Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 10 minuten geleden zei Abe: Lekker potje nu wel Van Gerwen wordt gesloopt door Cullen. Damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 24 minuten geleden zei Kyrill: Van Gerwen wordt gesloopt door Cullen. Damn Heerlijke comeback wel. Ik zag 't niet meer gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Beste pot van het WK. Alleen jammer van de anti-climax laatste leg en de uitkomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Zojuist zei Abe: Heerlijke comeback wel. Ik zag 't niet meer gebeuren. Eens. Cullen heeft echt laten liggen. Laatste 2 legs was ie slecht. 2x match dart gemist op bulls eye. Zo dichtbij Van Gerwen verlaan gaat ie voorlopig niet meer komen ben ik bang. Hij speelde wereldpartij en toch verloren. 16 180ers ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Door het oog van de naald. Liep niet helemaal bij van Gerwen. En dan staat een Cullen gewoon fantastisch te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Wat een heeeeeerlijk pot Ervaring geeft hier de doorslag. Cullen kon helemaal niks meer van de spanning. Zonde om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Zojuist zei Kyrill: Eens. Cullen heeft echt laten liggen. Laatste 2 legs was ie slecht. 2x match dart gemist op bulls eye. Zo dichtbij Van Gerwen verlaan gaat ie voorlopig niet meer komen ben ik bang. Hij speelde wereldpartij en toch verloren. 16 180ers ofzo? Ben ik niet helemaal met je eens. Van Gerwen kreeg in set 1 en 3 dubbels voor de setwinst gemist. Dan staat het gewoon 3-1 de andere kant op he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Zojuist zei 007mark: Wat een heeeeeerlijk pot Ervaring geeft hier de doorslag. Cullen kon helemaal niks meer van de spanning. Zonde om te zien. Ervaring? Nah, komt doordat 'ie de bull won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Ben ik niet helemaal met je eens. Van Gerwen kreeg in set 1 en 3 dubbels voor de setwinst gemist. Dan staat het gewoon 3-1 de andere kant op he. Commentatoren zeiden Van Gerwen alleen 1-0 sets en 1-0 in legs heeft voorgestaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 7 minuten geleden zei Kyrill: Eens. Cullen heeft echt laten liggen. Laatste 2 legs was ie slecht. 2x match dart gemist op bulls eye. Zo dichtbij Van Gerwen verlaan gaat ie voorlopig niet meer komen ben ik bang. Hij speelde wereldpartij en toch verloren. 16 180ers ofzo? 19 zelfs. Evenaring van het record in 1 wedstrijd begreep ik. 5 minuten geleden zei Richarð.: Ervaring? Nah, komt doordat 'ie de bull won. Die won Cullen Gaat in dit geval dus niet op hahahaha 3 minuten geleden zei Kyrill: Commentatoren zeiden Van Gerwen alleen 1-0 sets en 1-0 in legs heeft voorgestaan? Van Gerwen verloor de 2e set ondanks gemiddelde van 110. 3e set verloren met 111 gemiddeld. Dus had ook zomaar 3-1 voor Mike kunnen staan op dat moment. Wel de wedstrijden zoals je ze graag wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 7 minuten geleden zei Kyrill: Commentatoren zeiden Van Gerwen alleen 1-0 sets en 1-0 in legs heeft voorgestaan? Nee alleen. 1-0 leg in de eerste set. Wat natuurlijk met dergelijke gemiddeldes niet gek is. Cullen mocht de wedstrijd beginnen en na de eerste 2 Legs gingen er 12 de kant op van diegene die hem begon. Ik doelde op het feit dat van Gerwen in set 1 en 3, die hij verliest, setpijlen mist. Dan staat het 3-1 en praat niemand over dat Cullen wat heeft laten liggen. 2 matchdarts missen klinkt heel lullig, het was wel Bulls eye, waarvan 1 keer bij een 164 finish. Ik zou juist zeggen dat Cullen vrijwel niks heeft laten liggen ,behalve misschien die laatste leg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nee alleen. 1-0 leg in de eerste set. Wat natuurlijk met dergelijke gemiddeldes niet gek is. Cullen mocht de wedstrijd beginnen en na de eerste 2 Legs gingen er 12 de kant op van diegene die hem begon. Ik doelde op het feit dat van Gerwen in set 1 en 3, die hij verliest, setpijlen mist. Dan staat het 3-1 en praat niemand over dat Cullen wat heeft laten liggen. 2 matchdarts missen klinkt heel lullig, het was wel Bulls eye, waarvan 1 keer bij een 164 finish. Ik zou juist zeggen dat Cullen vrijwel niks heeft laten liggen ,behalve misschien die laatste leg. Ik vond die 180 van MvG in de laatste leg vooral heel lekker. Dan weet je dat 't 'm is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 21 uur geleden zei Satyr: Anderson moet lekker stoppen, wat een ouwe zuurpruim is dat geworden zeg. Als het niet zo gaat zoals het 15 jaar geleden ging, is het kut en heeft hij er last van. Improvise, adept, overcome. Vooral die laatste twee. Bij Noppert schaam ik me altijd, ik ben ook Fries, maar kan wel fatsoenlijk accentloos Nederlands praten. Dat er dan niemand is die even zegt: Danny, je moet overdag niet alleen maar Fries lullen. Ik zei het gisteren ook nog. Je ziet aan alles bij hem dat het plezier er volledig af is. Het is plichtsgetrouw spelen vanwege de centen, maar dat is het ook. Nu keek hij al nooit vrolijk, maar het is inderdaad een zuurpruim geworden. Snapte dat gedoe over dat tafeltje ook niet. Wat boeit het aan welk tafeltje je je staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 De partij tegen Ricky Evans was al geweldig, maar die partij tegen Cullen was helemaal geweldig. MvG speelde ook erg goed alleen Cullen was beter. Maar Cullen gooide de laatste set al minder en niet alleen die laatste leg hoor. Gelukkig is MvG door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 8 uur geleden zei Abe: Ik vond die 180 van MvG in de laatste leg vooral heel lekker. Dan weet je dat 't 'm is. Ja dan zie je dat ervaring ook een boel doet. Laten we wel zijn: Cullen gooit 97 gemiddeld en we hebben het over zijn partij van zijn leven, van Gerwen gooit 100 gemiddeld en dat is dan " onder zijn doen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 43 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja dan zie je dat ervaring ook een boel doet. Laten we wel zijn: Cullen gooit 97 gemiddeld en we hebben het over zijn partij van zijn leven, van Gerwen gooit 100 gemiddeld en dat is dan " onder zijn doen". Gemiddeldes zeggen veel, maar niet alles. Ik heb naar een goede partij gekeken waarin beide spelers elkaar bleven pushen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 48 minuten geleden zei Elano: Gemiddeldes zeggen veel, maar niet alles. Ik heb naar een goede partij gekeken waarin beide spelers elkaar bleven pushen. Nee, dat klopt ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 (bewerkt) Gurney mist ff zes match darts... EDIT: maar raakt de zevende... Jammer, vd Voort heeft weer es verloren van zichzelf 30 december 2020 bewerkt door Abe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Die dubbels van Dirk..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 9 minuten geleden zei 007mark: Die dubbels van Dirk..... Dirk van Duijvenbode's duivelse dubbels. Drommels! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Verdommme hartslag van 249 hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Leuk potje, weet ook niet waarom ik dit leuk vind om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 (bewerkt) Pffff, even bijkomen van deze pot hoor. 30 december 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2020 Share Geplaatst 31 december 2020 Het was genieten. Die Durrant was ook wel irritant toen hij van het podium liep tussen de sets door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Zonde van Dirk dat hij net zijn topvorm mistte in de kwartfinale. Evengoed genoten van hem dit toernooi. Hopelijk kan hij dit doortrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten