Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Scorend zo goed en bijna 60% op de dubbels, tja. Dan kan je vertragen tot je in 2025 zit, maar dan ga je niet van die groene sloopkogel winnen. Zeker niet aangezien die waarschijnlijk nog wel een tandje bij had kunnen schakelen als het echt nodig was geweest.

Zie hem vrij gemakkelijk wereldkampioen worden. Hoop dat Bully Boy kan verrassen, maar acht de kans zeer klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dimitri heeft serieuze mentale problemen, simpel zat. Of een serieus gebrek aan vertrouwen, dat kan ook. 

Die maniertjes, dat dansje vooraf, die mega tattoo is 'Priscill/Samantha' lettertype, zijn gebrek aan mentale weerbaarheid, het zou me niks verbazen als er ooit een X in zijn paspoort komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Klopt, maar je afkeer tegen een Nederlandse sporter of Nederlands team in het algemeen mag je wel iets minder gaan profileren hier  

Ik wil niet dat Van Gerwen wint, denk niet dat zoiets strafbaar is en dat mag ik ook laten blijken. Ook al zint jou dat niet. MVG heeft terecht gewonnen en Dimi was slecht, dat heb ik ook gezegd. Maar ik hoop dat Smith de finale wint. Boeien.

Heb je dat ook gezegd trouwens tijdens het WK voetbal over de Belgen of tegen bepaalde Belgische voetballers op het WK? Want daar heb ik ook bepaalde dingen gelezen qua afkeer, maar goed.

Iets met twee maten, twee gewichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Elano:

Dat was even weer een ouderwets potje slopen van Michael. Benieuwd naar de finale van vanavond (hoezo op een dinsdag?) kan nog wel eens best close gaan worden met de scoringspower van beide mannen. 

Ik was altijd in de veronderstelling dat de finale op 1 of 2 januari was? Geen idee hoe ik daar dan bij kom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Aaron21:

Buiten het feit dat Van Gerwen gewoon de beste is, is het een arrogante kwal.

Dat was Taylor ook decennia lang. Van Gerwen weet dat hij de beste is. 

@Jotew Dat was het ook volgens mij. Even opgezocht, maar het was inderdaad tot 2020 op de nieuwjaarsdag. 

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites