Mvdv Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2017 Wat was er gebeurd eigenlijk? Barney pakte na wedstrijd meteen het bord om te signeren en schoof hem zo onder de neus van Phil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Wel een aardig talentje die van Gerwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2017 Wat een niveau deze wedstrijd zeg. Barney 109 gemiddeld en 68 dubbels, verlies je met 6-2. Reactie Co: 'Ik had een touw gekocht' :mrg::mrg: Iemand die bij die derde meid van de walk on girls Koert op de achtergrond hoorde blazen door haar nogal aanwezige inkijk? :-D Kan niet missen dat dat Koert was. Omdat dat het handelsmerk is van Phil :mrg: Heerlijk Ja dat was het hem juist, anders was er niks speciaals aan. Maar de leken zien dat niet /Roland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 god o god koert met zn verdubbeling :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Barney pakte na wedstrijd meteen het bord om te signeren en schoof hem zo onder de neus van Phil. Oh ik ben geen leek, weet dat Phil dat altijd doet. Maar wat er zo leuk aan is snap ik niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2017 Dat leek was niet specifiek op jou gericht, was uitspraak van Roland vorig jaar ;) Gaat om de vernedering. Taylor staat altijd triomfantelijk met dat bord in zijn handen, laat de tegenstander ook altijd signeren. Buiten Taylor gebeurt dat eigenlijk nooit. Om dit dan te doen nadat je hem hebt verslagen (vergeet het verleden tussen Taylor en Barney niet) is enorm kleinerend tegenover Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Ja ik snap de redenatie. Maar ik was het wel eens met Koert. Ga daar boven staan. Volgens mij doet Taylor dat met een goede reden en niet om anderen te beledigen of te kleineren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Maar waarom doet ie het dan niet als ie verliest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Omdat die er dan waarschijnlijk minder zin in heeft. Net als dat een voetballer waarschijnlijk liever niet op de foto gaat als die net heeft verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Dan begrijpt hij toch denk ik zelf ook wel dat zijn tegenstanders er geen zin in hebben na een verloren potje. Vind het dan alsnog gewoon kleinerend en beledigend van Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 (bewerkt) [twitter]815653159804817408[/twitter] :mrgy: 2 januari 2017 bewerkt door Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Maandagavond met een biertje op 't bankje hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 MVG :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 (bewerkt) Van Gerwen is gewoon te goed hè. Precies op de juiste momenten vlammen weer. Gun het Anderson (qua persoon) meer dan Van Gerwen, maar het is duidelijk dat Van Gerwen momenteel gewoon (veruit) de beste darter is. Heel erg knap dit. 2 januari 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Dit lijkt me een done deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Die laatste drie sets waren echt krankzinnig goed van MvG. Leek erop enigszins spannend te gaan worden de eerste vier sets maar MvG heeft toen wel even de turbo erop gegooid. Zal wel snel afgelopen zijn nu al hoop ik dat Gary nog terug kan komen, hele mooie kerel dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Geen kans voor Anderson. Elke keer als je denkt nou dit kan 'm worden komtie Shrek weer boem boem boem :huhu: Heerlijk! Gewoon de beste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Eindelijk :< Lekkere laatste legs, niveautje van beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Die gozah die het podium oprende. Wtf joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Gehehe ook in pak echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Zal zich waarschijnlijk wel hebben voorgedaan als bewaker. Was er op het juiste moment, toen iedereen gefocust was op het bord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Ik had liever Anderson als winnaar, maar MvG gooide weer uistekend. Anderson vond ik een beetje tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 (bewerkt) Klaassen en Huybrechts dus in de Premier League komend jaar 2 januari 2017 bewerkt door macoronics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Had liever Smith, Gurney of vd Pas ipv Huybrechts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Iig niet die verschrikkelijke Thorton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten