007mark Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Heerlijk toernooitje gegooid gister in mijn dorp. Begon in de poule mijn eerste pot met een 0-2 achterstand, om vervolgens 3-2 te winnen. Laatste 2 legs gooide ik beide 60 uit. Overige twee potten redelijk eenvouding met 3-0 gewonnen. Daarna in de knock-out tegen Fabian, die ik met 3-1 won. Had het niet makkelijk, maar vond net wat makkelijker de dubbels. Daarna in de halve finale helaas met 4-3 verloren, maar gooide echt heel goed. Bijna alle dubbels vlogen erin. Stond in de laatste leg ook te wachten op tops, maar helaas gooide mijn tegenstander D15 uit. Hoogtepunt was eigenlijk wel de strijd om de derde plek. Ondanks een 4-2 verlies, waardoor ik uiteindelijk 4e werd. Gooide namelijk voor het eerst 180 in een 'echte wedstrijd' (wel al mijn 9e dit jaar). En ik gooide ook nog een finish van 123 :) Kans is ook heel erg groot dat ik volgend jaar daar begin met competitie gooien. Iedereen stond ook op me te letten hoe ik gooide en kreeg veel complimenten etc. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Lekker bezig. [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; kan het zo te zien beter bij honkballen houden. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Heerlijk toernooitje gegooid gister in mijn dorp. Begon in de poule mijn eerste pot met een 0-2 achterstand, om vervolgens 3-2 te winnen. Laatste 2 legs gooide ik beide 60 uit. Overige twee potten redelijk eenvouding met 3-0 gewonnen. Daarna in de knock-out tegen Fabian, die ik met 3-1 won. Had het niet makkelijk, maar vond net wat makkelijker de dubbels. Daarna in de halve finale helaas met 4-3 verloren, maar gooide echt heel goed. Bijna alle dubbels vlogen erin. Stond in de laatste leg ook te wachten op tops, maar helaas gooide mijn tegenstander D15 uit. Hoogtepunt was eigenlijk wel de strijd om de derde plek. Ondanks een 4-2 verlies, waardoor ik uiteindelijk 4e werd. Gooide namelijk voor het eerst 180 in een 'echte wedstrijd' (wel al mijn 9e dit jaar). En ik gooide ook nog een finish van 123 :) Kans is ook heel erg groot dat ik volgend jaar daar begin met competitie gooien. Iedereen stond ook op me te letten hoe ik gooide en kreeg veel complimenten etc. (h) Klinkt goed man! Zo ver ben ik helaas nog niet. Ik zit er wel te denken om eens aan een toernooitje mee te doen maar hoe kun je makkelijk vinden waar er 1 in de buurt is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Goed bezig :) Ik heb zaterdag het finale toernooi van de winterranking hier in de buurt. 9 toernooien, de beste 12 gaan naar de finale en ik ben als 8e geplaatst. Prijzenpot is ongeveer €1000,-, met geld prijzen voor alle twaalf spelers. De nummer 12 krijgt al 50 euro, dus ik hoop toch wel de 100 te halen. Van de 9 toernooien heb ik 7x de kwartfinale gehaald en 2x de B-finale. Zit er dus net wat tussenin qua niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Klinkt goed man! Zo ver ben ik helaas nog niet. Ik zit er wel te denken om eens aan een toernooitje mee te doen maar hoe kun je makkelijk vinden waar er 1 in de buurt is? Ik zou hier eens een mailtje naar toe sturen: http://www.vedc-darts.nl/?ZOMERCOMPETITIE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Ik zou hier eens een mailtje naar toe sturen: http://www.vedc-darts.nl/?ZOMERCOMPETITIE Ik wil eigenlijk eerst beginnen met wat toernooitjes, meteen competitie spelen durf ik nog niet aan Dit is wel een beetje mijn niveau in normale doen. De reden dat ik 5-1 won was omdat de dubbels erg goed gingen. Ik wil naar de 40 gemiddeld, ik moet dus nog wel even oefenen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Je moet gewoon gaan gooien in de laagste klasse. Kun je makkelijk aan. Niet uitstellen, maar gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 De 2e sessie, nu met de dartbot op 40. Wat een verschil :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Geen idee eigenlijk hoe ik die toernooitjes weet te vinden, maar na een tijdje bouw je wat contacten op, waardoor je al iets sneller via Facebook en dergelijke iets voorbij ziet komen. Maar het is vooral een keer gaan, sites in de gaten houden van kroegen die ook wel competitieteams hebben. En je kunt natuurlijk altijd een keer langsgaan. Als ik je plaatjes zo zie van je partijen tegen de dartbot zou ik gaan trainen op dubbels man. Zover ik kan zien lijk je scorend namelijk best redelijk. Gewoon alle dubbels op volgorde een keer afgaande. Beginnen bij D20 en pas doorgaan naar D19 als je D20 gegooid hebt en zo door. Uiteindelijk worden de meeste partijen op laag niveau ook beslist. Gooi je je dubbels, dan komen de triples ook vanzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Geen idee eigenlijk hoe ik die toernooitjes weet te vinden, maar na een tijdje bouw je wat contacten op, waardoor je al iets sneller via Facebook en dergelijke iets voorbij ziet komen. Maar het is vooral een keer gaan, sites in de gaten houden van kroegen die ook wel competitieteams hebben. En je kunt natuurlijk altijd een keer langsgaan. Als ik je plaatjes zo zie van je partijen tegen de dartbot zou ik gaan trainen op dubbels man. Zover ik kan zien lijk je scorend namelijk best redelijk. Gewoon alle dubbels op volgorde een keer afgaande. Beginnen bij D20 en pas doorgaan naar D19 als je D20 gegooid hebt en zo door. Uiteindelijk worden de meeste partijen op laag niveau ook beslist. Gooi je je dubbels, dan komen de triples ook vanzelf. Ik doe al regelmatig double trouble dus daar ben ik al mee bezig. Dat gaat de ene keer makkelijker dan de andere. Soms doe ik echt heel lang over een dubbel :cab: Ik zal in ieder geval door blijven oefenen om zo mijn worp beter te maken (daar valt voor mij nog veel winst in te behalen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Lekker bezig. [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; kan het zo te zien beter bij honkballen houden. ;c Ghehe scherp Richard :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Soms doe ik echt heel lang over een dubbel :cab: Ik ook hoor. De ene keer gooi ik 6 pijlen achter elkaar in een dubbel en een tijdje later sta je een kwartier te kutten op D20 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Kogel door de kerk. Bij een team hier in Assendelft gegaan, dus vanaf september ook competitie darten. Verzoek is ingediend voor derde divisie, omdat ze daar al speelde. Moet zeggen dat ik er heel erg naar uit kijk :) Oh Richarð.; Je wijze raad is niet opgevolgd, aangezien [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; ook in het team zit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Kogel door de kerk. Bij een team hier in Assendelft gegaan, dus vanaf september ook competitie darten. Verzoek is ingediend voor derde divisie, omdat ze daar al speelde. Moet zeggen dat ik er heel erg naar uit kijk :) Oh Richarð.; Je wijze raad is niet opgevolgd, aangezien [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; ook in het team zit ;c Ik zal van de week even de barman inlichten dat ie moet bukken en schuilen achter de bar als ik moet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Goed bezig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 ik heb net mijn eerste potje tegen de dartbot gespeeld, zette het gemiddelde eerst maar op 10 :p maar toen ging ie 140's gooien. Toen zag ik ergens staan dat ik minimaal 30 in moest vullen. 3-0 in legs verloren. Master in enen gooien, maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg. Dat is in ieder geval dichtbij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Het WK voor landen is begonnen, geweldig niveau :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 2 tegen 2 darts net als in de kroeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Dyson Parady nu namens Gibraltar, dat wordt genieten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 (bewerkt) Die Cody Harris gooit wel lekker voor Nieuw Zeeland. Ze maken het de Schotten erg moeilijk. Aahh zonde, gaat Schotland alsnog door. Die Thorton blijft een matige speler, nog steeds onbegrijpelijk dat die in PL speelde dit jaar. 2 juni 2016 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Ahhh wat enorm zonde zeg. Cor Dekker bijna gewonnen van Anderson, gooit laatstgenoemde een finish van 160 in de beslissende leg :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Ahhh wat enorm zonde zeg. Cor Dekker bijna gewonnen van Anderson, gooit laatstgenoemde een finish van 160 in de beslissende leg :r Dat was wel snoeihard ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Mijn eerste leg tegen de dartbot gewonnen. Gewoon 60 uitgooien met twee pijlen :cab: voor de rest 3-1, 3-0 er af :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Kim en Ronny _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 11-darter in de beslissende leg van MVG/RVB _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten