Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Haha echt niet he. Taylor gaf een heel laf handje en vertelde dat MvG niet mocht juichen toen die won. In iedergeval meer ingetogen.

Heb je dat gelezen of gehoord ergens? Zo ja dan klopt het natuurlijk. Waar ik op doel is dat Taylor zei na de wedstrijd dat mensen niet moeten kijken van ''oh die Taylor heeft het laten liggen, maar juist knap dat die Van Gerwen die kansen heeft gepakt'' dat is toch een mooi ''gebaar'' om niet te zeggen dat hij vanwege zichzelf verloor of dat Mikey won vanwege zijn falen maar gewoon Van Gerwen loven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je dat gelezen of gehoord ergens? Zo ja dan klopt het natuurlijk. Waar ik op doel is dat Taylor zei na de wedstrijd dat mensen niet moeten kijken van ''oh die Taylor heeft het laten liggen, maar juist knap dat die Van Gerwen die kansen heeft gepakt'' dat is toch een mooi ''gebaar'' om niet te zeggen dat hij vanwege zichzelf verloor of dat Mikey won vanwege zijn falen maar gewoon Van Gerwen loven.

Gehoord en gelezen ja. MvG heb ik trouwens helemaal geen contact mee oid. Ken wel wat spelers van de tour persoonlijk, vandaar dat je Wade zn gedrag niet te erg mag opvatten vanwege zn ziekte vind ik. Taylor moet daarboven staan. Trouwens gigantisch veel respect voor Taylor dat 'ie weer zo gigantisch heeft gespeeld laatste weken. Nog steeds de nummer 1 samen met MvG.

Sven Groen vandaag gekwalificeerd voor PDC WK. Komt uit Wijhe, 20 jaar. Vanaf zijn 14e ofzo al aan het werk gezien, ben benieuwd. Heeft best lang geduurd voor hij een beetje doorgebroken is, gezien de hype die al jaren hier in de regio om hem heen hangt

Hehe, paar jongens die ik ken zijn ook geweest vandaag. Had eerlijk gezegd eerder een Mike Zuydwijk, Michels, Oosterhuis of Vos verwacht. Oosterhuis is ziek goed op vloertoernooien en kan echt heel veel beter dan de GSoD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben hier ook één die vaak meedoen aan die toernooien. Hij haalt vaak net de laatste ronde niet voor de tv toernooien (verloren van o.a v/d Voort, RJ Rodriguez en Suljovic).

Ook is er een die nog beter is, maar die wil die toernooien niet af. Heeft twee kinderen en een drukke baan. Ik heb twee keer tegen hem gegooid, die gooit niks boven de 15 pijlen per leg, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben hier ook één die vaak meedoen aan die toernooien. Hij haalt vaak net de laatste ronde niet voor de tv toernooien (verloren van o.a v/d Voort, RJ Rodriguez en Suljovic).

Ook is er een die nog beter is, maar die wil die toernooien niet af. Heeft twee kinderen en een drukke baan. Ik heb twee keer tegen hem gegooid, die gooit niks boven de 15 pijlen per leg, hahahaha

Jerry Hendriks toevallig?
Link naar opmerking
Deel via andere websites