Mvdv Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2015 Sloopkogel : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 En ik maar blij zijn als ik een keer 100+ gooi :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Man wat treurig die Van Barneveld zeg. Brilletje gaat op en dan weet je al dat het een drama wordt. Staat er ook bij als een depressieve zombie. Gerrie moet het zo dus in z'n eentje doen tegen 3 man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Als het maar wel goed gaat met hem, ziet er niet al te best uit, ook niet bij de opkomst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Darts Topic #3 Nee joh die heeft weer een episode Niet eens schijtlollig bedoeld. Denk het serieus. Weet niet wát er precies is, maar iets zat tegen (buiten het darten) en dan is ie helemaal van slag. Of het is een te lange dag voor hem, misschien kan ie dat niet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Van Barneveld speelt als een natte krant :cab: Van Gerwen had beter in z'n eentje kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Barney :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Helemaal eens hoor Matthew. Begint ie weer met de bril, heeft ie weer een excuus. Op 1 dag ook weer 2 keer van flights wisselen. Wordt je toch helemaal gek van. MvG had ook wel wat beter gekund hoor, maar het niveau van Barney was echt bedroevend vanavond ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Waren dezelfde flights als in de kwartfinale? Brilletje zet ie wel vaker op, zicht vermindert gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Darts Topic #3 Ja, zicht vermindert, ogen vermoeid. Geloof ik best hoor, maar keer op keer gaat het wel fout zodra dat ding op moet. En als ie er dan ook nog zo bijloopt alsof z'n goudvis voor de 52e keer is overleden... Dan weet je hoelaat het is Hij had in de single andere flights dan in de koppelpartij he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Hmm ok in de singles had ie dezelfde als in de kwartfinale (slim flights), daarna weer geswitched naar de 'normale' flights die hij ook in de PL oa gebruikte? Met bril heeft ie ook vaak genoeg goed gespeeld en gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Van Barneveld speelt als een natte krant :cab: Van Gerwen had beter in z'n eentje kunnen spelen. Dat sowieso natuurlijk, maar het is niet voor niets het format. Wel zonde dat Barney zo zwak was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Haha, die lul weet niet eens dat de koppel na twee singles komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Dat sowieso natuurlijk, maar het is niet voor niets het format. Wel zonde dat Barney zo zwak was. Aye, maar op die manier heb je niks aan je partner, je sleept een dead weight around. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Goh Taylor, dat was best aardig potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Die heeft inderdaad aardig wat mondjes gesnoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2015 'Ze zouden veel meer van dit soort gekkigheid moeten doen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Lekker dit ;e;e;e Ik vind normaal gesproken darten wel leuk en dan dit toernooi gemist (tenminste, is het afgelopen?) :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Als er net een finale is geweest lijkt het me wel gedaan ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Als er net een finale is geweest lijkt het me wel gedaan ja Oke wat was de finale :cab: En wie gewonnen? Kijk op livescore zie niks :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Oke wat was de finale :cab: En wie gewonnen? Kijk op livescore zie niks :D Schotland - Engeland. Uiteindelijk 2-3 geworden. Weet alleen de precieze uitslagen verder niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Aha oke bedankt, Phil _O_ Kijken of ik wat terug kan kijken bij RTL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Gisteren de Fortuna Sittard Masters gegooid, ging wel erg goed, maar door tijdgebrek ben ik naar huis gegaan. Ik werd 2e in mijn poule, gooide 9 perfecte darts (nee, geen 9 darter, maar 180, 152 uitgooi en meteen weer 180 bij het begin van de 3e leg). Daarna nog een potje waarin in de 3e leg 100, 95, 85, 100, 89 gooi. 32 over, dat kostte me dan helaas 5 pijlen, maar ik had alle tijd. In de ko fase zaten alleen maar toppers, helaas moest degene met wie ik meereed naar huis. Ik was er toch uitgevlogen in de volgende ronde, dus zo'n ramp was het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Zeer netjes Marko. (y) Nu is de Japan Darts Masters bezig. Van Gerwen gewonnen van Bunting en zojuist Wright van Lewis. Mooie potten, al 3x de mogelijkheid voor het uitgooien van een 9-darter (MvG, Lewis en Wright). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Wedstrijdje wie heeft de grootste. Eerst Taylor 125 bet 50-25-50 en de leg daarna Anderson 60-40-40 om te breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten