FMNOOB Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Leuk voor hem. Doet het ook erg goed sinds hij actief is bij de PDC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 Op 1-2-2020 om 00:51 zei Richarð.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 Leuk voor Durrant maar dat hoeft van mij niet lang te duren. Ik kan niet echt genieten van zijn stijl. Smith daarentegen.. stond weer eens lekker te gooien. Hopelijk kan hij het een keer langere tijd volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 https://www.catawiki.com/u/11482799-user-73780d6 Barney heeft daadwerkelijk al zijn dart meuk in de verkoop gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 februari 2020 Share Geplaatst 28 februari 2020 9 darter van Smith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Op 28-2-2020 om 07:17 zei Dysproz: 9 darter van Smith Ik was 8 darts op weg gisteren. Gooi triple 7 ipv triple 19. Wel een 10 darter, ook mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 4 uur geleden zei Satyr: Ik was 8 darts op weg gisteren. Gooi triple 7 ipv triple 19. Wel een 10 darter, ook mooi. Wanneer gooi je Q-school? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 17 uur geleden zei Richarð.: Wanneer gooi je Q-school? Niet, dat niveau is veel te hoog, hahaha. Gisteren was het Open Limburg, daar werd ik 5e van de 57. Verlies uiteindelijk van Kay Smeets, die gooit wel Q-school en PDC toernooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 1 uur geleden zei Satyr: Niet, dat niveau is veel te hoog, hahaha. Gisteren was het Open Limburg, daar werd ik 5e van de 57. Verlies uiteindelijk van Kay Smeets, die gooit wel Q-school en PDC toernooien Die won ook het ternooi? Overigens dit weekend een zeer goed resultaat voor Dirk van Duijvenbode, die de halve finale wist te halen op de Euro Tour in Hasselt. Schakelde onderweg Ian White, Jeffrey de Zwaan en Nathan Aspinall uit. Kwam zelfs in de halve finale 3-0 voor tegen Gerwyn Price, maar liet het daarna een beetje liggen. Viel mij sowieso al op de afgelopen weekeinden dat hij telkens hoge gemiddelden wist te gooien in zijn partijen. Mogen we in de gaten houden de rest van het jaar denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 1 uur geleden zei 007mark: Die won ook het ternooi? Nee, Kay werd 3e, Tony Martinez werd 1e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 De uitslagen staan er al op, dat is vlot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 11 uur geleden zei 007mark: Die won ook het ternooi? Overigens dit weekend een zeer goed resultaat voor Dirk van Duijvenbode, die de halve finale wist te halen op de Euro Tour in Hasselt. Schakelde onderweg Ian White, Jeffrey de Zwaan en Nathan Aspinall uit. Kwam zelfs in de halve finale 3-0 voor tegen Gerwyn Price, maar liet het daarna een beetje liggen. Viel mij sowieso al op de afgelopen weekeinden dat hij telkens hoge gemiddelden wist te gooien in zijn partijen. Mogen we in de gaten houden de rest van het jaar denk ik Die opkomsten van hem zijn wel goud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Onze twee wintercompetities (donderdag en vrijdag) zijn vandaag bijna tegelijkertijd geschrapt. Begin september beginnen we normaal weer, maar da's nog even afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 (bewerkt) Voor de liefhebbers, nu live Barney vs Taylor voor 't goede doel 9 april 2020 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Blijkbaar is de single bull ook 50 bij softtip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Webcamdarts geïnstalleerd, dus als iemand binnenkort een potje wil spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Op 9-4-2020 om 20:41 zei 007mark: Blijkbaar is de single bull ook 50 bij softtip? Klopt. Geen idee waarom eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 https://www.rtl7darts.nl/nieuws/3964/quiz_ken_jij_alle_kwartfinalisten_op_het/ 77/80 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 76/80 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Ik haakte af bij het verplicht invullen van de voornamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 69/80 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Van Gerwen niet door naar de play-offs van de PL. Speelde gisteren weer niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 Barney met een comeback, hou op hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 Daar win ik ook wel van nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 Kunnen we weer beetje lachen. Van Gerwen op het moment ook vaak aan de verliezende hand, dus dan hebben we 2 van die gasten die elke keer een dramatisch interview gaan geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten