Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei delichris:

Dankje.

Wat zonde. 1 Punt erbij en hij was door.

Denk dat @Satyr dan eigenlijk 1e dag heeft laten liggen, maar dat weet hij zelf misschien ook wel. Daar met 5-0 verliezen van Beeton doet je de das om. Want die gooide ook niet geweldig. Valt jezelf denk veel minder te verwijten dat je verliest van Portela gister, of Mueller vandaag.

Hoe kijk je zelf terug op je Q-School avontuur eigenlijk, Marko? En hoe is het verlopen bij je maten?

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat opvallende/bekende namen die de 2e fase niet hebben gered zijn in mijn ogen:

Wes Newton, Alan Norris, Steve Hine, Lisa Ashton, Ciaran Teehan, Kevin McDine, Chas Barstow, Grant Sampson, Dragutin Horvat, Roman Benecky, Jeffrey De Graaf, Rene Eidams, Wesley Plaisier, Fabian Schmutzler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Wat opvallende/bekende namen die de 2e fase niet hebben gered zijn in mijn ogen:

Wes Newton, Alan Norris, Steve Hine, Lisa Ashton, Ciaran Teehan, Kevin McDine, Chas Barstow, Grant Sampson, Dragutin Horvat, Roman Benecky, Jeffrey De Graaf, Rene Eidams, Wesley Plaisier, Fabian Schmutzler.

Die Alan Norris was best goed een paar jaar geleden. Die is dus gewoon een jaar prof af? om het zo maar even te zeggen, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Arezo:

Die Alan Norris was best goed een paar jaar geleden. Die is dus gewoon een jaar prof af? om het zo maar even te zeggen, toch?

Nadat zijn vrouw overleed aan de gevolgen van kanker is het een beetje voorbij met zijn dart carrière. Vorig jaar haalde hij het op Q-School ook al niet in de 1e fase.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jotew:

Zie dat Dennie Olde Kalter er nog wel in zit, heb ik op de basisschool nog bij in de klas gezeten :-D

Hehe. Wel aardige gozer. Aantal jaar terug deed ik mee aan een plaatselijk toernooitje. Ik dacht dat ik er wel iets van kon. Werd ik ingedeeld in een poule met Dennie en Martijn Kleermaker. Dan weet je gelijk dat je totaal niet kan darten :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Geppiej:

Hehe. Wel aardige gozer. Aantal jaar terug deed ik mee aan een plaatselijk toernooitje. Ik dacht dat ik er wel iets van kon. Werd ik ingedeeld in een poule met Dennie en Martijn Kleermaker. Dan weet je gelijk dat je totaal niet kan darten :classic_biggrin:

Klopt, zijn broer(tje) kon wat ik voor 't laatst gezien heb ook wel een aardig potje gooien. Maar dat is al weer lang geleden. Geen idee in hoeverre hij nog serieus met darten bezig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei 007mark:

Alle successupporters volgen het vandaag niet meer?  

Hier de hoop dat Niels Zonneveld het red vandaag of één van komende dagen. Komt uit de buurt hier en spreek hem zo nu en dan wel eens op toernooitjes. 

Nee we zitten met z'n allen nog in de kroeg onze verdriet aan het wegdrinken. @Satyr jouw beurt voor een rondje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.b41a8f001cfe3fe276e42ae8a94fb2ed.png

Super goede dag van Niels, krijg je dit om je oren in de halve finale. Zelf 104 gemiddeld en eigenlijk geen kans.

Anyway, nog een dagje kwartfinale halen en hij red het alsnog wel op basis van de ranking. Maar had lekker geweest om direct de kaart te behalen.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Alle successupporters volgen het vandaag niet meer? ;c 

Hier de hoop dat Niels Zonneveld het red vandaag of één van komende dagen. Komt uit de buurt hier en spreek hem zo nu en dan wel eens op toernooitjes. 

Hoho, wij zijn alleen fan van Marko Bok :classic_love: , jij daarentegen gaat ineens over ene Zonneveld praten. Wie is hier dan de successupporter? Volgens mij heb je je definities niet zo goed. :mrgy:

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso best wat verrassende dingen op Qschool eu.

Ronny Huybregts, twee keer op het juiste moment goede pot en verder niet de moeilijkste loting maar heeft nog maar 2 punten (geloof ik) nodig om tourcard te halen.

Denk dat Ron Meulenkamp ook slecht slaapt, stond 5-1 voor volgens mij toen hij 6-5 verloor.

Cadby ook vroeg eruit, nu zaten er ook wel voornamelijk sterke spelers op dat bord waar hij ook speelde. Benieuwd naar vandaag.

in UK hoop ik wel dat Henderson het haalt persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alles moesten doen. Goed, eenmaal in de zaal ben ik gaan rondlopen. Even kijken, beetje gooien, en uiteindelijk was er een loting. Vrijlot in de eerste ronde. Mijn eerste pot was niet best, maar genoeg om te winnen. Geen zenuwen, geen stress, maar het liep niet lekker. De tweede ronde hetzelfde verhaal, nu kwam ik er niet mee weg. Balen, maar ik had in ieder geval een punt. 's Avonds met 9 man gegeten bij een Italiaan, waar het eten niet lekker was. Nog duur ook.

Dinsdag waren we kwart voor 8 bij de zaal, maar het was nu beter geregeld. 6 man die de aanmeldingen deden en er was dan ook geen rij. De loting ging twee keer fout, maar uiteindelijk konden we beginnen. Ik kom 4-0 voor, 90+ gemiddeld en mis daarna heel veel dubbels. Ik gooi uiteindelijk 9 goede legs en win 5-4. Ronde twee was een makkie, mijn tegenstander bakte er niet veel van en ik win met 5-1. Puntje twee is binnen. In de volgende ronde tref ik Diogo Portela, die op maandag niet overtuigend was. Nou, tegen mij wel en ik laat twee kansen liggen om het spannend te maken. Waar het 3-3 had moeten zijn, verlies ik met 5-1. Hij kwam twee uur na de wedstrijd nog naar me toe om te zeggen dat het een spannende pot had moeten zijn en dat ik goed gooide.

Woensdag was vrij simpel, ik moest een vrijlot treffen en dan 1x winnen, of twee keer winnen. Dan had ik drie punten en was de kans groot dat ik het zou halen. Maar helaas, ik trof meteen een hele sterke Duitser, die scorend beter was en ook amper dubbels liet liggen. 

Vooraf zei ik dat ik teleurgesteld zou zijn als ik de 2e fase niet zou halen, maar dat is achteraf niet zo. Maandag was slecht, maar de dinsdag en woensdag heb ik gewoon goed gegooid en verlies ik terecht van iemand die beter was. Daar heb ik vrede mee.

Uiteindelijk was er één die met 2 punten en een legsaldo van +13 nog doorging, dus ik kan zeggen dat ik net een paar legs te kort kwam ;) 

Ik heb verder ook hier meegelezen, maar kon niet alles liken, of op alles reageren, sorry. Bedankt voor de steun, dat was echt fijn (y)

Volgend jaar ga ik weer, als iemand geld over heeft en wat wil missen, stuur me dan een pb en dan regelen we wat _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, gister was het een sterke dag van Niels Zonneveld. Gaat alleen vandaag met 6-4 zitten in de 1e ronde tegen een voor mij onbekende naam. Op beslissende momenten pakte die tegenstander zijn kansen, terwijl Niels erg wisselvallig was en zeer matig op de finishes. Hopelijk morgen dan weer een betere dag, anders gaat veel te spannend worden.

Zegt ook wel genoeg op welke score Niels elke verliezende leg eindigt.

image.png.0bf82ca37ea22d8337c0e0eb4bec5011.png

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites