Sanders Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Goeiemorgen wat een partij dit zeg _O_ Wat maakt hij het zichzelf zo onmogelijk moeilijk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Roland Scholten. :r:r Wat een kerel is dat dan haha. Zeikt Taylor finaal af. :mrgy: Die lach van hem ook, heerlijk. Edit: "Ook Jelle is een rund, als hij met vuurwerk stunt." :r:r Hou op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Roland Scholten. :r:r Wat een kerel is dat dan haha. Zeikt Taylor finaal af. :mrgy: Die lach van hem ook, heerlijk. Nu vind ik het niet zo'n probleem om Taylor af te zeiken, naar en verwaand mannetje ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Graag gedaan. [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Als we Roland binnenkort als toeschouwer zien bij Roland Garros of Wimbledon weten we genoeg Ze is getrouwd he, althans zoiets dacht ik (een keer of 20) gehoord te hebben. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Ze is getrouwd he, althans zoiets dacht ik (een keer of 20) gehoord te hebben. ;c Helaas wel, ja. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Twee wereldpartijen gezien gisteren en vandaag. De weg naar de halve finale ligt open voor Jelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 december 2015 Auteur Share Geplaatst 31 december 2015 Ik heb net volgens mij het hele huis wakker geschreeuwd :r Maak daar maar de buurt van. Goddomme wat lekker. En Roland _O_ Die maakt zo'n avond nog mooier hè, wat een geweldenaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Pohh, wat een lekkere comeback van Klaasen! En Roland verdient een lintje. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Ziek genieten dit!!! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Nu al zin in die kwartfinales, wat een topwedstrijden gaan dat worden. Jammer dat 1 januari hier altijd een familiedag is. Dat wordt dus alles opnemen en hopen dat ik de uitslagen nergens per ongeluk tegenkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Nu al zin in die kwartfinales, wat een topwedstrijden gaan dat worden. Jammer dat 1 januari hier altijd een familiedag is. Dat wordt dus alles opnemen en hopen dat ik de uitslagen nergens per ongeluk tegenkom. Mission impossible :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 december 2015 Auteur Share Geplaatst 31 december 2015 Ik blijf dusdanig lang in mijn bed liggen zodat m'n ouders al zijn vertrokken hoor, mooi niet dat ik tijdens die wedstrijden naar familie ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Kwartfinales worden saai, behalve die van barney... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Norris-Klaassen Anderson-Wade Barney-Smith Lewis-Wright Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Mijn moeder is 1 januari jarig ;e Dus voor mij ook geen darts, althans de middagsessie niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 december 2015 Auteur Share Geplaatst 31 december 2015 [twitter]682348922656931842[/twitter] Godver :r:r:r Wat een topbaan hebben die mannen joh. Die Arjan ook. Alle wedstrijden in de zaal volgen, na afloop ouwehoeren met de darters, geld ontvangen. Heerlijk man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Norris-Klaassen Anderson-Wade Barney-Smith Lewis-Wright Al kan Wade ook zo ineens winnen van Anderson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Blijkbaar een leuke pot gemist :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Mission impossible :P Laatst zelfs een keer met een wedstrijd van Feyenoord gelukt, dus dan moet dit ook goedkomen. ;) Ik blijf dusdanig lang in mijn bed liggen zodat m'n ouders al zijn vertrokken hoor, mooi niet dat ik tijdens die wedstrijden naar familie ga. Ja wij gaan altijd pas laat in de middag weg, dus dat gaat hem niet worden helaas. Maar goed, kan dan wel de eerste partij zien hopelijk. 1 januari is trouwens de enige dag in het jaar dat ik altijd mee ga. Verjaardagen sla ik altijd over, dus ik moet wel eigenlijk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Godver, geniale partij gemist dus ;e. Ff terug kijken dan maar straks. Anyway, doei Taylor! _O_ Dit maakt het verlies van MvG weer helemaal goed. Zijn we ook weer van die kwal af. Het zou het leukste zijn als Anderson en Lewis ook nog ergens verliezen en er een nieuwe WK komt :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Frank en Jacques, you da real MVP :shhh: Steken Maarten en Herbert elke dag weer naar de kroon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 2 heerlijke wedstrijden hoor gisteren. Wat een verschil in blijdschap trouwens tussen Barney en Klaasen, die laatste zie ik verder komen dan Raymond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Alles maar terugkijken vandaag :mrg: Winnaar van Norris-Klaasen zou zomaar in de PL terecht kunnen komen. Zullen ook nog harde noten over moeten worden gekraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 Zie zowel Norris als Klaasen liever dan bijvoorbeeld een Thornton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 december 2015 Share Geplaatst 31 december 2015 http://www.rtl7darts.nl/video/1106/jelle_klaasen_verslaat_phil_taylor/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten