Satyr Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 18 minuten geleden zei 007mark: Vooral de kosten voor drinken moet je niet onderschatten Die heb ik dan weer niet, dat scheelt zo 100 euro per dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Satyr: Heel simpel: Geld. Of beter, geen geld Normaal, zonder corona, kost het je 450 euro om mee te doen en dan moet je nog 5 dagen in een hotel en je moet eten en drinken. Dat is ongeveer 1000 euro. Nu, met corona, moet je minimaal 2 dagen extra in een verplicht hotel á 85 per nacht. De jongens die doorgaan, zoals Proosten, beginnen zondag aan fase twee en zitten dus tot minstens woensdag de 17e in dat hotel. Mogen nergens heen en alleen maar op de kamer blijven. Remo Mandiau, die ik ook ken, heeft de tweede fase gehaald en is nu al 1300 euro kwijt aan verplichte hotelkosten en inschrijfgeld. En dan moet hij nog eten en drinken. En wat de meesten vergeten: Je hebt twee jaar een Tourcard als je wint, dus je reist twee jaar elk weekend naar Engeland voor toernooien. Kortom, je bent op basis van normaal eten en drinken zo'n 15 tot 20.000 euro kwijt in twee jaar. Ik zag laatst zo’n video van Matthew Edgar en die vertelde precies dit inderdaad. Los van het feit dat je ook al je vrije tijd en vakanties en dat soort dingen moet opofferen. 9 februari 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Hij heeft een leuk YouTube kanaal he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 20 minuten geleden zei Satyr: Hij heeft een leuk YouTube kanaal he Ja zeker! Sinds kort geabonneerd, maar echt leuke insights in de dartwereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 16 uur geleden zei Satyr: Heel simpel: Geld. Of beter, geen geld Normaal, zonder corona, kost het je 450 euro om mee te doen en dan moet je nog 5 dagen in een hotel en je moet eten en drinken. Dat is ongeveer 1000 euro. Nu, met corona, moet je minimaal 2 dagen extra in een verplicht hotel á 85 per nacht. De jongens die doorgaan, zoals Proosten, beginnen zondag aan fase twee en zitten dus tot minstens woensdag de 17e in dat hotel. Mogen nergens heen en alleen maar op de kamer blijven. Remo Mandiau, die ik ook ken, heeft de tweede fase gehaald en is nu al 1300 euro kwijt aan verplichte hotelkosten en inschrijfgeld. En dan moet hij nog eten en drinken. En wat de meesten vergeten: Je hebt twee jaar een Tourcard als je wint, dus je reist twee jaar elk weekend naar Engeland voor toernooien. Kortom, je bent op basis van normaal eten en drinken zo'n 15 tot 20.000 euro kwijt in twee jaar. Als wij nou met mekaar een paar tientjes lappen voor de fun, dan hebben we dat bedrag toch zo bij elkaar? Kun je in elk geval een keer mee doen om te kijken waar je staat. Ik kan me voorstellen dat je met zo'n tourkaart op zak echt wel wat sponsors kunt ronselen. Mocht je ooit besluiten een inzameling te doen oid voor een shot op die q-school, count me in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Hahaha, dankjewel. Als ik de lotto win, neem ik je mee als mental coach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Op dag drie is het raak voor de grote namen. Barney en Kurz pakken een plek bij de laatste vier. Geert de Vos begint nu aan zijn wedstrijd om zich bij de laatste vier te komen. De vierde wedstrijd is een Duits onderonsje tussen Roetzsch en Hilling. In de UK een goede dag voor Painter, die straks gaat gooien voor een plek bij de laatste vier. Ferrock ook nog in de running voor die plek. Zij wacht momenteel op de wedstrijd tussen Symons en Bailey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Jeremy vd Winkel is ook een hele goede darter, die gun ik het meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 7 minuten geleden zei Satyr: Jeremy vd Winkel is ook een hele goede darter, die gun ik het meer Pakt uiteindelijk ook de winst. De Vos ging toch al makkelijk door via de ranking. Roetzsch pakte de winst in de andere partij. Dus vandaag Barney, Kurz (Dui), Roetzsch (Dui) en Van de Winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 In Engeland pakken Christopher Bent (Eng), Ryan Hogarth (Sch), John Imrie (Eng) en good old Kevin Painter (Eng) de winst bij de laatste vier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 1 uur geleden zei Richarð.: In Engeland pakken Christopher Bent (Eng), Ryan Hogarth (Sch), John Imrie (Eng) en good old Kevin Painter (Eng) de winst bij de laatste vier. Vooral ‘opvallend’ dat Wayne Warren, laatste BDO wereldkampioen een wonder nodig heeft om nog door te komen . Zegt iets over zijn niveau, maar ook zeker over het algehele niveau op Q-School. En dan te bedenken dat het nog de ‘voorrondes’ zijn. Komende 3 dagen ook de verrichtingen van de andere Nederlanders volgen. Onder andere Ryan de Vreede komt dan in actie. En in de finaleronde vooral benieuwd wat zo’n Jan Dekker en Benito van de Pas presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Vooral ‘opvallend’ dat Wayne Warren, laatste BDO wereldkampioen een wonder nodig heeft om nog door te komen . Zegt iets over zijn niveau, maar ook zeker over het algehele niveau op Q-School. En dan te bedenken dat het nog de ‘voorrondes’ zijn. Komende 3 dagen ook de verrichtingen van de andere Nederlanders volgen. Onder andere Ryan de Vreede komt dan in actie. En in de finaleronde vooral benieuwd wat zo’n Jan Dekker en Benito van de Pas presteren. Naar mijn weten is Wayne Warren uitgeschakeld en heeft hij zelfs geen mogelijkheid meer om door te komen. Vooral zijn eerste dag, waar hij in de eerste wedstrijd direct al verloor, nekt hem. En naar Dekker en Van de Pas ben ik ook benieuwd. Twee namen die ik zeker in de gaten ga houden. Zelfde geldt voor Nentjes, Zonneveld, de Duitser Schindler en Oostenrijker Rowby-John. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Vooral ‘opvallend’ dat Wayne Warren, laatste BDO wereldkampioen een wonder nodig heeft om nog door te komen . Zegt iets over zijn niveau, maar ook zeker over het algehele niveau op Q-School. En dan te bedenken dat het nog de ‘voorrondes’ zijn. Komende 3 dagen ook de verrichtingen van de andere Nederlanders volgen. Onder andere Ryan de Vreede komt dan in actie. En in de finaleronde vooral benieuwd wat zo’n Jan Dekker en Benito van de Pas presteren. Dekker heeft nooit die stabiliteit in zijn spel kunnen krijgen. Gooit soms wereldtop scores, om wedstrijden erna weer te falen. Jammer wel, stond in zijn jeugdjaren toch wel te boek als een heel groot talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 52 minuten geleden zei Richarð.: Naar mijn weten is Wayne Warren uitgeschakeld en heeft hij zelfs geen mogelijkheid meer om door te komen. Vooral zijn eerste dag, waar hij in de eerste wedstrijd direct al verloor, nekt hem. En naar Dekker en Van de Pas ben ik ook benieuwd. Twee namen die ik zeker in de gaten ga houden. Zelfde geldt voor Nentjes, Zonneveld, de Duitser Schindler en Oostenrijker Rowby-John. Zonneveld stond op 1 (in ieder geval top 5 dacht ik) bij de bookies voor het halen van z’n tourkaart. Dacht zoiets gezien te hebben op YT bij Mathew Edgar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Niels komt hier uit de buurt. Enorm aardige gast, dus gun het hem enorm. Van Dekker en Van de Pas verwacht ik eerlijk gezegd niet zo veel. Kevin Doets zouden jullie ook op moeten letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 De wedstrijden zijn zo meteen weer te volgen op https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdceuqs21s1be1 Geen beelden, alleen scores Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 4 minuten geleden zei Satyr: De wedstrijden zijn zo meteen weer te volgen op https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdceuqs21s1be1 Geen beelden, alleen scores Heerlijk dit ja. Zit al 3 dagen lekker alles te volgen Als ik dan zie dat er een keer een deelnemer een gemiddelde van 55 gooit denk ik, goh dat kan ik ook (1x in de maand en verder niet, maar oke ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 In Europa is een Pool door die twee keer won met 50 gemiddeld. Haalde dus 1 punt en dat was net genoeg. Lullig voor iemand die 3x tegen een goede speler moest en verloor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Dat is behoorlijk zuur ja.. Vind het overigens wel een bijzondere keuze om Q-school te gaan doen als je gemiddeld zo'n 50-60 gooit. Leuk voor de ervaring snap ik, maar dan is 450 pond (of euro?) toch best een hoop geld voor een beetje ervaring Ik ben nu zelf weer zo'n 1,5-2 maanden bezig. En als ik een beetje een normale dag heb moet ik ergens rond de 55 kunnen gooien nu. Maar als de dubbels niet lopen keldert het natuurlijk al enorm. Ben nooit lid geweest van een team en heb ook nog nooit een competitieve wedstrijd gespeeld. Maar volgens mij heb je het met dat gemiddelde al lastig in de gemiddelde dartcompetitie Loting EU Spoiler Board 1 B1 FIRST Kist, Christian vs. Hermann, Joshua B1 NEXT Boyer, Eric vs. Mandigers, Willem B1 SOON De Graaf, Jeffrey vs. Thiel, Dominik B1 BYE Engstrom, Johan vs. Pending Board 2 B2 FIRST De Vreede, Ryan vs. Roelofs, Owen B2 NEXT Elia, Alexander vs. Keine, Sebastian B2 SOON Notzon, Marcel vs. Schlund, Nico B2 BYE Koenig, Florian vs. Pending Board 3 B3 FIRST Jansen, Marco vs. Seemann, Michael B3 NEXT Burock, Pascal vs. Kristensen, Tom Veje B3 SOON Peters, Luc vs. Gates, Leonard B3 BYE Miesen, Sven vs. Pending Board 4 B4 FIRST Delcourt, Jean-Pierre vs. Horvat, Dragutin B4 NEXT Justicia, José vs. Schlichting, David B4 SOON Nanos, Georgios vs. van Trijp, Danny B4 BYE Beeton, Andrew vs. Pending Board 5 B5 FIRST Mawson, Gary vs. Meulenmeesters, Erik B5 NEXT Nielsen, Claus Bendix vs. Skoda, Daniel B5 SOON Klas, Daniel vs. Rohmann Andersen, Brian B5 BYE Goncalves, Joaquim vs. Pending Board 6 B6 FIRST Vos, Gino vs. Herwede, Kai B6 NEXT Draisbach, Alexander vs. Gerdon, Marcel B6 SOON de Groot, Jandirk vs. Van Wauwe, Kevin B6 BYE Wyss, Sandro vs. Pending Board 7 B7 FIRST Mueller, Nic vs. Van malsen, Gijsbert B7 NEXT Jentschke, Christian vs. Huybrechts, Ronny B7 SOON Hendriks, Jimmy vs. Diemer, Dominik B7 BYE May, Tim vs. Pending Board 8 B8 FIRST Holtkamp, Ole vs. Campbell, Matt B8 NEXT van Velzen, Marvin vs. Venken, Davyd B8 SOON Nilles, Stefan vs. Hempel, Florian B8 T128 Hendriks, Jerry vs. Hoentsch, Tobias Board 9 B9 FIRST Smejda, Michal vs. Goldberg, Dominique B9 NEXT Morrison, Steven vs. Knops, Robbie B9 SOON Poge, Mike vs. Rodriguez, Rusty-Jake B9 BYE Breitenmoser, Joel vs. Pending Board 10 B10 FIRST Rosi, David vs. Dragt, Martijn B10 NEXT Zwally, Marcel vs. Maier, Fabian B10 SOON Frauenfelder, Levy vs. Klose, Daniel B10 BYE Karaca, Hatman vs. Pending Board 11 B11 FIRST Junghans, Thomas vs. Lindl, Christopher B11 NEXT Lambertsen, Bent vs. Hubinger, Peter B11 SOON Papezik, Karel vs. Bulen, Patrick B11 BYE Petri, Daniele vs. Pending Board 12 B12 FIRST Repic, Goran vs. De Loos, Mathieu B12 NEXT Venema, Maikel vs. Symeonidis, Veniamin B12 SOON Rava, Mike vs. Tessmann, Danny B12 BYE Blomme, Kevin vs. Pending Board 13 B13 FIRST Ballaj, Arsen vs. Einenkel, Klaus-Dieter B13 NEXT Krassen, Sergio vs. Muhlheim, Mirko B13 SOON Zwergel, Julian vs. Philippi, Colin B13 BYE de Jong, Joey vs. Pending Board 14 B14 FIRST Wollener, Steve vs. Kapar, Murat B14 NEXT Konterman, Arjan vs. Coenders, Sam B14 SOON Wedler, Mike vs. Schierbrock, Nils B14 BYE Smeets, Kay vs. Pending Board 15 B15 FIRST Hausler, Michael vs. Szabo, Eduard B15 NEXT Marijanovic, Robert vs. Klein, Alexander B15 SOON Costantini, Kevin vs. Kaya, Fetih B15 BYE Viinikka, Veijo vs. Pending Board 16 B16 FIRST Tringler, Patrick vs. Straver, Dustin B16 NEXT Bellmont, Stefan vs. Tricole, Thibault B16 SOON Toussaint, Laurent vs. Seemann, Miro B16 T128 Lerchbacher, Zoran vs. Luckow, Ole 11 februari 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Wat een niveau al hier. Christiaan Kist tegen Engstrom, beide dik over de 80, Kist wint 6-5 door een 13 darter in de 11e leg. Luc Peters tegen Leonard Gates, idem. Gates gooit 83 gemiddeld en stond 5-0 achter. Luc wint met 6-1. David Venken, 3-0 achter, kreeg daarna weer zin en veegt van Velzen met 6-3 eraf, gooit 156 en 121 uit in de laatste legs, beide een 12 darter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Echt zonde dat ze niet live ergens met beeld te volgen zijn. Zitten toch een paar mooie potten tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Nu Luc weer. Die jongen is zo goed, dat is ongelofelijk. Natuurtalent de luxe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Geen Engelse Q-School te volgen vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 21 minuten geleden zei Richarð.: Geen Engelse Q-School te volgen vandaag? Beginnen 2 of 3 uur pas @007markJimmy laat kansen liggen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 6 minuten geleden zei Satyr: Beginnen 2 of 3 uur pas @007markJimmy laat kansen liggen he Vanwege drukte op werk probeer ik het iets minder te volgen vandaaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten