Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ja. Is dat zo gek dan? Begin alsjeblieft niet over 'ja maar hij heeft zoveel voor de sport betekend!'. Klopt, heb je helemaal gelijk in Cim. Doet echter niks af aan het feit dat het gewoon een nare, zielige en kinderachtige vent is. Dan kan je wat mij betreft de sport bedacht hebben, maar als je qua persoon gewoon een irritante lul bent, kan je verwachten dat een aanzienlijk deel van de volgers je niks gunt.

Dat is overigens bij elke sport het geval. Zo kan ik je vertellen dat een deel van het voetbalpubliek (behalve sommige hypocriete fans van de club/speler zelf) een hekel heeft aan Toivonen, Suarez, Afellay, Veltman en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Waarom? Omdat het gewoon smerige ventjes zijn. Al kunnen ze nog zo goed voetballen, mensen kijken ook naar hoe je je gedraagt en als je vervelend bent, is het mijns inziens vrij logisch dat er mensen zijn die je succes misgunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al jaren voor Taylor ja op het WK Elsjorro, maar meer omdat er te veel nietszeggende types rondlopen. Kijk ook altijd traditie het WK alleen, volg het de rest van het jaar niet. Dus ik ben dan ook geen fan oid. Alleen vind ik het zo overdreven allemaal.

Ja. Is dat zo gek dan? Begin alsjeblieft niet over 'ja maar hij heeft zoveel voor de sport betekend!'. Klopt, heb je helemaal gelijk in Cim. Doet echter niks af aan het feit dat het gewoon een nare, zielige en kinderachtige vent is. Dan kan je wat mij betreft de sport bedacht hebben, maar als je qua persoon gewoon een irritante lul bent, kan je verwachten dat een aanzienlijk deel van de volgers je niks gunt.

Dat is overigens bij elke sport het geval. Zo kan ik je vertellen dat een deel van het voetbalpubliek (behalve sommige hypocriete fans van de club/speler zelf) een hekel heeft aan Toivonen, Suarez, Afellay, Veltman en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Waarom? Omdat het gewoon smerige ventjes zijn. Al kunnen ze nog zo goed voetballen, mensen kijken ook naar hoe je je gedraagt en als je vervelend bent, is het mijns inziens vrij logisch dat er mensen zijn die je succes misgunnen.

Ik wil het graag over het nu hebben ipv dat gezeik over maanden geleden. Als je kijkt naar Taylor tegen Andersen, ik vond hem helemaal niet vervelend gewoon. Ik vind het allemaal wat ver gezocht door de haters hier. Wat deed hij nou wat zo vervelend is die pot? Dat hij 1 keer te dichtbij langs Andersen liep? Och ja, kan gebeuren. Gelijk ook iedereen automatisch ervan uitgaan dat dat een bewuste actie was. Dat hij een camera vanaf publiek pakte om een foto te maken van die mensen? Nou zeg, wat een drama. Het wordt zwaar overdreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites