Satyr Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ik sta gedeeld 1e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 4 minuten geleden zei Satyr: Ik sta gedeeld 1e Hou dat vol! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Succes! @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 (bewerkt) EU Sebastian Bialecki Corey Cadby Max Hopp Maik Kuivenhoven Thibault Tricole Chris Landman Ron Meulenkamp Fabian Schmutzler Karel Sedlacek Benito van de Pas Berry van Peer Gian van Veen Richard Veenstra Niels Zonneveld UK Chas Barstow William Borland Keegan Brown Jarred Cole Nathan Girvan Adam Hunt Danny Lauby Kai Fan Leung Jack Main Ryan Murray Josh Payne Joshua Richardson Fallon Sherrock EDIT: Kurz eruit voor Tricole. 9 januari 2023 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 UK: Cam Crabtree gaat het ook goed doen in de UK. Jochie van 19, heeft al wat 9 darters gegooid vorig jaar. James Hurrell, #1 van de WDF Graham Usher Keegan Brown Conor Heneghan EU: Gian van Veen Thibault Tricole Jelle Klaasen Wesley Plaisier Karel Sedlacek Ziggy Schenk Stan Willems Wesley Smit Rodney Verweij Marko Bok (één van de laatste vijf zou al mooi zijn ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Hoelaat moet je @Satyr? Zie je er nog niet tussen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hoelaat moet je @Satyr? Zie je er nog niet tussen staan. Vrijloting bij laatste 512. Speelt op bord 24 straks tegen Marco Fischer uit Duitsland. Overigens zijn maat Ziggy Schenk ook ingedeeld op zelfde bord. Dat is dan wel weer jammer voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 (bewerkt) Kan het potverdorie niet vinden nog. Succes @Satyr!! Wel mooi hoor, spelen jongens die winnen hun partijen met gemiddeld net 61. Dat is andere koek Heb een accountje aangemaakt, krijg als het goed is een seintje wanneer hij moet beginnen. 9 januari 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 3 minuten geleden zei neva: Kan het potverdorie niet vinden nog. Succes @Satyr!! Wel mooi hoor, spelen jongens die winnen hun partijen met gemiddeld net 61. Dat is andere koek Heb een accountje aangemaakt, krijg als het goed is een seintje wanneer hij moet beginnen. En dan verliest een Toni Alcinas van Andy Baetens (5-4) ondanks een gemiddelde van 88.6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 (bewerkt) Overigens wel leuk dat Cadby weer terug probeert te komen. Was een veelbelovend talent toen, maar had wat... probleempjes Dit is toch fantastisch? Dit gooi ik ook als ik weer eens een potje speel: 9 januari 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 5 minuten geleden zei neva: Overigens wel leuk dat Cadby weer terug probeert te komen. Was een veelbelovend talent toen, maar had wat... probleempjes Dit is toch fantastisch? Dit gooi ik ook als ik weer eens een potje speel: Ik vind wel echt dat ze wat met die opzet moeten. Geluk met loting en je pakt met een niet zo heel erg denderend gemiddelde gewoon een tourkaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Blijf ons op de hoogte houden hier mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik vind wel echt dat ze wat met die opzet moeten. Geluk met loting en je pakt met een niet zo heel erg denderend gemiddelde gewoon een tourkaart. Dit is toch vooral in de voorrondes de eerste twee of drie rondes. De allerbesten halen het waarschijnlijk wel, met een paar verrassingen, maar geluk is altijd een factor in sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 2 minuten geleden zei himan: Dit is toch vooral in de voorrondes de eerste twee of drie rondes. De allerbesten halen het waarschijnlijk wel, met een paar verrassingen, maar geluk is altijd een factor in sport. Klopt wel ja. Als ik het goed lees, zijn de gemiddeldes op zijn bord (24) in de 1e ronde nog niet denderend. Alleen Ziggy Schenk met een gemiddelde van 84,44, de rest zat ergens tussen de 60-75. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Satyr z'n wedstrijd staat op "Warming up" dus die begint binnen nu en 5 minuten waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Nou, daar gaat ie zo starten. Hup Satyr hup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 DAAR GAAN WE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 2-0! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Kansen op 3-0, maar het is 2-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 2-1 nu. Mistte deze ronde aardig wat dubbeltjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 2-2 nu. Scorend wisselvallig maar de dubbels lopen nog helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 BIEM! 3-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 Ik kan ook gewoon de liveblog hier volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 (bewerkt) Potverdorie wat leven we mooi mee allemaal. Belangrijke zevende leg nu. Spannend. Ficher begon sterk, maar dit is wel lekker! Goeie leg zeg. 9 januari 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 BAM! 4-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten