MetalMichael Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Ja, lekker!!! En niet alleen omdat ik het precies zo in m'n bracket had voorspeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Tot de laatste twee wedstrijden. Die van den Bergh was zo goed dat het niet op viel. Drie setjes én door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Haha, wat een vent die Lowe. Alsof ie in z’n woonkamer een potje staat te spelen. Klopt Smith en laatste shot dat je daarna krijgt staat hij met z’n hand in z’n zak een slok water te nemen. IJskoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Heerlijke speler. Hoop dattie ver komt. Lijkt me zeer vervelend zo'n tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Fantastische pot weer van Dirk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 En Vincent ook heel goed bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Nu Price er nog uit en het feest is compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 30 minuten geleden zei Elano: Nu Price er nog uit en het feest is compleet. Nou nee die staat in mijn bracket in de finale tegen MvG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Zeker niet, die is mijn winnaar van het WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Haha, dat interview met Anderson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Morgen zin in Noppert. Eigenlijk zou ik niet moeten kijken, want altijd als ik kijk dan is het rampzalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 14 uur geleden zei Elano: Nu Price er nog uit en het feest is compleet. Ging in ieder geval weer niet van een leien dakje. King zal hem e hter niet gaan verslaan, die kan niet tegen dat gejuich. Had heel graag Price - De Sousa willen zien, maar helaas. 9 uur geleden zei MetalMichael: Haha, dat interview met Anderson. Lekker salty inderdaad Goede mental coach zou hem denk ik wel helpen zeg. 7 uur geleden zei Abe: Morgen zin in Noppert. Eigenlijk zou ik niet moeten kijken, want altijd als ik kijk dan is het rampzalig. Hoe kan je zou zin hebben om naar Noppert te kijken? Straalt toch totaal niets uit? Kun je ook in de tuin gaan zitten en kijken hoe het gras groeit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Is al bekend wanneer Dirk moet spelen? Wat hoop ik dat hij die Durrant even met 4-0 oprolt, over saaie spelers gesproken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 2 uur geleden zei 007mark: Hoe kan je zou zin hebben om naar Noppert te kijken? Straalt toch totaal niets uit? Kun je ook in de tuin gaan zitten en kijken hoe het gras groeit. Klopt helemaal, maar hij gaf met de World Cup of Darts van die gortdroge en nietszeggende interviews met van Gerwen, Zo'n heerlijke Fries is het. Daarom fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Anderson moet lekker stoppen, wat een ouwe zuurpruim is dat geworden zeg. Als het niet zo gaat zoals het 15 jaar geleden ging, is het kut en heeft hij er last van. Improvise, adept, overcome. Vooral die laatste twee. Bij Noppert schaam ik me altijd, ik ben ook Fries, maar kan wel fatsoenlijk accentloos Nederlands praten. Dat er dan niemand is die even zegt: Danny, je moet overdag niet alleen maar Fries lullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Straalt ook totaal niets uit, die Noppert. In het interview van Anderson verbaasde ik me vooral over hoe veel problemen hij maakte van dat tafeltje. Als dat je zo hoog zit, meldt het dan ff bij de scheids. Maar hij was lekker alles buiten zichzelf aan het leggen. Zonde, want het was altijd een genot om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Haha jullie zijn ook niet lief voor Danny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Haha, Wade met een 9-darter. Gezicht alsof hij na 62 darts op dubbel 1 is gefinished. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 hoppa!!, 9 darter Wade waar dat vandaan komt is me ook een raadsel, zeker aangezien ie in de 4e set nog gemiddeld 66 zat volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Om dan vervolgens uitgeschakeld te worden, blijft weinig over van de top 10 op Price en v Gerwen na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 5 uur geleden zei Elano: Om dan vervolgens uitgeschakeld te worden, blijft weinig over van de top 10 op Price en v Gerwen na. Chizzy ook door ten koste van de geliefde Noppert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Lekker einde zeg bij Clemens - Ratajski. Waande mij weer even in de lokale competitie hier in de buurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Beide op dubbel 1, zo eindigt het hier ook vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 39 minuten geleden zei Richarð.: Beide op dubbel 1, zo eindigt het hier ook vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Lekker potje nu wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten