Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Darts Topic #3

Nee joh die heeft weer een episode

Niet eens schijtlollig bedoeld. Denk het serieus. Weet niet wát er precies is, maar iets zat tegen (buiten het darten) en dan is ie helemaal van slag. Of het is een te lange dag voor hem, misschien kan ie dat niet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal eens hoor Matthew. Begint ie weer met de bril, heeft ie weer een excuus. Op 1 dag ook weer 2 keer van flights wisselen. Wordt je toch helemaal gek van. MvG had ook wel wat beter gekund hoor, maar het niveau van Barney was echt bedroevend vanavond ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darts Topic #3

Ja, zicht vermindert, ogen vermoeid. Geloof ik best hoor, maar keer op keer gaat het wel fout zodra dat ding op moet. En als ie er dan ook nog zo bijloopt alsof z'n goudvis voor de 52e keer is overleden... Dan weet je hoelaat het is

Hij had in de single andere flights dan in de koppelpartij he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de Fortuna Sittard Masters gegooid, ging wel erg goed, maar door tijdgebrek ben ik naar huis gegaan. Ik werd 2e in mijn poule, gooide 9 perfecte darts (nee, geen 9 darter, maar 180, 152 uitgooi en meteen weer 180 bij het begin van de 3e leg). Daarna nog een potje waarin in de 3e leg 100, 95, 85, 100, 89 gooi. 32 over, dat kostte me dan helaas 5 pijlen, maar ik had alle tijd. In de ko fase zaten alleen maar toppers, helaas moest degene met wie ik meereed naar huis. Ik was er toch uitgevlogen in de volgende ronde, dus zo'n ramp was het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites