Mvdv Geplaatst 29 december 2016 Auteur Share Geplaatst 29 december 2016 Bah wat een engerd die Gurney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Wat een loser man met dat stoppen telkens:D. Kon de druk echt totaal niet aan. Gooide die laatste paar lees ook echt 3 van zijn 15 dubbels ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 december 2016 Share Geplaatst 29 december 2016 Klaasen op een paar legjes na heel matig gegooid. Ik dacht dat hij wel ging winnen toen hij even terugkwam, maar dan geeft hij het weer net zo makkelijk weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Eventjes 155 uitgooien op setpoint (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Jammer, had liever Wade in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Ik niet, ik vind Wright echt een topper en sympathieke vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 lekker potje dit :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Fijn potje inderdaad. Een van de beteren tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Wat een niveau: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Ik niet, ik vind Wright echt een topper en sympathieke vent. Sympathiek is ie zeker. Maar ben van beiden nooit echt fan geweest. Dan gun ik het Wade wel weer een keer om verder te komen. Anderson blijft toch wel mijn favoriete darter, maar hij heeft het aardig lastig tegen Chizzy :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Wat een clown die rally commentator. Je kan je enthousiasme ook overdrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Dit kampioenschap is echt van een ongelofelijk niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 december 2016 Auteur Share Geplaatst 30 december 2016 Beter wordt het niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Poeh die Anderson, bleef voor mijn gevoel zo kalm ondanks dat Chizzy alles raakte. Dat idee had ik bij van Gerwen al niet tegen Reyes dus als ie dit niveau blijft halen pakt ie die titel weer ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Barney gewonnen van Taylor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Pak ook een keer een pot mee. Lekker hoor Raybar. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Hahahahahhahah helemaal stuk om dat dartboard :mrg: Moment van 2016 dit :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 De twee avondpotten waren toch wel een stuk saaier dan die van vanmiddag. Maar mooi dat Taylor eruit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 december 2016 Auteur Share Geplaatst 30 december 2016 Hahahahahhahah helemaal stuk om dat dartboard :mrg: Moment van 2016 dit :r :r Die voelde Taylor hoor :mrg: Moet zich echt enorm hebben verbeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 Barney _O_ En idd, hoe pijnlijk kan het zetten van een handtekening zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Lekker pot tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Wat staat raya te gooien zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2017 Dit is bizar :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Die voelde Taylor hoor :mrg: Moet zich echt enorm hebben verbeten. Wat was er gebeurd eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 januari 2017 Share Geplaatst 1 januari 2017 Fijn potje zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten