himan Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Succes in Duitsland, lijkt me spannend, maar ook leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 (bewerkt) Op 11-12-2022 om 23:56 zei Satyr: Dankjulliewel alvast 9 januari begint de voorronde van de Q-school, alle wedstrijden zijn te volgen via Dartsconnect, de linkjes plaats ik tzt Potverdikke man. Stuur maar een tikkie. Hadden we beloofd toch een x-tijd geleden? Ik ben een man van mijn woord. Edit: Gevonden Leden 11,5k Geplaatst 26 mei 2021 Op 26-5-2021 om 09:12 zei Satyr: Stuur maar een aanbieding per pb dan, hahahaha Als het zover is dat je die Q-school gaat gooien, lap ik absoluut wat tientjes voor je verblijf daar. Als ik wat zeg, doe ik het ook. 21 december 2022 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Wie is die Rock eigenlijk, die nu tegen Aspinall staat te smijten. Doet het niet onaardig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 6 minuten geleden zei Jotew: Wie is die Rock eigenlijk, die nu tegen Aspinall staat te smijten. Doet het niet onaardig! In januari zijn tourkaart gehaald op Q-School. Dit jaar ook 5 toernooien gewonnen op de Development Tour en wereldkampioen geworden bij de jeugd. En passant ook nog een 9-darter tegen Van Gerwen op de Grand Slam of Darts. Echt enorm talent die geweldige dingen heeft laten zien dit jaar. Heb hem als finalist in mijn bracket. Wel een risico, aangezien zijn route naar de finale eventueel Aspinall, Clayton, Wright en Van Gerwen is. En heeft dan in de vorige ronde al Rydz uitgeschakeld. Kwartfinalist van vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Wel echt een geweldig potje zeg. Twee leuke gasten, gooien op een lekker tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 @007mark Tsja, Rock gooit even z'n triples niet, terwijl Aspinall z'n dubbels niet lekker raakt. Laat Rock toch wel kansen liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Het is wel écht een hele leuke pot zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Wat een pot zeg, jammer dat Aspinall eruit ligt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Rocky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Aspinall verkloot het voor zichzelf door de dubbels echt slecht te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Dimi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 9 darters gooien vind ik toch wel vergelijkbaar met penalty of penalty reeks in blessure tijd met voetbal, meer misschien nog wel... Dat is echt fijn om te kijken/zien. Ik ga dit komende tijd ook maar eens vaker kijken, altijd al leuk gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 3 uur geleden zei 007mark: Rocky Wat een geweldige pot, wat een spanning en wat een 2-tal leuke spelers die je het beide gunt. Ontzettend knap ook van die Rocky, ik kende 'm in ieder geval nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 1 uur geleden zei Kyrill: 9 darters gooien vind ik toch wel vergelijkbaar met penalty of penalty reeks in blessure tijd met voetbal, meer misschien nog wel... Dat is echt fijn om te kijken/zien. Ik ga dit komende tijd ook maar eens vaker kijken, altijd al leuk gevonden. 9 darter staat imo gelijk aan een zuivere hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Zojuist zei joostmakaay: 9 darter staat imo gelijk aan een zuivere hattrick Mee eens Dus hattrick waar geen enkele andere goal tussen zit voor de duidelijkheid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Zin in van Barneveld vanavond. Blijft mijn persoonlijke favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Tsjonge jonge. Had Clemens dit niet meer gegeven. Hij leek dood en begraven, maar door de slordigheden van Williams kan hij er toch weer 3-3 van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Wat een pot zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 (bewerkt) Dit kan toch alleen bij Darten..... Man van 55 tegen een man van 37..... EDIT: De ouwe pik begint gelijk met 180 27 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Dat achterlijke geschreeuw weer van die Price, vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 2 minuten geleden zei Jotew: Dat achterlijke geschreeuw weer van die Price, vreselijk. Ik snap z'n ontlading wel wanneer de hele zaal zo ontzettend tegen je is. Vind dat een beetje sneu worden, zit gewoon tegen het pesten aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 4 minuten geleden zei Orrie: Ik snap z'n ontlading wel wanneer de hele zaal zo ontzettend tegen je is. Vind dat een beetje sneu worden, zit gewoon tegen het pesten aan. De reactie van het publiek is inderdaad wat overtrokken. Neemt niet weg dat die Price zich in het verleden ook vaak genoeg als een kneus heeft misdragen daar. Als je dan ook nog tegen Barney moet die daar zo geliefd is, kan je hier op wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Wel een maatje te groot voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Hahah lekker hoor Barney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 12 minuten geleden zei Jotew: De reactie van het publiek is inderdaad wat overtrokken. Neemt niet weg dat die Price zich in het verleden ook vaak genoeg als een kneus heeft misdragen daar. Als je dan ook nog tegen Barney moet die daar zo geliefd is, kan je hier op wachten. Ja, absoluut, alleen dat van Price is wel even geleden. Vorig jaar werd die ook continue uitgefloten door het publiek. Vind hem sinds het incident met Anderson een stuk minder irritant geworden. Dat overdreven schreeuwen heeft van Gerwen ook wel natuurlijk. Al kijk ik 't liefst naar jongens als Aspinall, vind dat echt een prachtgozer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten