Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Satyr:

Venken won van Robbie Knops, die gooit bij de concullega's van Nouveau 1. Ik gooi bij Nouveau 11. De afgelopen jaren werden hun kampioen en wij 2e. Roberto van Daele gooide in groep 1A mee, maar was niet zo succesvol. Roberto speelt ook bij Nouveau 1, maar hij gooit ook samen met mij in de Superleague.

Tof man! Nu alles stil ligt vanwege corona hoe blijven jullie dan een beetje ‘in vorm’? Behalve zelf te trainen dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Michaelinho*:

Tof man! Nu alles stil ligt vanwege corona hoe blijven jullie dan een beetje ‘in vorm’? Behalve zelf te trainen dan. 

Ja, niet. Ik sta iig niet uren per dag aan het bord. Ik loop een paar keer per dag langs het bord (hangt in de woonkamer) en gooi eens 9 pijlen en dan denk ik: 'Ik kan het nog'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Satyr:

Ja, niet. Ik sta iig niet uren per dag aan het bord. Ik loop een paar keer per dag langs het bord (hangt in de woonkamer) en gooi eens 9 pijlen en dan denk ik: 'Ik kan het nog'

?

Heb je in de superleague nog tegen Groningen gespeeld? Ken daar wel een aantal jongens van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf morgen, er zijn echter niet heel veel kaarten en hij zal echt, echt goed moeten zijn. In de Europese Q school krijgen alleen de dagwinnaars een tourcard, dus elke dag wordt uitgespeeld, en maar een paar via de ranglijst.

De verdeling is waarschijnlijk zo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Richarð.:

Teleurstellend waren vandaag Danny Baggish, wederom verloren in zijn eerste pot, Diogo Portela, zal op de laatste dag nog zeker minstens 1 punt moeten pakken, Anastasia Dobromyslova, moet morgen minstens twee keer winnen wil ze de tweede fase halen, en Alan Norris, lage gemiddeldes vandaag maar met 4 punten wel al redelijk zeker van de volgende fase.

Baggish; begint de dag met een 6-0 overwinning.

Portela; verliest z'n eerste wedstrijd van de voormalig zanger van Oasis en lijkt met 2 punten niet de tweede fase te gaan halen.

Dobromyslova; wint haar eerste partij, maar nog niet overtuigend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-2-2021 om 08:13 zei Michaelinho*:

Goed om te weten! Misschien als corona maar voorbij is eens kijken of er hier in de buurt een vereniging is om bij aan te sluiten. Woon in Rozenburg (Z-H). En volgens mij zit er alleen een vereniging in Rotterdam of Hoogvliet. 

En op Hellevoet en/of Brielle? Heb een collega die eens deed darten in competitievorm, zal hem zo eens appen waar dat was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Satyr:

Leonard Gates doet het vandaag een stuk beter dan de vorige twee dagen. Staat in de 'finale'.

En datzelfde geldt voor landgenoot Baggish. Momenteel 4-0 voor, gooit net onder de 100 gemiddeld.

EDIT: Datzelfde geldt voor zin 1. Niet zin 2, aangezien Baggish nog niet in de "finale" staat.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals gezegd door Satyr hierboven, pakt Kay Smeets een plek bij de laatste vier vandaag. Ook de Amerikaan Leonard Gates en Duitsers Dragutin Horvat en Stefan Nilles zaten daarbij.

In Engeland is er ook een Amerikaan die bij de laatste vier zit. En het is niemand minder dan Danny Baggish. Na twee teleurstellende dagen herpakt hij zich en plaatst zichzelf in de tweede fase. De overige drie plekken gaan naar de Ierse naamgenoot van de voormalig Oasis zanger, Liam Gallagher. en de Engelsen Lee Evans en Jarred Cole.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Jarred Cole is wel één van de grotere jonge talenten. Aantal keer al ver gekomen op jeugdtoernooien, voornamelijk bij de BDO.

Gooide gisteren ook al goed. Verloor toen de wedstrijd om bij de beste vier te komen, maar hij trof daar een sterk gooiende Askew. Zit heel consistent rond de 90  gemiddeld en zelfs eenmaal 100.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

Winnaars Groep 1A (54)
Dagwinnaars:
Adam Gawlas, Michael Plooy, Richard Veenstra, Lorenzo Pronk, Davy Proosten, Boris Koltsov, Michael Rasztovits, Lukas Wenig, Raymond van Barneveld, Nico Kurz, Franz Roetzsch, Jeremy van der Winkel

Order of Merit: Geert de Vos, Ricardo Pietreczko, Steven Noster, Remo Mandiau, Moreno Blom, Wesley Plaisier, Sven Hilling, Patrick van den Boogaard, Michael Unterbuchner, Jeroen Mioch, Jiri Brejcha, Eimardo van Engelen, Jeffrey van Egdom, Niko Springer, Dennie Olde Kalter, El Abbas El Amri, Mindaugas Barauskas, Pero Ljubic, Sebastian Steyer, Jens Ziegler, Chris Landman, Mario Vandenbogaerde, Rene Eidams, Stefan Taferner, Jaimy van de Weerd, Rients Visser, Michael Stoeten, Marco Obst, Philip van Gasse, Gian van Veen, Patrik Kovacs, Andreas Toft Jorgensen, Karsten Koch, Kai Gotthardt, Ivan Springborg Poulsen, Artur Jaa, Gillian Koehoorn, Sven Fiedler, Roland Hol, Egor Tvorogov, Sebastian Pohl

Winnaars Groep 1B (53)
Dagwinnaars:
Zoran Lerchbacher, Gary Mawson, Rusty-Jake Rodriguez, Jeffrey De Graaf, Davyd Venken, Ronny Huybrechts, Florian Hempel, José Justicia, Stefan Nilles, Dragutin Horvat, Kay Smeets, Leonard Gates

Order of Merit: Marcel Gerdon, Gino Vos, Matt Campbell, Christian Kist, Arjan Konterman, Luc Peters, Jimmy Hendriks, Robbie Knops, Maikel Venema, Martijn Dragt, Stefan Bellmont, Danny van Trijp, Daniele Petri, Sergio Krassen, Michael Seemann, Michal Smejda, Patrick Bulen, Ryan de Vreede, Willem Mandigers, Veijo Viinikka, Arsen Ballaj, Robert Marijanovic, Jerry Hendriks, Gijsbert van Malsen, Kevin Blomme, Levy Frauenfelder, Johan Engstrom, Johan Engstrom, Laurent Toussaint, Dominique Goldberg, Owen Roelofs, Claus Bendix Nielsen, Veniamin Symeonidis, Eric Boyer, Jandirk de Groot, Thibault Tricole, Steve Wollener, Kevin Constantini, Thomas Junghans, Erik Meulenmeesters, Nico Schlund, Patrick Tringler, Daniel Meyer

Automatisch geplaatst voor finalefase (17)
Toni Alcinas

Sebastian Bialecki

Christian Bunse

Jan Dekker

Kevin Doets

Marko Kantele

John Michael

Damian Mol

Geert Nentjes

Brian Raman

Rowby-John Rodriguez

Martin Schindler

Benito van de Pas

Vincent Van der Meer

Jitse Van der Wal

Maikel Verberk

Niels Zonneveld

Hierboven de complete lijst van 128 spelers die in Duitsland 13 tourkaarten gaan verdelen. Van zondag t/m woensdag zijn er vier speeldagen. Alle dagwinnaars pakken een kaart, gevolgd door de 9 spelers die de meeste overwinningen pakken op deze speeldagen. Als ik er uit deze lijst 13 moet noemen zou ik ongeveer op de volgende lijst terecht komen:

Adam Gawlas
Boris Koltsov

Raymond van Barneveld

Nico Kurz
Geert de Vos
Jeffrey de Graaf
Dragutin Horvat
Luc Peters

Toni Alcinas

Kevin Doets
Geert Nentjes

Martin Schindler

Niels Zonneveld

Benieuwd of ik er een paar goed kan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn de namen voor Engeland;

Spoiler

Winnaars Groep 1A
Dagwinnaars: Eddie Lovely, Chas Barstow, Derek Coulson, Dale Hughes, Sam Booth, Ian Mackenzie, Mike Warburton, Jason Hogg, Christopher Bent, Ryan Hogarth, John Imrie, Kevin Painter

Order of Merit: David Wawrzewski, Peter Hudson, John Brown, Josh McCarthy, Shane McGuirk, Kevin Thomas, Sam Cankett, Fallon Sherrock, Arron Monk, Brett Claydon, David Airey, Liam Meek, Jim McEwan, Adam Smith-Neale, Niall Culleton, Charlie Symons, Matt Jackson, Jaikob Selby-Rivas, Stephen Gallimore, Gordon Mathers, Jason Heaver, David Ladley, Nathan Girvan, Scott Williams, Kevin McDine, Haupai Puha, James Bailey, John Scott, Jack Main, Jack Vincent, Paul Mitchell, Steve Earley, Connor Scutt, Shaun McDonald, Graham Usher, Chris Quantock

Winnaars Groep 1B
Dagwinnaars: Alan Soutar, Darren Beveridge, Kevin Burness, José Marquês, Mark Dudbridge, Jason Askew, Martin Heneghan, Paul Holloway, Lee Evans, Jarred Cole, Liam Gallagher, Daniel Baggish

Order of Merit: Lloyd Pennell, Reece Colley, Lee Cocks, Jamie Clark, Rhys Davies, John O'Shea, Ben Cheeseman, Nick Fullwell, Martin Thomas, Robert Owen, A.J. Urmston-Toft, Alan Norris, Brian Hallas, Kyle Richardson, Kevin Garcia, Thomas Lovely, Lewis Pride, Darren Johnson, Lee Whitworth, Andy Jenkins, Martyn Turner, Prakash Jiwa, Adam Mould, Jonathan Wynn, Jock Watt, Jake Jones, Martin Lukeman, Aden Kirk, Ryan Palmer, Robert Rickwood, Ryan Harrington, Gary Butcher, Daniel Lee, Shane O'Connor, Justin Hood, Sean Fisher

Automatisch geplaatst voor finalefase
Scott Baker, Michael Barnard, Barrie Bates, Richie Burnett, Gavin Carlin, Matt Clark, Robert Collins, Joe Davis, Matthew Dennant, Nathan Derry, Andrew Gilding, Adrian Gray, Rhys Griffin, Adam Huckvale, Keelan Kay, Jamie Lewis, Scott Mitchell, Joe Murnan, Richard North, David Pallett, Nathan Rafferty, Reece Robinson, Kirk Shepherd, Simon Stevenson, Dom Taylor, Scott Taylor, Robert Thornton, Conan Whitehead, Carl Wilkinson, Jim Williams, Lewis Williams, Jon Worsley

Ik verwacht deze 16;

Alan Soutar

José Marquês

Jason Askew

Josh McCarthy

Fallon Sherrock

Arron Monk

Richard North

Scott Mitchell

Alan Norris

Daniel Baggish

Kevin Painter

Dale Hughes

Chas Barstow

Kevin Burness

Derek Coulson

Robert Thornton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuk lastiger daar. Veel meer namen waar ik nog nooit van heb gehoord. Anyway, toch eens een poging doen:

Ryan Hogarth

Josh McCarthy

Arron Monk
Adam Smith-Neale

Nathan Girvan
Kevin Burness
Jarred Cole

Daniel Baggish

John O'Shea
Alan Norris

Gavin Carlin
Jamie Lewis