Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Richarð.:

Wanneer gooi je Q-school? ;)

Niet, dat niveau is veel te hoog, hahaha.

Gisteren was het Open Limburg, daar werd ik 5e van de 57. Verlies uiteindelijk van Kay Smeets, die gooit wel Q-school en PDC toernooien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Niet, dat niveau is veel te hoog, hahaha.

Gisteren was het Open Limburg, daar werd ik 5e van de 57. Verlies uiteindelijk van Kay Smeets, die gooit wel Q-school en PDC toernooien

Die won ook het ternooi?

Overigens dit weekend een zeer goed resultaat voor Dirk van Duijvenbode, die de halve finale wist te halen op de Euro Tour in Hasselt. Schakelde onderweg Ian White, Jeffrey de Zwaan en Nathan Aspinall uit. Kwam zelfs in de halve finale 3-0 voor tegen Gerwyn Price, maar liet het daarna een beetje liggen. Viel mij sowieso al op de afgelopen weekeinden dat hij telkens hoge gemiddelden wist te gooien in zijn partijen. Mogen we in de gaten houden de rest van het jaar denk ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei 007mark:

Die won ook het ternooi?

Overigens dit weekend een zeer goed resultaat voor Dirk van Duijvenbode, die de halve finale wist te halen op de Euro Tour in Hasselt. Schakelde onderweg Ian White, Jeffrey de Zwaan en Nathan Aspinall uit. Kwam zelfs in de halve finale 3-0 voor tegen Gerwyn Price, maar liet het daarna een beetje liggen. Viel mij sowieso al op de afgelopen weekeinden dat hij telkens hoge gemiddelden wist te gooien in zijn partijen. Mogen we in de gaten houden de rest van het jaar denk ik :)

Die opkomsten van hem zijn wel goud :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites