Richarð. Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 JAJAJA! _O_ ROB CROSS :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 ManmanmanmanmanmanamanamanamanmanamNmN Mananmananman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Fantastische pot zeg. Van Gerwen ongelofelijk veel kansen zeg. Maar dat publiek, bij Lewis al en nu gewoon weer. Kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Heeeeeeeerlijk. Wat die man geflikt heeft in een jaar tijd, bizar. Nu nog hopen dat hij Taylor van het podium af gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Doeiiiiiiiii! Geweldige pot zeg, ongelofelijk. Die laatste break ziek.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Wat een wedstrijd, nu hopen dat Cross die tuinkabouter met een nederlaag zijn pensioen instuurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Zijn jullie allemaal geen fan van Van Gerwen precies? Is toch jullie landgenoot? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Nooit gedacht dat MvG zou verliezen zeg, zat kansen ook. Hopelijk wint Cross dan de finale, want een 17e titel voor Taylor hoeft van mij niet. Nare man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Man wat een pot. En wat doet micheal zichzelf te kort zeg. Wel mega gekke wedstrijd. Die set waarin van gerwen eindelijk denkt hem te breken en vervolgens cross 161 uit gooit. Poe knap hoor. Maar van gerwen mag natuurlijk nooit 6 matchdarts missen. Nu hopen dat cross die taylor vernedert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Zouden ze hier tegen Taylor zijn ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Ja. Is dat zo gek dan? Begin alsjeblieft niet over 'ja maar hij heeft zoveel voor de sport betekend!'. Klopt, heb je helemaal gelijk in Cim. Doet echter niks af aan het feit dat het gewoon een nare, zielige en kinderachtige vent is. Dan kan je wat mij betreft de sport bedacht hebben, maar als je qua persoon gewoon een irritante lul bent, kan je verwachten dat een aanzienlijk deel van de volgers je niks gunt. Dat is overigens bij elke sport het geval. Zo kan ik je vertellen dat een deel van het voetbalpubliek (behalve sommige hypocriete fans van de club/speler zelf) een hekel heeft aan Toivonen, Suarez, Afellay, Veltman en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Waarom? Omdat het gewoon smerige ventjes zijn. Al kunnen ze nog zo goed voetballen, mensen kijken ook naar hoe je je gedraagt en als je vervelend bent, is het mijns inziens vrij logisch dat er mensen zijn die je succes misgunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Lelijke finale zeg. Hopen dat Cross wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Zouden ze hier tegen Taylor zijn ;)? Of ben jij nogal pro taylor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 of gewoon allebei :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ik ben al jaren voor Taylor ja op het WK Elsjorro, maar meer omdat er te veel nietszeggende types rondlopen. Kijk ook altijd traditie het WK alleen, volg het de rest van het jaar niet. Dus ik ben dan ook geen fan oid. Alleen vind ik het zo overdreven allemaal. Ja. Is dat zo gek dan? Begin alsjeblieft niet over 'ja maar hij heeft zoveel voor de sport betekend!'. Klopt, heb je helemaal gelijk in Cim. Doet echter niks af aan het feit dat het gewoon een nare, zielige en kinderachtige vent is. Dan kan je wat mij betreft de sport bedacht hebben, maar als je qua persoon gewoon een irritante lul bent, kan je verwachten dat een aanzienlijk deel van de volgers je niks gunt. Dat is overigens bij elke sport het geval. Zo kan ik je vertellen dat een deel van het voetbalpubliek (behalve sommige hypocriete fans van de club/speler zelf) een hekel heeft aan Toivonen, Suarez, Afellay, Veltman en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Waarom? Omdat het gewoon smerige ventjes zijn. Al kunnen ze nog zo goed voetballen, mensen kijken ook naar hoe je je gedraagt en als je vervelend bent, is het mijns inziens vrij logisch dat er mensen zijn die je succes misgunnen. Ik wil het graag over het nu hebben ipv dat gezeik over maanden geleden. Als je kijkt naar Taylor tegen Andersen, ik vond hem helemaal niet vervelend gewoon. Ik vind het allemaal wat ver gezocht door de haters hier. Wat deed hij nou wat zo vervelend is die pot? Dat hij 1 keer te dichtbij langs Andersen liep? Och ja, kan gebeuren. Gelijk ook iedereen automatisch ervan uitgaan dat dat een bewuste actie was. Dat hij een camera vanaf publiek pakte om een foto te maken van die mensen? Nou zeg, wat een drama. Het wordt zwaar overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 [twitter]947916117024133126[/twitter] ;e Hopen dat die Cross hem helemaal kapot maakt straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Robbie :< Whitewash dit. Ez 7-0. Byebye Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 167, koekoek, zo met 7-0 je pensioen in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Haha Philly, valt nu weinig meer te lachen op dat podium he :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Wat speelt Cross belachelijk goed zeg :-D :< Jezus man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Zie Taylor alweer raar doen :-D Die gaat zo nog lopen vervelen, kan je de klok op gelijk zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Cross zit wel op dubbels gooien hè :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Wat een demolition job dit, heerlijk :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ben benieuwd naar zijn percentage inderdaad. Gooit alles in 1 keer uit, moet haast boven de 70% zitten toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 (bewerkt) Ergste wat hij mee kon maken ook :-D Finale halen en dan keihard afgemaakt worden. De groetjes. @cimbomcu 18/25 inderdaad. 72%. 107.6 gemiddeld. Ziek zeg. 1 januari 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten