Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Heerlijk toernooitje gegooid gister in mijn dorp. Begon in de poule mijn eerste pot met een 0-2 achterstand, om vervolgens 3-2 te winnen. Laatste 2 legs gooide ik beide 60 uit. Overige twee potten redelijk eenvouding met 3-0 gewonnen. Daarna in de knock-out tegen Fabian, die ik met 3-1 won. Had het niet makkelijk, maar vond net wat makkelijker de dubbels.

Daarna in de halve finale helaas met 4-3 verloren, maar gooide echt heel goed. Bijna alle dubbels vlogen erin. Stond in de laatste leg ook te wachten op tops, maar helaas gooide mijn tegenstander D15 uit. Hoogtepunt was eigenlijk wel de strijd om de derde plek. Ondanks een 4-2 verlies, waardoor ik uiteindelijk 4e werd. Gooide namelijk voor het eerst 180 in een 'echte wedstrijd' (wel al mijn 9e dit jaar). En ik gooide ook nog een finish van 123 :)

Kans is ook heel erg groot dat ik volgend jaar daar begin met competitie gooien. Iedereen stond ook op me te letten hoe ik gooide en kreeg veel complimenten etc. (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk toernooitje gegooid gister in mijn dorp. Begon in de poule mijn eerste pot met een 0-2 achterstand, om vervolgens 3-2 te winnen. Laatste 2 legs gooide ik beide 60 uit. Overige twee potten redelijk eenvouding met 3-0 gewonnen. Daarna in de knock-out tegen Fabian, die ik met 3-1 won. Had het niet makkelijk, maar vond net wat makkelijker de dubbels.

Daarna in de halve finale helaas met 4-3 verloren, maar gooide echt heel goed. Bijna alle dubbels vlogen erin. Stond in de laatste leg ook te wachten op tops, maar helaas gooide mijn tegenstander D15 uit. Hoogtepunt was eigenlijk wel de strijd om de derde plek. Ondanks een 4-2 verlies, waardoor ik uiteindelijk 4e werd. Gooide namelijk voor het eerst 180 in een 'echte wedstrijd' (wel al mijn 9e dit jaar). En ik gooide ook nog een finish van 123 :)

Kans is ook heel erg groot dat ik volgend jaar daar begin met competitie gooien. Iedereen stond ook op me te letten hoe ik gooide en kreeg veel complimenten etc. (h)

Klinkt goed man! Zo ver ben ik helaas nog niet.

Ik zit er wel te denken om eens aan een toernooitje mee te doen maar hoe kun je makkelijk vinden waar er 1 in de buurt is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig :)

Ik heb zaterdag het finale toernooi van de winterranking hier in de buurt. 9 toernooien, de beste 12 gaan naar de finale en ik ben als 8e geplaatst. Prijzenpot is ongeveer €1000,-, met geld prijzen voor alle twaalf spelers. De nummer 12 krijgt al 50 euro, dus ik hoop toch wel de 100 te halen.

Van de 9 toernooien heb ik 7x de kwartfinale gehaald en 2x de B-finale. Zit er dus net wat tussenin qua niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou hier eens een mailtje naar toe sturen: http://www.vedc-darts.nl/?ZOMERCOMPETITIE

Ik wil eigenlijk eerst beginnen met wat toernooitjes, meteen competitie spelen durf ik nog niet aan

482810adfe029065695a3bf51a090c64.png

b33f5eeebd55dd419f7aa108aa0683bf.png

Dit is wel een beetje mijn niveau in normale doen. De reden dat ik 5-1 won was omdat de dubbels erg goed gingen. Ik wil naar de 40 gemiddeld, ik moet dus nog wel even oefenen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee eigenlijk hoe ik die toernooitjes weet te vinden, maar na een tijdje bouw je wat contacten op, waardoor je al iets sneller via Facebook en dergelijke iets voorbij ziet komen. Maar het is vooral een keer gaan, sites in de gaten houden van kroegen die ook wel competitieteams hebben. En je kunt natuurlijk altijd een keer langsgaan.

Als ik je plaatjes zo zie van je partijen tegen de dartbot zou ik gaan trainen op dubbels man. Zover ik kan zien lijk je scorend namelijk best redelijk. Gewoon alle dubbels op volgorde een keer afgaande. Beginnen bij D20 en pas doorgaan naar D19 als je D20 gegooid hebt en zo door. Uiteindelijk worden de meeste partijen op laag niveau ook beslist. Gooi je je dubbels, dan komen de triples ook vanzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee eigenlijk hoe ik die toernooitjes weet te vinden, maar na een tijdje bouw je wat contacten op, waardoor je al iets sneller via Facebook en dergelijke iets voorbij ziet komen. Maar het is vooral een keer gaan, sites in de gaten houden van kroegen die ook wel competitieteams hebben. En je kunt natuurlijk altijd een keer langsgaan.

Als ik je plaatjes zo zie van je partijen tegen de dartbot zou ik gaan trainen op dubbels man. Zover ik kan zien lijk je scorend namelijk best redelijk. Gewoon alle dubbels op volgorde een keer afgaande. Beginnen bij D20 en pas doorgaan naar D19 als je D20 gegooid hebt en zo door. Uiteindelijk worden de meeste partijen op laag niveau ook beslist. Gooi je je dubbels, dan komen de triples ook vanzelf.

Ik doe al regelmatig double trouble dus daar ben ik al mee bezig. Dat gaat de ene keer makkelijker dan de andere. Soms doe ik echt heel lang over een dubbel :cab: Ik zal in ieder geval door blijven oefenen om zo mijn worp beter te maken (daar valt voor mij nog veel winst in te behalen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kogel door de kerk. Bij een team hier in Assendelft gegaan, dus vanaf september ook competitie darten. Verzoek is ingediend voor derde divisie, omdat ze daar al speelde. Moet zeggen dat ik er heel erg naar uit kijk :)

Oh Richarð.; Je wijze raad is niet opgevolgd, aangezien [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; ook in het team zit ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kogel door de kerk. Bij een team hier in Assendelft gegaan, dus vanaf september ook competitie darten. Verzoek is ingediend voor derde divisie, omdat ze daar al speelde. Moet zeggen dat ik er heel erg naar uit kijk :)

Oh Richarð.; Je wijze raad is niet opgevolgd, aangezien [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; ook in het team zit ;c

Ik zal van de week even de barman inlichten dat ie moet bukken en schuilen achter de bar als ik moet spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb net mijn eerste potje tegen de dartbot gespeeld, zette het gemiddelde eerst maar op 10 :p maar toen ging ie 140's gooien. Toen zag ik ergens staan dat ik minimaal 30 in moest vullen. 3-0 in legs verloren. Master in enen gooien, maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg. Dat is in ieder geval dichtbij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Cody Harris gooit wel lekker voor Nieuw Zeeland. Ze maken het de Schotten erg moeilijk.

Aahh zonde, gaat Schotland alsnog door. Die Thorton blijft een matige speler, nog steeds onbegrijpelijk dat die in PL speelde dit jaar.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites