Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Klopt @Satyr. Heeft iets te maken met nichtje in combinatie met naaktfoto. Overigens hoop ik dat Klaasen wel een mooie pot kan neerzetten. Weet nog dat ik paar jaar geleden het huis heb wakker geschreeuwd toen hij Taylor uitschakelde :D

De Zwaan - Barney zou ook wel lekker zijn. Beetje zijn opvolger eigenlijk, kkmt dacht ik ook uit Den Haag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

Klopt @Satyr. Heeft iets te maken met nichtje in combinatie met naaktfoto. Overigens hoop ik dat Klaasen wel een mooie pot kan neerzetten. Weet nog dat ik paar jaar geleden het huis heb wakker geschreeuwd toen hij Taylor uitschakelde :D

De Zwaan - Barney zou ook wel lekker zijn. Beetje zijn opvolger eigenlijk, kkmt dacht ik ook uit Den Haag.

Rijswijk inderdaad. Maar dat is ook praktisch Den Haag, al zullen ze daar zelf misschien heel anders over denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er nog een beetje verassingen qua deelnemers?  Ik heb dit seizoen niet echt gevolgd, maar Jamie Lewis is zeker weer afgedaald in de ranking? Blijkbaar toch een hoge piek gehad in 2018 en weer terug in zijn normale niveau. Dus niet op het WK. Paul Lim er ook weer bij :classic_biggrin:.  

bewerkt door FMNOOB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei FMNOOB:

Zijn er nog een beetje verassingen qua deelnemers?  Ik heb dit seizoen niet echt gevolgd, maar Jamie Lewis is zeker weer afgedaald in de ranking? Blijkbaar toch een hoge piek gehad in 2018 en weer terug in zijn normale niveau. Dus niet op het WK. Paul Lim er ook weer bij :classic_biggrin:.  

Strandde volgens mij in de kwart of halve finale van de laatste qualifiers voor het WK. Maar staat nog wel 34e op de Order of Merit volgens mij. 

Keane Barry is misschien wel een verrassing te noemen, ventje is pas 17! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronny Huybrechts, Alan Norris, Jamie Lewis, Robert Thornton en Christian Kist denk ik de grootste namen die missen. 

Jamie Lewis heeft overigens maar 1x een goed toernooi gespeeld toen hij 2 jaar geleden ineens de halve finale op het WK haalde. Plaatste zich toen ook op de valreep via het laatste kwalificatietoernooi en verraste toen enorm.

Keane Barry noem ik totaal geen verrassing. Wel nog jong, maar enorme potentie. Verloor in halve finale jeugd-WK van Luke Humphries, anders had hij op podium gestaan zondagavond in de finale. Daarnaast ook al geplaatst voor WK-Finale van de BDO-jeugd.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei 007mark:

Ronny Huybrechts, Alan Norris, Jamie Lewis, Robert Thornton en Christian Kist denk ik de grootste namen die missen. 

Jamie Lewis heeft overigens maar 1x een goed toernooi gespeeld toen hij 2 jaar geleden ineens de halve finale op het WK haalde. Plaatste zich toen ook op de valreep via het laatste kwalificatietoernooi en verraste toen enorm.

Keane Barry noem ik totaal geen verrassing. Wel nog jong, maar enorme potentie. Verloor in halve finale jeugd-WK van Luke Humphries, anders had hij op podium gestaan zondagavond in de finale. Daarnaast ook al geplaatst voor WK-Finale van de BDO-jeugd.

Toch mis ik die persoonlijk dan weer niet echt. Vind het allemaal redelijk kleurloze spelers. Geeft overigens wel aan hoe ontzettend competitief dat PDC circuit is, echt bizar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcinas die vorig jaar nog Peter Wrigth uitschakelde in de tweede ronde. Ik las dat Cadby vorig jaar niet meedeed vanwege een gebroken arm. Misschien daardoor niet genoeg punten verzameld?

Ik heb er weer zin in. Hopelijk in de eerste rondes een paar verassingen en natuurlijk een zeldzaam slechte pot met de beruchte dubbel 1:-D. Natuurlijk ook de vraag wat Barney gaat doen. Lijkt in vorm te komen, maar het kan ook zijn dat hij na 1 ronde weer klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei nasje92:

Wie zijn voor jullie naast de grote favorieten, de outsiders dan?

Glen Durrant en misschien zelfs Adrian Lewis. Die laat de laatste weken in ieder geval weer iets van zijn oude niveau zijn. Dave Chisnall ook wel een outsider.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei FMNOOB:

Alcinas die vorig jaar nog Peter Wrigth uitschakelde in de tweede ronde. Ik las dat Cadby vorig jaar niet meedeed vanwege een gebroken arm. Misschien daardoor niet genoeg punten verzameld?

Ik heb er weer zin in. Hopelijk in de eerste rondes een paar verassingen en natuurlijk een zeldzaam slechte pot met de beruchte dubbel 1:-D. Natuurlijk ook de vraag wat Barney gaat doen. Lijkt in vorm te komen, maar het kan ook zijn dat hij na 1 ronde weer klaar is.

Cadby heeft volgens mij de nodige issues gehad het afgelopen jaar. Problemen met een visum geloof ik en heeft daardoor weinig toernooien in de UK kunnen spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cadby werd laatst nog gezocht door de politie. Dat klinkt spannender dan dat het is, hij moest voorkomen en dan verspreiden ze automatisch zo'n bericht met foto en naam.

Laten we het er op houden dat Cadby niet heel strikt is met wetten, normen en waarden ;) Dat verklaart ook zijn visum issue, dat is voor een normale Aussie een piece of cake.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Barney de druk niet aan kan, in een waardeloze pot nog wel van Darin Young weet te winnen en daarna gigantisch afgaat tegen De Zwaan in de tweede ronde.

Komt natuurlijk elke keer op met de gedachte dat het zijn laatste pot kan zijn en bij hem werkt druk meestal niet in z'n voordeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei neva:

Ik denk dat Barney de druk niet aan kan, in een waardeloze pot nog wel van Darin Young weet te winnen en daarna gigantisch afgaat tegen De Zwaan in de tweede ronde.

Komt natuurlijk elke keer op met de gedachte dat het zijn laatste pot kan zijn en bij hem werkt druk meestal niet in z'n voordeel.

Niet helemaal mee eens. Haalde paar jaar terug tweemaal achtereen de halve finale van het WK. En de meeste van die wedstrijden waren echt spannende potjes die allemaal in een laatste (beslissende) set werden beslist. Juist daar was hij op zijn best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

Niet helemaal mee eens. Haalde paar jaar terug tweemaal achtereen de halve finale van het WK. En de meeste van die wedstrijden waren echt spannende potjes die allemaal in een laatste (beslissende) set werden beslist. Juist daar was hij op zijn best.

Paar jaar terug ja. Laatste twee jaar is elke pot met beetje belang al teveel voor hem.

Voorheen trok hij zich er weinig van aan, mee eens. Maar als je hem ook hoort, hij is een en al onzekerheid joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites