Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei 007mark:

Welke 10 zou jij dan opstellen @Satyr?

Sowieso Van Gerwen, Price, Wright en Durrant. De rest zal het van marketingwaarde en/of populariteit moeten hebben.

Mijn keus zou zijn, op basis van logica

Van Gerwen

Price

Wright

Durrant

Anderson

Aspinall

Cross

van Duijvenbode

---

en dan één van vd Bergh, de Sousa, Chizzy, Wade, Clemens, Whitlock of Satyr.

Ik zou dus 9 vaste deelnemers kiezen en dan de contenders weer mee laten doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Satyr:

Sowieso Van Gerwen, Price, Wright en Durrant. De rest zal het van marketingwaarde en/of populariteit moeten hebben.

Mijn keus zou zijn, op basis van logica

Van Gerwen

Price

Wright

Durrant

Anderson

Aspinall

Cross

van Duijvenbode

---

en dan één van vd Bergh, de Sousa, Chizzy, Wade, Clemens, Whitlock of Satyr.

Ik zou dus 9 vaste deelnemers kiezen en dan de contenders weer mee laten doen

Vond het in een eerder bericht nogal kritisch overkomen, terwijl je nu in feite dezelfde namen noemt. Enkel Van Duijvenbode heb je erbij gezet, wat waarschijnlijk enkel een stukje chauvinisme is. 

Als je Van den Bergh en De Sousa al geen vaste waardes vind, dan is Dirk dat al helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat ook: op basis van logica, marketingwaarde en/of populariteit. Dirk is niet de beste gooier, maar van de subtop wel degene die iets toevoegt. Zo'n saaie, steady Chizzy, of depri Wade hebben gewoon iets tegen zich wat dat betreft.

Het is dan ook niet mijn lijstje. Die stopt bij Anderson, de rest is puur en alleen opvulling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen op zijn dubbels matig. Flink aantal keer dat hij twee tripples er haast blind in gooide en dan de laatste miste. In goede doen had je dan al een streepje gezet bij 180-ers. 

PL niet in februari , maar richting Pasen ivm publiek.

Price, Van Gerwen, Aspinall, Durrant, Van den Bergh, Wright, Cross, De Sousa, Anderson.

Laatste wordt nog bekend gemaakt. 

Had toch zelf Smith eerder gekozen dan Cross, maar dat komt omdat ik bij Cross altijd het liefst wegzap. Met dat lachje van m.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-1-2021 om 22:19 zei 007mark:

Aangezien het net over de Premier League ging, hierbij mijn voorspelling:

Dan ga ik er vanuit dat Anderson deze wedstrijd wint. Mocht Andersom vervolgens de finale verliezen komt hij uit op plek 8 van de ranking. De hele top 8 wordt dan uitgenodigd, minus James Wade. 

Daarbij komt dan titelverdediger Durrant, aangevuld met Van den Bergh en De Sousa die dit jaar een TV-toernooi hebben gewonnen.

Edit: James Wade zal denk ik het net redden als Anderson deze partij verliest.

Nou, 9 uit 9. Dartpoule sta ik bijna onderin, maar hiermee aangetoond er toch een beetje verstand van te hebben ;c

Zou logisch zijn als Chisnall er als 10e ook gewoon bij komt. Hoogst geplaatste speler die er nu niet bij zit.

@MetalMichaelCross zit erbij omdat hij 4e staat op de OoM. Top 4 krijgt altijd een automatische uitnodiging.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Abe:

Ik ben ook wel benieuwd wat De Sousa gaat laten zien met volle zalen een uitzinnig publiek. Heeft iemand daar een beetje zicht op? Ik ken hem eigenlijk alleen van de TV-toernooien zonder publiek. 

Denk eerder dat de grote vraag is of er in april alweer volle zalen met uitzinnig publiek mogelijk zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites