Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Lekker Niels (y)

Komt hier uit de buurt en regelmatig op toernooien wel tegen gekomen. Mooi dat hij door is. Wel echt onder zijn niveau gegooid, maar zal ook vast met de spanning te maken hebben.

Hopelijk wint Sherrock zo. Niet alleen voor mijn pooltje, maar vind het ook een ongelofelijk simpele ziel. Zie ik er ook wel voor aan dat hij niet tegen een vrouw kan darten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei 007mark:

Lekker Niels (y)

Komt hier uit de buurt en regelmatig op toernooien wel tegen gekomen. Mooi dat hij door is. Wel echt onder zijn niveau gegooid, maar zal ook vast met de spanning te maken hebben.

Hopelijk wint Sherrock zo. Niet alleen voor mijn pooltje, maar vind het ook een ongelofelijk simpele ziel. Zie ik er ook wel voor aan dat hij niet tegen een vrouw kan darten :D

Dus je vindt Sherrock een simpele ziel :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, wat een wedstrijd en wat een verrassing zeg. Had ik totaal niet verwacht van die Leung. Ook had ik Van Veen wellicht iets te hoog ingeschat, met ook winst op Clemens in volgende ronde.

Zou overigens wel leuk zijn als er een keer iemand uit Azië echt doorbreekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites