Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Vanaf die koppelpartij tegen Australië was het al spannend zeg. Had het Barney zwaar gegund, eerst tegen Kimmie goed. Die Belgen hadden hem sws getergd denk ik met Ronny eerst en de bull afstaan. Daarna ook de beste in de finale vond ik. Helaas dat MvG 0/2 in zijn singles was en dat je dan zo'n acteur die laatste wedstrijd laat winnen. Mijn hemel wat was die bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loting voor de World Matchplay. Vanaf volgende zaterdag is die.

(1) Michael van Gerwen v Jamie Caven

(16) Vincent van der Voort v Kyle Anderson

(8) Robert Thornton v Josh Payne

(9) Dave Chisnall v Benito van de Pas

(5) Peter Wright v Joe Cullen

(12) Ian White v Daryl Gurney

(4) Adrian Lewis v Mark Webster

(13) Kim Huybrechts v Gerwyn Price

(2) Gary Anderson v Alan Norris

(15) Terry Jenkins v Justin Pipe

(7) Michael Smith v Simon Whitlock

(10) Jelle Klaasen v Steve Beaton

(6) James Wade v Mervyn King

(11) Raymond van Barneveld v Brendan Dolan

(3) Phil Taylor v Robbie Green

(14) Stephen Bunting v Mensur Suljovic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adrian Lewis :< Matige pot, maar goed om te zien dat hij gewonnen heeft. Enkel jammer dat hij voor de pot zo dom aan het doen was op Twitter enzo, maar ergens was het ook wel slim. Mental game. Keur het niet goed hoor, verre van, maar ik denk wel dat het invloed heeft gehad op Price zijn spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister de eerste competitieavond en helaas met 1-8 verloren. Wel heel geflatteerd, aangezien alle koppelpartijen met 1-2 verloren werden. Mijn eigen single ook verloren, omdat ik door de spanning toch wat last had van double trouble. Toch wat meer gespannen voor de eerste keer dan gedacht.

Woensdag tegen een damesteam uit in Zaandijk. Hoef zelf niet te spelen, maar bij de tegenstander staat ook Aileen de Graaf er tussen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren meegedaan aan een invitatietoernooi hier in de stad, met alleen vrienden en bekenden van de organisator. Allemaal Hoofdklasse en 1e klasse spelers, dus sterk bezet. Sta ik daar zo goed te gooien, maar krijg de legs niet uit. 0-3, 2-3 en 2-3 verloren in de poule. Nou, B-ronde in, daar win ik dan eindelijk een keer, met 3-2. Kwartfinale weer 3-2 (2-0 voor, 11 darts op D10 missen...) en in de halve finale weer 3-2 gewonnen. De finale was best-of-7 en jawel hoor, 4-3 gewonnen. In totaal dus 35 legs gegooid. Wel de B-ronde gewonnen, 30 euro en een fles kattepis gewonnen, hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe lastig, zal kijken hoe ik zit met de tijd wanneer de loting eenmaal is geweest. Ga namelijk ook afstuduren dit jaar dus zit beetje krap af en toe met tijd.

Als iemand anders zich dus geroepen voelt om te organiseren is dat helemaal prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Richarð.']Ik ga hem dit jaar organiseren @007mark en anderen. Zal proberen maandag of dinsdag het bestand erop te zetten. Hebben jullie tot 15 december waarschijnlijk om hem in te vullen.[/QUOTE] Topper ben je (y). Maandag al loting inderdaad. Gister overigens voor het eerst een toernooi gewonnen :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites