Bruins Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Ik gooi competitie ja, maar ik bak er de laatste tijd geen klote van :mrg: Mag vrijdag weer. Dat is wel echt kut zeg. Fitton en O'Shea er eerder ook al af en The Count gister ook. Blijven wel erg weinig spelers over waar je even voor gaat zitten. Gister trouwens ook de Graaf, beste Nederlander op de plaatsingslijst, eruit. Hopelijk kan Harms dit jaar een keer doorbreken, al verwacht ik dit niet. Durrant, Mitchell, Waites ga ik ook wel voor zitten. Goh die Durrant staat ze aardig te raken nu, al bakt die Butler er ook weinig van met z'n gemiddelde van net boven de 80. Dubbels van Durrant 8 uit 9. 6 januari 2016 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Zijn er hier eigenlijk nog mensen die zelf intensief darten? Ik gooi ook competitie. Niet meer zo intensief als drie jaar geleden, toen ik 3e werd op de Tilburg Open en Eredivisie gooide bij de WDC. Als ik dan dat niveau bij de BDO kijk, heb ik daar wel spijt van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Zijn er hier eigenlijk nog mensen die zelf intensief darten? Ja, ik. Wel een redelijk niveau tegenwoordig. Heb sinds gisteren nieuwe pijlen, het wil nog niet echt vlotten, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Hoe moet ik jullie niveau dan inschatten? Ik ben zelf nu begonnen naar het wat serieuzere darten, paar keer per week steeds wat beter willen worden met vrienden, om vervolgens in 2017 toernooitjes af te gaan. Wat zijn jullie gemiddeldes? Welke pijlen raden jullie mij aan? 6 januari 2016 bewerkt door JordiAFCA1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Pijlen is denk gewoon echt zelf proberen, zelfde als flight etc. Ik had eerst dikke, maar overgestapt naar erg dunne, gooit voor mij beter. Binnenkort eens met lange shafts proberen. Gemiddelde bij mij (gooi alleen in de kroeg) is max 40 met 4 pijlen (:cab:) inclusief uitgooi. Legs gaan regelmatig in 50+ uit :D Edit 3 pijlen natuurlijk hehe 6 januari 2016 bewerkt door jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Hoe moet ik jullie niveau dan inschatten? Ik ben zelf nu begonnen naar het wat serieuzere darten, paar keer per week steeds wat beter willen worden met vrienden, om vervolgens in 2017 toernooitjes af te gaan. Wat zijn jullie gemiddeldes? Welke pijlen raden jullie mij aan? Denk dat [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; op dit moment een van de betere spelers van MU is aangezien ik met kerst mijn hand wat heb gekneusd. Ben al maanden hopeloos uit vorm ook. Sta nog wel in de top 10 van de lokale competitie en met t team staan we ook 2e. Als je gewoon wat gaat trainen en wat toernooitjes gaat aflopen is t best leuk. Tuurlijk zal je niet zoveel winnen nog maar je leert zoveel van andere en betere spelers. Lobby zelf ook wel is (aangezien ik mede organisator ben van de dartcompetitie en toernooien) bij hokken en dergelijke bij jongere spelers. Als je je wat dingen afvraagt mag je t altijd vragen. Zowel hier als op PB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Ik begin zelf weer op het niveau te komen waar ik op zat toen ik 2 maanden geleden stopte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 [Youtube]LPdWUcT0I78 :r Hier heeft [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; zeker weten staan aftellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Hier heeft [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; zeker weten staan aftellen Ik ontken alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Als je gewoon wat gaat trainen en wat toernooitjes gaat aflopen is t best leuk. Tuurlijk zal je niet zoveel winnen nog maar je leert zoveel van andere en betere spelers. Ik weet 100% zeker dat ik nooit zo 'goed' was geworden als ik die toernooien niet had gegooid. Ja, dan verlies je in het begin waarschijnlijk alles, maak je telfouten en gaat het moeilijk met schrijven. Maar ik ben zo vaak geholpen door ervaren spelers, daar heb ik heel veel aan gehad. Achteraf hele simpele dingetjes, als met bull beginnen als je op 135 staat. En een hele belangrijke: Altijd door gooien, ook al sta je dik achter. Nooit de leg laten lopen. Later leer je dat 303, 304 en 168 getallen zijn die om 19's vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Als je gewoon wat gaat trainen en wat toernooitjes gaat aflopen is t best leuk. Tuurlijk zal je niet zoveel winnen nog maar je leert zoveel van andere en betere spelers. Ik weet 100% zeker dat ik nooit zo 'goed' was geworden als ik die toernooien niet had gegooid. Ja, dan verlies je in het begin waarschijnlijk alles, maak je telfouten en gaat het moeilijk met schrijven. Maar ik ben zo vaak geholpen door ervaren spelers, daar heb ik heel veel aan gehad. Achteraf hele simpele dingetjes, als met bull beginnen als je op 135 staat. En een hele belangrijke: Altijd door gooien, ook al sta je dik achter. Nooit de leg laten lopen. Later leer je dat 303, 304 en 168 getallen zijn die om 19's vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 168 mag je al nooit op komen ;c 304 gewoon 20 beginnen hoor. 306 zul je bedoelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 168 mag je al nooit op komen ;c 304 gewoon 20 beginnen hoor. 306 zul je bedoelen. En als ik een 180 gooi op 348? Vanavond nog toevallig. Op 228 is t inderdaad gewoon slecht rekenen. Voor derest ben ik t gewoon eens met [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; zn stukje. De eerste pakweg 10 toernooien ga je weinig behalen. Vanaf dan is t gewoon doorzetten tot het wel komt. Bij mij heeft t toen mega geholpen dat ik in t slechtste team van de competitie werd geplaatst. Ik werd kopman, aanvoerder, en ben weggehaald door een team met goede spelers en titel aspiraties. Ik weet zeker dat als er een dartcompetitie of een darttteam is in de buurt en je meldt je aan dat je steeds beter wordt [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Gooide zelf ook regelmatig, sinds de zomer weinig meer gedaan. Kamer werd verbouwd en moet nog even een goede kast halen oid om erachter te hangen, ga dat zeer waarschijnlijk maandag doen. Gooi wel nog af en toe bij een vriend, die kan het wel in ieder geval. Elk jaar in maart een darttoernooi op de club (voetbal), die vriend waar ik het net over had won hem vorig jaar, lag er zelf in de eerste ronde al uit :D Gooi daar ook altijd 3x slechter dan thuis. Maar goed. Ga het wel weer veel doen als dat dartbord hier eenmaal hangt, blijft leuk om te doen. Gooi gemiddeld tussen de 40-60, echt heel wisselvallig. Op dat toernooi haal ik de 30 niet eens denk ik :r En dat komt dan echt door scores, want de dubbels zijn mijn sterke punt. Heb niet vaak meer dan 3 pijlen nodig, tenzij de dubbel die ik moet laag op het bord zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 En als ik een 180 gooi op 348? Vanavond nog toevallig. Op 228 is t inderdaad gewoon slecht rekenen. Voor derest ben ik t gewoon eens met [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; zn stukje. De eerste pakweg 10 toernooien ga je weinig behalen. Vanaf dan is t gewoon doorzetten tot het wel komt. Bij mij heeft t toen mega geholpen dat ik in t slechtste team van de competitie werd geplaatst. Ik werd kopman, aanvoerder, en ben weggehaald door een team met goede spelers en titel aspiraties. Ik weet zeker dat als er een dartcompetitie of een darttteam is in de buurt en je meldt je aan dat je steeds beter wordt [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; Ik ben juist begonnen in een goed team in de laagste divisie. Sowieso hadden we nooit gezeik onderling, maar als ik dan eens verloor, was het geen ramp. Op de toernooien merk ik nu ook dat 'iedereen' me kent, ze vragen mijn naam niet meer bij het schrijven enzo. Heb ook al een aantal aanbiedingen gehad om hoger te gaan gooien, da's wel leuk. Maar ik wacht dit seizoen nog even af, ik hoef en wil eigenlijk niet weg bij mijn vereniging. Hopen dat het 2e team promoveert naar de 2e Divisie en dat ik daar bij kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Wij willen zelf eigenlijk in 2017 een team op gaan zetten. Maar dat vinden jullie dus niks? Wij zijn de laatste tijd met 6 man vrij intensief aan het gooien, je ziet ook echt het niveau omhoog gaan. Ik persoonlijk heb nogal veel problemen met mijn dubbels, gooide voor het begin van het nieuwe jaar eigenlijk bijna nooit. Sinds het begin van het nieuwe jaar ongeveer 4/5 keer gegooid en ook al een paar keer 140 enzo, eigenlijk al best wel trots op. Maar denken jullie dat door onderlinge wedstrijdjes te houden je niveau niet snel omhoog gaat? Voor vandaag hebben we ook op de planning om met z'n 4'en een paar keer 1 tegen 1 te doen in een toernooi vorm. [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Ff naad die veenstra staan kijken tegen Atkins, die gooide best goed naarmate de wedstrijd vorderde. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 En als ik een 180 gooi op 348? Vanavond nog toevallig. Op 228 is t inderdaad gewoon slecht rekenen. Voor derest ben ik t gewoon eens met [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; zn stukje. De eerste pakweg 10 toernooien ga je weinig behalen. Vanaf dan is t gewoon doorzetten tot het wel komt. Bij mij heeft t toen mega geholpen dat ik in t slechtste team van de competitie werd geplaatst. Ik werd kopman, aanvoerder, en ben weggehaald door een team met goede spelers en titel aspiraties. Ik weet zeker dat als er een dartcompetitie of een darttteam is in de buurt en je meldt je aan dat je steeds beter wordt [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; Uitzondering idd. Al zou je kunnen voorkomen op 348 te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Ik heb zelf in 2015 meegedaan aan 3 toernooitjes. Bij een buurtvereniging en 2 voetbalclubs. Merk wel dat ik altijd beter gooi als ik een tegenstander heb, dan dat ik zelf sta te gooien op mijn kamer. Binnenkort weer dat toernooi bij die buurtvereniging, dus ben benieuwd of ik nu verder kom (vorig jaar halve finale ;c). Nu nieuwe pijlen en andere worp, dus wel wennen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Heb altijd best fanatiek staan darten. Nu jaren niks gedaan, maar omdat ik niet meer mag voetballe toch op zoek naar een hobby, zou toch graag de lokale held jan dekker achterna gaan[emoji14] nee maar serieus ga er echt mee bezig, miss ook competitief. Was altijd een best redelijke speler, dus hopelijk met wat training dat het wat beter kan worden. Zal eerst weer op zoek moeten naar goede pijlen, had mervyn king pijlen maar kan ze nergens weer vinden Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Wij willen zelf eigenlijk in 2017 een team op gaan zetten. Maar dat vinden jullie dus niks? Wij zijn de laatste tijd met 6 man vrij intensief aan het gooien, je ziet ook echt het niveau omhoog gaan. Ik persoonlijk heb nogal veel problemen met mijn dubbels, gooide voor het begin van het nieuwe jaar eigenlijk bijna nooit. Sinds het begin van het nieuwe jaar ongeveer 4/5 keer gegooid en ook al een paar keer 140 enzo, eigenlijk al best wel trots op. Maar denken jullie dat door onderlinge wedstrijdjes te houden je niveau niet snel omhoog gaat? Voor vandaag hebben we ook op de planning om met z'n 4'en een paar keer 1 tegen 1 te doen in een toernooi vorm. [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; Ik zou zsm een team opzetten, de meeste competities beginnen in juli en hebben mei als uiterste inschrijfdatum. Onderling gooien is natuurlijk prima, maar speel niet alleen 501 legs. Ga met 3 of 4 man een (serieus) rondje dubbels doen. Spelletjes zat wat dat betreft. Zelf gooi ik tegen een dartprogramma dat net wat beter (constanter vooral) is dan mij. Erg irritant, maar ik heb inmiddels 3 van de laatste 5 potjes gewonnen (ik stond 0-8 achter). Onderling gooien is dus prima, maar oefen je zwakke punten en ga niet voor de winst door je op de T20 te focussen. 180'ers winnen geen legs, dat doen dubbels ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Gebeurde een paar dagen geleden ook bij iemand op Lakeside geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Gebeurde een paar dagen geleden ook bij iemand op Lakeside geloof ik. Nog een keer goed naar het filmpje kijken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Wel knap dat zijn flights veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten