neva Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Laten we hopen dat ie genoeg verdient heeft om dat inderdaad over te slaan. Jemig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 uur geleden zei neva: Lekkere start van Doets. @La Pulga; Die tovenaar is wel oud geworden zeg, jemig. Gooit ook voor geen meter. Gezien, wel goed voor de poule. Doets doet het best goed, Smith alleen maatje te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Doets speelt super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Ja dit gaat een klassieker worden. Leuk filmpje, ik ga ook darter worden. Buikie heb ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 kijken we boys? Mooi potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Heel vet potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Fantastische pot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Zonde zeg. Die 142 van Bully was van grootse klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Stond zelf te darten, maar TV stond aan gelukkig. Jammer van Kevin man, heeft als een baas staan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Pfff wat vind ik die Rivera maar een irritante darter. Zou zelf helemaal afdraaien als ik tegen zo iemand moest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Op 16-12-2023 om 00:09 zei neva: Zonde zeg. Die 142 van Bully was van grootse klasse. Jammer dat die pestkop door is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Lekker Niels Komt hier uit de buurt en regelmatig op toernooien wel tegen gekomen. Mooi dat hij door is. Wel echt onder zijn niveau gegooid, maar zal ook vast met de spanning te maken hebben. Hopelijk wint Sherrock zo. Niet alleen voor mijn pooltje, maar vind het ook een ongelofelijk simpele ziel. Zie ik er ook wel voor aan dat hij niet tegen een vrouw kan darten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 16 uur geleden zei 007mark: Lekker Niels Komt hier uit de buurt en regelmatig op toernooien wel tegen gekomen. Mooi dat hij door is. Wel echt onder zijn niveau gegooid, maar zal ook vast met de spanning te maken hebben. Hopelijk wint Sherrock zo. Niet alleen voor mijn pooltje, maar vind het ook een ongelofelijk simpele ziel. Zie ik er ook wel voor aan dat hij niet tegen een vrouw kan darten Dus je vindt Sherrock een simpele ziel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wattimena dus he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Blijft mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Leung wil de set niet winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Van Veen vind ik echt zo'n zenuwpees ook. Rare vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Leung wil de set niet winnen Hopelijk de match wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wauw, wat een wedstrijd en wat een verrassing zeg. Had ik totaal niet verwacht van die Leung. Ook had ik Van Veen wellicht iets te hoog ingeschat, met ook winst op Clemens in volgende ronde. Zou overigens wel leuk zijn als er een keer iemand uit Azië echt doorbreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Lekker, ik had van Veen in de 4e ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 16 minuten geleden zei Dansmeister: Hopelijk de match wel. Verdiende winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik in de kwartfinale Dacht dat 'ie even ging knallen. Wel een geweldige comeback zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 nu.nl heeft ook al de verkeerde naam: Gian van Veen is maandag verrassend uitgeschakeld in de eerste ronde van het WK darts in Londen. Het 21-jarige toptalent stond met 0-2 voor, maar verloor alsnog met 3-2 van Kai-Fan Leung uit Hongkong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Die zijn gewoon kei fan geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten