007mark Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 13 minuten geleden zei joostmakaay: #wkdarts op Twitter is goud nu. Meeste Belgen kijken waarschijnlijk voor het eerst darten vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 5 minuten geleden zei MetalMichael: Zoals te verwachten was, is Dimitri gewoonweg niet constant genoeg om tegenstand te bieden. Straalt ook zoveel onzekerheid uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 9 minuten geleden zei Orrie: Echt ontzettend knap ook man. Zeker, ook die dubbels gaan bijna automatisch. Echt netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 11 minuten geleden zei Orrie: Straalt ook zoveel onzekerheid uit. Zijn gemiddelde was nochtans zo slecht nog niet. Maar dan heb je een Van Gerwen die buiten gewone gemiddelde haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Whitewash, heerlijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Nu hopen op Michael Smith. Die mag van mij wel winnen en maakt ook wel een goede kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Scorend zo goed en bijna 60% op de dubbels, tja. Dan kan je vertragen tot je in 2025 zit, maar dan ga je niet van die groene sloopkogel winnen. Zeker niet aangezien die waarschijnlijk nog wel een tandje bij had kunnen schakelen als het echt nodig was geweest. Zie hem vrij gemakkelijk wereldkampioen worden. Hoop dat Bully Boy kan verrassen, maar acht de kans zeer klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Aan zelfvertrouwen geen gebrek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Memorabel moment voor the “first belgian in the semi final” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Dimitri heeft serieuze mentale problemen, simpel zat. Of een serieus gebrek aan vertrouwen, dat kan ook. Die maniertjes, dat dansje vooraf, die mega tattoo is 'Priscill/Samantha' lettertype, zijn gebrek aan mentale weerbaarheid, het zou me niks verbazen als er ooit een X in zijn paspoort komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 7 uur geleden zei Bogatyr: Nu hopen op Michael Smith. Die mag van mij wel winnen en maakt ook wel een goede kans. Zolang het maar geen Nederlander is die het WK wint he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 11 minuten geleden zei Jotew: Zolang het maar geen Nederlander is die het WK wint he Correct. Hoef ook niet voor een NL te zijn he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Klopt, maar je afkeer tegen een Nederlandse sporter of Nederlands team in het algemeen mag je wel iets minder gaan profileren hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 4 minuten geleden zei Jotew: Klopt, maar je afkeer tegen een Nederlandse sporter of Nederlands team in het algemeen mag je wel iets minder gaan profileren hier Ik wil niet dat Van Gerwen wint, denk niet dat zoiets strafbaar is en dat mag ik ook laten blijken. Ook al zint jou dat niet. MVG heeft terecht gewonnen en Dimi was slecht, dat heb ik ook gezegd. Maar ik hoop dat Smith de finale wint. Boeien. Heb je dat ook gezegd trouwens tijdens het WK voetbal over de Belgen of tegen bepaalde Belgische voetballers op het WK? Want daar heb ik ook bepaalde dingen gelezen qua afkeer, maar goed. Iets met twee maten, twee gewichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Pot, ketel, zwart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Dat was even weer een ouderwets potje slopen van Michael. Benieuwd naar de finale van vanavond (hoezo op een dinsdag?) kan nog wel eens best close gaan worden met de scoringspower van beide mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 37 minuten geleden zei Elano: Dat was even weer een ouderwets potje slopen van Michael. Benieuwd naar de finale van vanavond (hoezo op een dinsdag?) kan nog wel eens best close gaan worden met de scoringspower van beide mannen. Ik was altijd in de veronderstelling dat de finale op 1 of 2 januari was? Geen idee hoe ik daar dan bij kom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 In mijn beleving zijn de kwartfinales altijd op nieuwjaarsdag. Die middagsessie mis ik namelijk nog wel eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 (bewerkt) 11 uur geleden zei Aaron21: Buiten het feit dat Van Gerwen gewoon de beste is, is het een arrogante kwal. Dat was Taylor ook decennia lang. Van Gerwen weet dat hij de beste is. @Jotew Dat was het ook volgens mij. Even opgezocht, maar het was inderdaad tot 2020 op de nieuwjaarsdag. 3 januari 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Ik gun het MGW niet. Niet omdat hij een Belg uitschakelde of omdat hij Nederlanders is, maar gewoon omwille van zijn dikke nek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 15 minuten geleden zei Aaron21: Ik gun het MGW niet. Niet omdat hij een Belg uitschakelde of omdat hij Nederlanders is, maar gewoon omwille van zijn dikke nek. Fatshaming kan echt niet meer in deze tijd. Whitewash in de finale incoming? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Dit is denk ik het ziekste ooit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 Wat een leg joh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 januari 2023 Share Geplaatst 3 januari 2023 (bewerkt) Ziekste leg ooit Edit: best mogelijke leg ook natuurlijk Wat een begin zeg. 3 januari 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten