Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Dit is dus geweldig he. Dit was de 1-2, Luc gooide hierna 180, 134, 100, uit en nu is het 22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Baggish moet ook zo gooien, die gaan we mooi even volgen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Luc Peters - Danny van trijp moet wel de beste pot van de dag zijn. Luc verliest 'm met 96 gemiddeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 14 minuten geleden zei Richarð.: Baggish moet ook zo gooien, die gaan we mooi even volgen vandaag. Oud finalist Mark Dudbridge ook zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Baggish gooit voorlopig even niks, relatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Satyr: Luc Peters - Danny van trijp moet wel de beste pot van de dag zijn. Luc verliest 'm met 96 gemiddeld Ik zie het nu ja, bizar zeg. Van Trijp vooral een paar hele dikke 100+ finishes gegooid zie ik. 11 februari 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Baggish gooit voorlopig even niks, relatief Is niet veel, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Venken en Bulen naar de laatste 8, die gooien bij ons in de competitie op donderdag. Bulen is zo'n alles of niets speler, die kan gerust 100 gemiddeld gooien en de pot er na geen zin hebben en 43 gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Baggish knokt zich terug tot 5-5 na een 5-2 achterstand en mist vervolgens 3 wedstrijdpijlen op tops. Tegenstander gooit vervolgens 91 uit. Baggish out op dag 1. Portela gooit momenteel ook. Staat 5-1 voor en lijkt makkelijk door te gaan. Dobromyslova ook aan het gooien at the moment. Die staat op 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Jeffrey de Graaf heeft z'n final phase plek in ieder geval alvast binnen. Wel ten koste Danny van Trijp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Jeffrey de Graaf heeft z'n final phase plek in ieder geval alvast binnen. Wel ten koste Danny van Trijp. Nice, Jeffrey is een aardige kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Die had een zware loting zeg, meer dan verdient dat hij 'm pakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Zojuist zei Satyr: Die had een zware loting zeg, meer dan verdient dat hij 'm pakt En zo'n beetje alle Nederlanders er uit getikt En inderdaad niet de minste namen. Mandigers, Kist, De Vreede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Marques tegen Askew even zitten kijken. Beide speelde prima vandaag en dat resulteerde in een spannende pot op hoog niveau. Zaten beide rond de 100 gemiddeld lange tijd, maar dat zakte af naar respectievelijk 92 en 95. Marques gaat er uiteindelijk met de winst vandoor, 6-5 werd het. Beide namen om in de gaten te houden te komende dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Spelers die vandaag de laatste 16 haalden, zijn vrijwel zeker voor de 2e fase. Tenzij er de komende dagen 8 man met nu nul punten dagwinnaar worden. Morgen wordt dus een leuke dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 19 minuten geleden zei Richarð.: Marques tegen Askew even zitten kijken. Beide speelde prima vandaag en dat resulteerde in een spannende pot op hoog niveau. Zaten beide rond de 100 gemiddeld lange tijd, maar dat zakte af naar respectievelijk 92 en 95. Marques gaat er uiteindelijk met de winst vandoor, 6-5 werd het. Beide namen om in de gaten te houden te komende dagen. En doet dan dit niet veel later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 10 uur geleden zei Michaelinho*: Dat is behoorlijk zuur ja.. Vind het overigens wel een bijzondere keuze om Q-school te gaan doen als je gemiddeld zo'n 50-60 gooit. Leuk voor de ervaring snap ik, maar dan is 450 pond (of euro?) toch best een hoop geld voor een beetje ervaring Ik ben nu zelf weer zo'n 1,5-2 maanden bezig. En als ik een beetje een normale dag heb moet ik ergens rond de 55 kunnen gooien nu. Maar als de dubbels niet lopen keldert het natuurlijk al enorm. Ben nooit lid geweest van een team en heb ook nog nooit een competitieve wedstrijd gespeeld. Maar volgens mij heb je het met dat gemiddelde al lastig in de gemiddelde dartcompetitie Loting EU Toon verborgen inhoud Board 1 B1 FIRST Kist, Christian vs. Hermann, Joshua B1 NEXT Boyer, Eric vs. Mandigers, Willem B1 SOON De Graaf, Jeffrey vs. Thiel, Dominik B1 BYE Engstrom, Johan vs. Pending Board 2 B2 FIRST De Vreede, Ryan vs. Roelofs, Owen B2 NEXT Elia, Alexander vs. Keine, Sebastian B2 SOON Notzon, Marcel vs. Schlund, Nico B2 BYE Koenig, Florian vs. Pending Board 3 B3 FIRST Jansen, Marco vs. Seemann, Michael B3 NEXT Burock, Pascal vs. Kristensen, Tom Veje B3 SOON Peters, Luc vs. Gates, Leonard B3 BYE Miesen, Sven vs. Pending Board 4 B4 FIRST Delcourt, Jean-Pierre vs. Horvat, Dragutin B4 NEXT Justicia, José vs. Schlichting, David B4 SOON Nanos, Georgios vs. van Trijp, Danny B4 BYE Beeton, Andrew vs. Pending Board 5 B5 FIRST Mawson, Gary vs. Meulenmeesters, Erik B5 NEXT Nielsen, Claus Bendix vs. Skoda, Daniel B5 SOON Klas, Daniel vs. Rohmann Andersen, Brian B5 BYE Goncalves, Joaquim vs. Pending Board 6 B6 FIRST Vos, Gino vs. Herwede, Kai B6 NEXT Draisbach, Alexander vs. Gerdon, Marcel B6 SOON de Groot, Jandirk vs. Van Wauwe, Kevin B6 BYE Wyss, Sandro vs. Pending Board 7 B7 FIRST Mueller, Nic vs. Van malsen, Gijsbert B7 NEXT Jentschke, Christian vs. Huybrechts, Ronny B7 SOON Hendriks, Jimmy vs. Diemer, Dominik B7 BYE May, Tim vs. Pending Board 8 B8 FIRST Holtkamp, Ole vs. Campbell, Matt B8 NEXT van Velzen, Marvin vs. Venken, Davyd B8 SOON Nilles, Stefan vs. Hempel, Florian B8 T128 Hendriks, Jerry vs. Hoentsch, Tobias Board 9 B9 FIRST Smejda, Michal vs. Goldberg, Dominique B9 NEXT Morrison, Steven vs. Knops, Robbie B9 SOON Poge, Mike vs. Rodriguez, Rusty-Jake B9 BYE Breitenmoser, Joel vs. Pending Board 10 B10 FIRST Rosi, David vs. Dragt, Martijn B10 NEXT Zwally, Marcel vs. Maier, Fabian B10 SOON Frauenfelder, Levy vs. Klose, Daniel B10 BYE Karaca, Hatman vs. Pending Board 11 B11 FIRST Junghans, Thomas vs. Lindl, Christopher B11 NEXT Lambertsen, Bent vs. Hubinger, Peter B11 SOON Papezik, Karel vs. Bulen, Patrick B11 BYE Petri, Daniele vs. Pending Board 12 B12 FIRST Repic, Goran vs. De Loos, Mathieu B12 NEXT Venema, Maikel vs. Symeonidis, Veniamin B12 SOON Rava, Mike vs. Tessmann, Danny B12 BYE Blomme, Kevin vs. Pending Board 13 B13 FIRST Ballaj, Arsen vs. Einenkel, Klaus-Dieter B13 NEXT Krassen, Sergio vs. Muhlheim, Mirko B13 SOON Zwergel, Julian vs. Philippi, Colin B13 BYE de Jong, Joey vs. Pending Board 14 B14 FIRST Wollener, Steve vs. Kapar, Murat B14 NEXT Konterman, Arjan vs. Coenders, Sam B14 SOON Wedler, Mike vs. Schierbrock, Nils B14 BYE Smeets, Kay vs. Pending Board 15 B15 FIRST Hausler, Michael vs. Szabo, Eduard B15 NEXT Marijanovic, Robert vs. Klein, Alexander B15 SOON Costantini, Kevin vs. Kaya, Fetih B15 BYE Viinikka, Veijo vs. Pending Board 16 B16 FIRST Tringler, Patrick vs. Straver, Dustin B16 NEXT Bellmont, Stefan vs. Tricole, Thibault B16 SOON Toussaint, Laurent vs. Seemann, Miro B16 T128 Lerchbacher, Zoran vs. Luckow, Ole Ik gooi nu zelf pas 2 (of eigenlijk anderhalf) seizoen competitie hier in Groningen. Seizoen 1 was alles nieuw natuurlijk en legde ik mijzelf veel te veel druk op natuurlijk. Daardoor bleef ik een wedstrijd of 5 zonder punt/overwinning. Na de 1e overwinning viel er een last van de schouder en begon ik beter te gooien. Gelukkig deed mijn team het wel goed en kon ik in de koppels nog wel eens het verschil maken, dat scheelt veel voor de gemoedstoestand ;-) Dat seizoen werden we direct kampioen na het seizoen ervoor ook al kampioen te worden in de 3e divisie (zonder mij). In de 1e divisie kon ik ook aardig meekomen. Ik was absoluut niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste! Gewoon een grijze middenmoter :-) Waar iedereen dacht dat we stijf zouden degraderen en ook hier als team de eerste 5 wedstrijden niet kon winnen, kregen we het opeens op de heupen en pakten veel punten tegen titelkandidaten. Zo klommen we naar plek 5 van de 12. Oh ja, wat ik wilde zeggen is dat je met een gemiddelde van 55-60 best mee kan komen in de 1e divisie. Met een goeie dag gooi ik 65 en een mindere dag onder in de 50. Een leuk team en gezelligheid, dat zijn de factoren voor leuke avonden en dan ga ja vanzelf beter gooien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 9 uur geleden zei Vis: Ik gooi nu zelf pas 2 (of eigenlijk anderhalf) seizoen competitie hier in Groningen. Seizoen 1 was alles nieuw natuurlijk en legde ik mijzelf veel te veel druk op natuurlijk. Daardoor bleef ik een wedstrijd of 5 zonder punt/overwinning. Na de 1e overwinning viel er een last van de schouder en begon ik beter te gooien. Gelukkig deed mijn team het wel goed en kon ik in de koppels nog wel eens het verschil maken, dat scheelt veel voor de gemoedstoestand ;-) Dat seizoen werden we direct kampioen na het seizoen ervoor ook al kampioen te worden in de 3e divisie (zonder mij). In de 1e divisie kon ik ook aardig meekomen. Ik was absoluut niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste! Gewoon een grijze middenmoter :-) Waar iedereen dacht dat we stijf zouden degraderen en ook hier als team de eerste 5 wedstrijden niet kon winnen, kregen we het opeens op de heupen en pakten veel punten tegen titelkandidaten. Zo klommen we naar plek 5 van de 12. Oh ja, wat ik wilde zeggen is dat je met een gemiddelde van 55-60 best mee kan komen in de 1e divisie. Met een goeie dag gooi ik 65 en een mindere dag onder in de 50. Een leuk team en gezelligheid, dat zijn de factoren voor leuke avonden en dan ga ja vanzelf beter gooien! Goed om te weten! Misschien als corona maar voorbij is eens kijken of er hier in de buurt een vereniging is om bij aan te sluiten. Woon in Rozenburg (Z-H). En volgens mij zit er alleen een vereniging in Rotterdam of Hoogvliet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 30 minuten geleden zei Michaelinho*: Goed om te weten! Misschien als corona maar voorbij is eens kijken of er hier in de buurt een vereniging is om bij aan te sluiten. Woon in Rozenburg (Z-H). En volgens mij zit er alleen een vereniging in Rotterdam of Hoogvliet. Lijkt me sterk, zo'n beetje elke buurt/wijk heeft wel een dartteam tegenwoordig. Zeker als er een competitie is met een 3e en 4e divisie, dan moet er echt wel wat in jouw buurt ziten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 11 minuten geleden zei Satyr: Lijkt me sterk, zo'n beetje elke buurt/wijk heeft wel een dartteam tegenwoordig. Zeker als er een competitie is met een 3e en 4e divisie, dan moet er echt wel wat in jouw buurt ziten Met googlen kwam ik nog niet heel ver . Iets beter zoeken nog denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Zojuist zei Michaelinho*: Met googlen kwam ik nog niet heel ver . Iets beter zoeken nog denk ik. Nee, de meeste clubs hebben geen website oid. Zoek eerst de naam van de competitie daar en dan kun je vaak op hun site wel zien waar de clubs zitten. Ik denk dat je hier wel wat mee kan: http://www.rdodarts.nl/rdo/index.php?pageid=home Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 En anders misschien www.dswn.nl Heb geen idee welke regio het exact is. Volgens mij wat met in en rond Den Haag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Net weer een potje tegen de Dartcounter Dartbot gespeeld (Dartbot op 45 gem.). Ik eindigde op 54.36 gemiddeld met 50% op de dubbels. En dat laatste is echt uitzonderlijk voor me. Gooide een 116 finish, mistte de 1e op T20 en die vloog in de single bull, om het vervolgens af te maken via T17 en Tops . Gooide verder nog 84, 54 en 42 uit binnen 3 pijlen. Scorend liep het niet geweldig, veel 41/45/60. Te weinig 81/85/100 etc. V.w.b Q-School ik zie dat Baggish er al weer in de eerste ronde uit lag . Matt Campbell is in de EU variant ook lekker bezig vandaag. Mandigers ten koste van De Vreede door naar de laatste 16, Kist lijkt zich daar ook bij te voegen. Hopen dat Luc Peters het ook lukt tegen die Italiaan. Owen Roelofs geveegd tegen een Zwitser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Q-School update; verliezend WK finalist Mark Dudbridge wint eenvoudig zijn kwartfinale pot met 6-0 en plaatst zich rechtstreeks voor de tweede fase. Bij hem voegen Jason Askew, die gisteren ook al goed speelde, Paul Holloway en de Ier Martin Heneghan. In Duitsland eindigen twee gevestigde namen bij de laatste vier; good old Ronny Huybrechts, die 4 van zijn 5 wedstrijden met 6-0 won en de Spanjaard José Justicia. De overige twee plekken gingen naar Davyd Venken, die bij Satyr in de competitie gooit en Florian Hempel, die Kist versloeg. Laatstgenoemde is echter vrijwel zeker geplaatst voor de tweede fase op zondag met zijn 4 punten. Teleurstellend waren vandaag Danny Baggish, wederom verloren in zijn eerste pot, Diogo Portela, zal op de laatste dag nog zeker minstens 1 punt moeten pakken, Anastasia Dobromyslova, moet morgen minstens twee keer winnen wil ze de tweede fase halen, en Alan Norris, lage gemiddeldes vandaag maar met 4 punten wel al redelijk zeker van de volgende fase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Venken won van Robbie Knops, die gooit bij de concullega's van Nouveau 1. Ik gooi bij Nouveau 11. De afgelopen jaren werden hun kampioen en wij 2e. Roberto van Daele gooide in groep 1A mee, maar was niet zo succesvol. Roberto speelt ook bij Nouveau 1, maar hij gooit ook samen met mij in de Superleague. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten