neva Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Zojuist zei Dansmeister: Hoelaat is de volgende pot? Goede vraag. Zitten nog 5 partijen tussen. Als je een accountje aanmaakt kan je hem volgen, krijg je een mailtje als het zover is. En anders dit topic in de gaten houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Goddomme krijg ik net een klant op kantoor, mis ik zijn 1e pot. Tot zover deze supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Goddomme krijg ik net een klant op kantoor, mis ik zijn 1e pot. Tot zover deze supporter. Nou maar goed voor je bloeddruk ook hoor. Allememachies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 2 minuten geleden zei neva: Goede vraag. Zitten nog 5 partijen tussen. Als je een accountje aanmaakt kan je hem volgen, krijg je een mailtje als het zover is. En anders dit topic in de gaten houden Even mentions voor de Marko fanclub. Shirtje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 11 minuten geleden zei Dansmeister: Even mentions voor de Marko fanclub. Shirtje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 YAYAYAYAYAYA MARKO MARKO YAYAYAYAYAYA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Godsamme, wat een ellende op de dubbel. 19 matchdarts. 93 gemiddeld na 4 legs was wel even nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 5 minuten geleden zei Satyr: Godsamme, wat een ellende op de dubbel. 19 matchdarts. 93 gemiddeld na 4 legs was wel even nodig Haha, ja zonde man. Maar een heerlijke pot hoor, zeker die openingsfase. Netjes man. Over een uurtje weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 6 minuten geleden zei Satyr: Godsamme, wat een ellende op de dubbel. 19 matchdarts. 93 gemiddeld na 4 legs was wel even nodig Geniet van een welverdiend pilsje en neem de positieve dingen mee naar de volgende ronde zou ik zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Volgende pot moet ook wel lukken, op papier. Daarna zou ik Portela kunnen krijgen. Nog een potje winnen is weer een puntje erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Das toch die lange darm die weleens op het WK gespeeld heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Goddomme krijg ik net een klant op kantoor, mis ik zijn 1e pot. Tot zover deze supporter. idem dito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 24 minuten geleden zei Arezo: Das toch die lange darm die weleens op het WK gespeeld heeft? Of hij zo lang is weet ik niet, maar ja, die heeft een aantal x het wk gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 16 minuten geleden zei neva: Of hij zo lang is weet ik niet, maar ja, die heeft een aantal x het wk gedaan. Als hij de Portela van gisteren treft, moet die te pakken zijn. Vloog er gisteren in dezelfde ronde als Satyr uit met een gemiddelde van 74 over 2 potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Gaat zo beginnen jongens. Portela is bijna klaar. @007mark @Dansmeister @Elsjorro1990 @Bogatyr @Arezo @delichris @Rogier. @Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Dan gaan we er weer even voor zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 2 minuten geleden zei neva: Gaat zo beginnen jongens. Portela is bijna klaar. @007mark @Dansmeister @Elsjorro1990 @Bogatyr @Arezo @delichris @Rogier. @Petterson Zit er klaar voor ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Ik zie nog niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Die Cadby is aan het klote op zijn dubbels. Staat iedere keer na 4 beurten op een dubbel of onder 100 en staat 0-3 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 1 minuut geleden zei delichris: Ik zie nog niets. Na Portela is ie aan de beurt. Alleen toen ik het typte stond Portela 4-0 voor en stond hij in de leg ook voor. Maar hij geeft ons allen gelegenheid om op te warmen, want hij verprutst het even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 1 minuut geleden zei neva: Na Portela is ie aan de beurt. Alleen toen ik het typte stond Portela 4-0 voor en stond hij in de leg ook voor. Maar hij geeft ons allen gelegenheid om op te warmen, want hij verprutst het even. hah ja 3-4 zelfs inmiddels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 4-4 nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 4-4 inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Oi oi oi, 4-4 zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Portela heeft stress. Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten