Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Abe:

Heerlijke comeback wel. Ik zag 't niet meer gebeuren. 

Eens. Cullen heeft echt laten liggen. Laatste 2 legs was ie slecht. 2x match dart gemist op bulls eye. Zo dichtbij Van Gerwen verlaan gaat ie voorlopig niet meer komen ben ik bang. Hij speelde wereldpartij en toch verloren. 16 180ers ofzo? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Eens. Cullen heeft echt laten liggen. Laatste 2 legs was ie slecht. 2x match dart gemist op bulls eye. Zo dichtbij Van Gerwen verlaan gaat ie voorlopig niet meer komen ben ik bang. Hij speelde wereldpartij en toch verloren. 16 180ers ofzo? 

Ben ik niet helemaal met je eens. Van Gerwen kreeg in set 1 en 3 dubbels voor de setwinst gemist. Dan staat het gewoon 3-1 de andere kant op he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Ben ik niet helemaal met je eens. Van Gerwen kreeg in set 1 en 3 dubbels voor de setwinst gemist. Dan staat het gewoon 3-1 de andere kant op he.

Commentatoren zeiden Van Gerwen alleen 1-0 sets en 1-0 in legs heeft voorgestaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

19 zelfs. Evenaring van het record in 1 wedstrijd begreep ik.

5 minuten geleden zei Richarð.:

Ervaring? Nah, komt doordat 'ie de bull won. ;c

Die won Cullen ;) Gaat in dit geval dus niet op hahahaha

3 minuten geleden zei Kyrill:

Commentatoren zeiden Van Gerwen alleen 1-0 sets en 1-0 in legs heeft voorgestaan? 

Van Gerwen verloor de 2e set ondanks gemiddelde van 110. 3e set verloren met 111 gemiddeld. Dus had ook zomaar 3-1 voor Mike kunnen staan op dat moment. 

Wel de wedstrijden zoals je ze graag wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Nee alleen. 1-0 leg in de eerste set. Wat natuurlijk met dergelijke gemiddeldes niet gek is. Cullen mocht de wedstrijd beginnen en na de eerste 2 Legs gingen er 12 de kant op van diegene die hem begon. Ik doelde op het feit dat van Gerwen in set 1 en 3, die hij verliest, setpijlen mist. Dan staat het 3-1 en praat niemand over dat Cullen wat heeft laten liggen. 2 matchdarts missen klinkt heel lullig, het was wel Bulls eye, waarvan 1 keer bij een 164 finish.

Ik zou juist zeggen dat Cullen vrijwel niks heeft laten liggen ,behalve misschien die laatste leg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Nee alleen. 1-0 leg in de eerste set. Wat natuurlijk met dergelijke gemiddeldes niet gek is. Cullen mocht de wedstrijd beginnen en na de eerste 2 Legs gingen er 12 de kant op van diegene die hem begon. Ik doelde op het feit dat van Gerwen in set 1 en 3, die hij verliest, setpijlen mist. Dan staat het 3-1 en praat niemand over dat Cullen wat heeft laten liggen. 2 matchdarts missen klinkt heel lullig, het was wel Bulls eye, waarvan 1 keer bij een 164 finish.

Ik zou juist zeggen dat Cullen vrijwel niks heeft laten liggen ,behalve misschien die laatste leg.

Ik vond die 180 van MvG in de laatste leg vooral heel lekker. Dan weet je dat 't 'm is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Satyr:

Anderson moet lekker stoppen, wat een ouwe zuurpruim is dat geworden zeg. Als het niet zo gaat zoals het 15 jaar geleden ging, is het kut en heeft hij er last van. Improvise, adept, overcome. Vooral die laatste twee.

Bij Noppert schaam ik me altijd, ik ben ook Fries, maar kan wel fatsoenlijk accentloos Nederlands praten. Dat er dan niemand is die even zegt: Danny, je moet overdag niet alleen maar Fries lullen.

Ik zei het gisteren ook nog. Je ziet aan alles bij hem dat het plezier er volledig af is. Het is plichtsgetrouw spelen vanwege de centen, maar dat is het ook. Nu keek hij al nooit vrolijk, maar het is inderdaad een zuurpruim geworden. Snapte dat gedoe over dat tafeltje ook niet. Wat boeit het aan welk tafeltje je je staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Abe:

Ik vond die 180 van MvG in de laatste leg vooral heel lekker. Dan weet je dat 't 'm is. 

Ja dan zie je dat ervaring ook een boel doet. Laten we wel zijn: Cullen gooit 97 gemiddeld en we hebben het over zijn partij van zijn leven, van Gerwen gooit 100 gemiddeld en dat is dan " onder zijn doen". 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ja dan zie je dat ervaring ook een boel doet. Laten we wel zijn: Cullen gooit 97 gemiddeld en we hebben het over zijn partij van zijn leven, van Gerwen gooit 100 gemiddeld en dat is dan " onder zijn doen". 

Gemiddeldes zeggen veel, maar niet alles. Ik heb naar een goede partij gekeken waarin beide spelers elkaar bleven pushen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites