigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Op 12-2-2021 om 08:13 zei Michaelinho*: Goed om te weten! Misschien als corona maar voorbij is eens kijken of er hier in de buurt een vereniging is om bij aan te sluiten. Woon in Rozenburg (Z-H). En volgens mij zit er alleen een vereniging in Rotterdam of Hoogvliet. En op Hellevoet en/of Brielle? Heb een collega die eens deed darten in competitievorm, zal hem zo eens appen waar dat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Leonard Gates doet het vandaag een stuk beter dan de vorige twee dagen. Staat in de 'finale'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 (bewerkt) 25 minuten geleden zei Satyr: Leonard Gates doet het vandaag een stuk beter dan de vorige twee dagen. Staat in de 'finale'. En datzelfde geldt voor landgenoot Baggish. Momenteel 4-0 voor, gooit net onder de 100 gemiddeld. EDIT: Datzelfde geldt voor zin 1. Niet zin 2, aangezien Baggish nog niet in de "finale" staat. 13 februari 2021 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Lekker hoor, Kay Smeets pakt de dagwinst. Komt regelmatig een toernooitje gooien hier, maar hij gooit in Roermond/Weert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Zoals gezegd door Satyr hierboven, pakt Kay Smeets een plek bij de laatste vier vandaag. Ook de Amerikaan Leonard Gates en Duitsers Dragutin Horvat en Stefan Nilles zaten daarbij. In Engeland is er ook een Amerikaan die bij de laatste vier zit. En het is niemand minder dan Danny Baggish. Na twee teleurstellende dagen herpakt hij zich en plaatst zichzelf in de tweede fase. De overige drie plekken gaan naar de Ierse naamgenoot van de voormalig Oasis zanger, Liam Gallagher. en de Engelsen Lee Evans en Jarred Cole. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Jarred Cole is wel één van de grotere jonge talenten. Aantal keer al ver gekomen op jeugdtoernooien, voornamelijk bij de BDO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 1 uur geleden zei 007mark: Jarred Cole is wel één van de grotere jonge talenten. Aantal keer al ver gekomen op jeugdtoernooien, voornamelijk bij de BDO. Gooide gisteren ook al goed. Verloor toen de wedstrijd om bij de beste vier te komen, maar hij trof daar een sterk gooiende Askew. Zit heel consistent rond de 90 gemiddeld en zelfs eenmaal 100. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Spoiler Winnaars Groep 1A (54) Dagwinnaars: Adam Gawlas, Michael Plooy, Richard Veenstra, Lorenzo Pronk, Davy Proosten, Boris Koltsov, Michael Rasztovits, Lukas Wenig, Raymond van Barneveld, Nico Kurz, Franz Roetzsch, Jeremy van der Winkel Order of Merit: Geert de Vos, Ricardo Pietreczko, Steven Noster, Remo Mandiau, Moreno Blom, Wesley Plaisier, Sven Hilling, Patrick van den Boogaard, Michael Unterbuchner, Jeroen Mioch, Jiri Brejcha, Eimardo van Engelen, Jeffrey van Egdom, Niko Springer, Dennie Olde Kalter, El Abbas El Amri, Mindaugas Barauskas, Pero Ljubic, Sebastian Steyer, Jens Ziegler, Chris Landman, Mario Vandenbogaerde, Rene Eidams, Stefan Taferner, Jaimy van de Weerd, Rients Visser, Michael Stoeten, Marco Obst, Philip van Gasse, Gian van Veen, Patrik Kovacs, Andreas Toft Jorgensen, Karsten Koch, Kai Gotthardt, Ivan Springborg Poulsen, Artur Jaa, Gillian Koehoorn, Sven Fiedler, Roland Hol, Egor Tvorogov, Sebastian Pohl Winnaars Groep 1B (53) Dagwinnaars: Zoran Lerchbacher, Gary Mawson, Rusty-Jake Rodriguez, Jeffrey De Graaf, Davyd Venken, Ronny Huybrechts, Florian Hempel, José Justicia, Stefan Nilles, Dragutin Horvat, Kay Smeets, Leonard Gates Order of Merit: Marcel Gerdon, Gino Vos, Matt Campbell, Christian Kist, Arjan Konterman, Luc Peters, Jimmy Hendriks, Robbie Knops, Maikel Venema, Martijn Dragt, Stefan Bellmont, Danny van Trijp, Daniele Petri, Sergio Krassen, Michael Seemann, Michal Smejda, Patrick Bulen, Ryan de Vreede, Willem Mandigers, Veijo Viinikka, Arsen Ballaj, Robert Marijanovic, Jerry Hendriks, Gijsbert van Malsen, Kevin Blomme, Levy Frauenfelder, Johan Engstrom, Johan Engstrom, Laurent Toussaint, Dominique Goldberg, Owen Roelofs, Claus Bendix Nielsen, Veniamin Symeonidis, Eric Boyer, Jandirk de Groot, Thibault Tricole, Steve Wollener, Kevin Constantini, Thomas Junghans, Erik Meulenmeesters, Nico Schlund, Patrick Tringler, Daniel Meyer Automatisch geplaatst voor finalefase (17) Toni Alcinas Sebastian Bialecki Christian Bunse Jan Dekker Kevin Doets Marko Kantele John Michael Damian Mol Geert Nentjes Brian Raman Rowby-John Rodriguez Martin Schindler Benito van de Pas Vincent Van der Meer Jitse Van der Wal Maikel Verberk Niels Zonneveld Hierboven de complete lijst van 128 spelers die in Duitsland 13 tourkaarten gaan verdelen. Van zondag t/m woensdag zijn er vier speeldagen. Alle dagwinnaars pakken een kaart, gevolgd door de 9 spelers die de meeste overwinningen pakken op deze speeldagen. Als ik er uit deze lijst 13 moet noemen zou ik ongeveer op de volgende lijst terecht komen: Adam Gawlas Boris Koltsov Raymond van Barneveld Nico Kurz Geert de Vos Jeffrey de Graaf Dragutin Horvat Luc Peters Toni Alcinas Kevin Doets Geert Nentjes Martin Schindler Niels Zonneveld Benieuwd of ik er een paar goed kan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Zeg ik deze 13; Adam Gawlas Raymond van Barneveld Rowby-John Rodriguez Martin Schindler Toni Alcinas Niels Zonneveld Matt Campbell José Justicia Nico Kurz Boris Koltsov Michael Unterbuchner Geert de Vos Ricardo Pietreczko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Ik denk dat Richarð dichter bij de juiste namen zit. Zullen wel 10 van kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Dit zijn de namen voor Engeland; Spoiler Winnaars Groep 1ADagwinnaars: Eddie Lovely, Chas Barstow, Derek Coulson, Dale Hughes, Sam Booth, Ian Mackenzie, Mike Warburton, Jason Hogg, Christopher Bent, Ryan Hogarth, John Imrie, Kevin Painter Order of Merit: David Wawrzewski, Peter Hudson, John Brown, Josh McCarthy, Shane McGuirk, Kevin Thomas, Sam Cankett, Fallon Sherrock, Arron Monk, Brett Claydon, David Airey, Liam Meek, Jim McEwan, Adam Smith-Neale, Niall Culleton, Charlie Symons, Matt Jackson, Jaikob Selby-Rivas, Stephen Gallimore, Gordon Mathers, Jason Heaver, David Ladley, Nathan Girvan, Scott Williams, Kevin McDine, Haupai Puha, James Bailey, John Scott, Jack Main, Jack Vincent, Paul Mitchell, Steve Earley, Connor Scutt, Shaun McDonald, Graham Usher, Chris Quantock Winnaars Groep 1BDagwinnaars: Alan Soutar, Darren Beveridge, Kevin Burness, José Marquês, Mark Dudbridge, Jason Askew, Martin Heneghan, Paul Holloway, Lee Evans, Jarred Cole, Liam Gallagher, Daniel Baggish Order of Merit: Lloyd Pennell, Reece Colley, Lee Cocks, Jamie Clark, Rhys Davies, John O'Shea, Ben Cheeseman, Nick Fullwell, Martin Thomas, Robert Owen, A.J. Urmston-Toft, Alan Norris, Brian Hallas, Kyle Richardson, Kevin Garcia, Thomas Lovely, Lewis Pride, Darren Johnson, Lee Whitworth, Andy Jenkins, Martyn Turner, Prakash Jiwa, Adam Mould, Jonathan Wynn, Jock Watt, Jake Jones, Martin Lukeman, Aden Kirk, Ryan Palmer, Robert Rickwood, Ryan Harrington, Gary Butcher, Daniel Lee, Shane O'Connor, Justin Hood, Sean Fisher Automatisch geplaatst voor finalefase Scott Baker, Michael Barnard, Barrie Bates, Richie Burnett, Gavin Carlin, Matt Clark, Robert Collins, Joe Davis, Matthew Dennant, Nathan Derry, Andrew Gilding, Adrian Gray, Rhys Griffin, Adam Huckvale, Keelan Kay, Jamie Lewis, Scott Mitchell, Joe Murnan, Richard North, David Pallett, Nathan Rafferty, Reece Robinson, Kirk Shepherd, Simon Stevenson, Dom Taylor, Scott Taylor, Robert Thornton, Conan Whitehead, Carl Wilkinson, Jim Williams, Lewis Williams, Jon Worsley Ik verwacht deze 16; Alan Soutar José Marquês Jason Askew Josh McCarthy Fallon Sherrock Arron Monk Richard North Scott Mitchell Alan Norris Daniel Baggish Kevin Painter Dale Hughes Chas Barstow Kevin Burness Derek Coulson Robert Thornton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Stuk lastiger daar. Veel meer namen waar ik nog nooit van heb gehoord. Anyway, toch eens een poging doen: Ryan Hogarth Josh McCarthy Arron Monk Adam Smith-Neale Nathan Girvan Kevin Burness Jarred Cole Daniel Baggish John O'Shea Alan Norris Gavin Carlin Jamie Lewis Richard North Simon Stevenson Robert Thornton Jim Williams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Engeland zegt me helemaal niks, ik ken daar niemand, zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Jullie hebben geen vertrouwen in Benito? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten